Αναγνώστες

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

A little ELF HAUL



Το προηγούμενο Σαβ/κο η ELF είχε παλι δωρεάν μεταφορικά αλλά και ενα λιπ-γκλος δώρο με κάθε παραγγελία.Έτσι αποφάσισα να πραγγείλω μερικά πραγματάκια που είχα βάλει στο μάτι εδώ και καιρό.Δυστυχώς δεν είχε όλα όσα ήθελα διαθέσιμα κι έτσι η παραγγελία μου βγήκε μικρή.
Το βασικό προϊόν που ήθελα ήταν οι άδειες παλέτες τις οποίες μπορείς να γεμίσεις με όποιες σκιές θες,πχ της MAC η του Βody Shop.Στις φωτογραφίες έχω ήδη τοποθετήσει 2 από τις σκιές μου,τις Sable και Vanilla της MAC.Ο λόγος που προτίμησα τις συγκεκριμένες παλέτες είναι οτι κοσίζουν πολύυυ λιγότερο απο τις αντίστοιχες της Mac.H κάθε παλέτα κοστίζει 1,70 ευρώ κι έτσι πήρα 3!



Επιπλέον,παρήγγειλα ένα μαύρο eyeliner για την μαμά μου,ένα smudge brush για τις σκιές και το stipple brush για τα κρεμωδη ρουζ μου,το οποίο είναι αρκετά πιο μαλακό από ότι περίμενα.Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα όμως ούτε και το πινέλο για τα σβησίματα.Πήρα επίσης και τα shine eraser sheets τα οποία είναι λεπτά χαρτάκια που απορροφούν τη λιπαρότητα από το πρόσωπο σου.
Τέλος,με την παραγγελία μου ήρθε και το λιπγκλος δώρο.Η απόχρωση είναι ροζ,αρκετά πιο ανοιχτή από το μπρονζέ που φαίνεται στη συσκευασία,γυαλίζει αρκετά,δεν κολλάει και έχει πολύ ωραίο άρωμα και γεύση!



Όλα αυτά μαζί μου στοίχισαν 14,5 ευρώ,η παραγγελία μου ήρθε σε λιγότερο απο μία εβδομάδα και το site από όπου τα παρήγγειλα ειναι το http://eyeslipsface.co.uk/ . Αν πατήσετε like στη σελίδα τους στο fb ή γραφτείτε στο newsletter τους θα ενημερώνεστε για τις συχνότατες προσφορές που κάνουν στα ήδη οικονομικά προϊόντα τους!
Εσείς έχετε πάρει κάποιο από αυτά ή κάτι άλλο από τη συγκεκριμένη εταιρεία;
φιλιαα


4 σχόλια :

  1. Πολύ ωραία πραγματάκια ψώνισες!!!Οι παλέτες φαίνονται πολύ καλές και συμφέρουν πολύ!!!Με γεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!ναι όντως συμφέρουν γενικά τα περισσότερα προϊόντα της εταιρείας!

      Διαγραφή
  2. Αυτές οι παλέτες είναι τέλειες, οικονομικές πολύ καλοφτιαγμένες και το μέγεθός τους είναι ότι πρέπει και για την τσάντα!!! Έχω αρκετά προϊόντα από elf, από τα οποία έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη (με λίγες εξαιρέσεις). Το ίδιο πινέλο χρησιμοποιώ και εγώ για τα cream blushes, είναι το ιδανικό και για τα studio cream blushes της elf.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αληθεια σε βολεψε το πινελο;εγω μαλλον κατι κανω λαθος και δεν μου αρεσει τοσο πολυ!οσο για τις παλετες ειναι πραγματικα τελειες!και δν με πειραζει οτι και να παθουν μεσα στην τσαντα!

      Διαγραφή

Amazon