Αναγνώστες

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

A little HAUL (MAC,SEPHORA)

Από την Τετάρτη το απόγευμα τα καταστήματα Sephora έχουν μια φανταστική προσφορά!!Όλες τις μασκαρα μισή τιμή!!!

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και να πάω να πάρω 2 απο τις αγαπημένες μου μάσκαρα του Dior,τις iconic και diorshow unlimited.Φτάνοντας στο κατάστημα είδα οτι στην προσφορά συμπεριλαμβανονταν και 
οι μάσκαρα της Benefit που ήθελα να δοκιμάσω εδώ και καιρό!Έτσι κατέληξα να αγοράσω την iconic και την They're Real της benefit.Την τελευταία τη δοκίμασα εχθές που βγήκα έξω και μπορώ να πω ότι με ικανοποίησε αρκετά!

Τέλος είχα βάλει εδώ και καιρό στη wishlist μου την συγκεκριμένη πουδρα της Mac.Είναι η mineralize skinifinish στην απόχρωση lightscapade.Είχε κυκλοφορήσει και παλαιότερα με κάποια limited συλλογή,νομίζω τη mac fall collection πέρσι αλλά δεν την είχα πάρει τότε.Τώρα όμως ξανακυκλοφόρησε ως μέρος της συλλογής reel sexy και την πήρα!Είναι ένα πολύ όμορφο highlighter με ωραία "νερά" που δυστυχώς δεν φαίνονται με τίποτα στις φωτογραφίες μου :(
Εδώ μπορείτε να βρείτε swatches και review από την temptalia.(και μόλις παρατήρησα οτι η περσινή εκδοχή της πούδρας είχε πιο έντονα νερά απο την δική μου,κρίμα) http://www.temptalia.com/mac-lightscapade-mineralize-skinfinish-swatches-photos-reviews


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;Τι αγοράσατε εσείς τελευταία;
φιλάκια...

8 σχόλια :

  1. Η πούδρα της Mac πρέπει να είναι τέλεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι την ερωτεύτηκα!Είχα παει να παρω τη soft and gentle απο τη μόνιμη σειρά και τελικά χαίρομαι που με έπεισε η πωλήτρια να την αγοράσω!

      Διαγραφή
  2. Ψηφίζω την iconic της dior μια από τις καλύτερες(αν όχι την καλύτερη) μάσκαρα που έχω χρησιμοποιήσει! την συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Σάββατο που πήγα στην αγορά πέρασα από το κατάστημα της MAC και είδα τη συγκεκριμένη πούδρα!!!Είναι υπέροχη!!!Από τα ωραιότερα highlighter που έχω δει!!!Την έβαλα στη wishlist μου και ελπίζω να προλάβω να την πάρω!!Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και στο προσωπο τελικα ειναι πολυ ωραια!Δεν νομιζω να μην προλαβεις γιατι οταν η κοπελα ανοιξε το συρταρι για να μου δωσει μια ειδα οτι ειχε και πουδρες απο παλιες συλλογες!φιλια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία αυτά που πήρες!! Αυτή η πούδρα φαίνεται όμορφο highlighter αν και δεν ξέρω αν στη δική μου επιδερμίδα θα φαίνεται. Θα την δοκιμάσω!!
    P.S.: Έχεις μια καινούρια follower!! ;) xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ!Δεν νομίζω να έχεις τέτοιο πρόβλημα γιατί προσφέρει λάμψη κυρίως.Κι απο ότι έχω διαβάσει μόνο στις πολύ μελαμψές φαίνεται λίγο περίεργη η πούδρα!
      ευχαριστώ για το following,σε ακολουθούσα κι εγώ μέσω bloglovin και είχα ξεχάσει to gfc :)

      Διαγραφή

Amazon