Αναγνώστες

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Bobbi Brown corrector:a review..!

 Γεια σας κοριτσια!
Αποφασισα να σας πω την αποψη μου για ενα προιον που χρησιμοποιω για καποιους μηνες τωρα για την καλυψη των δυσχρωμιων  που εχω κατω απο τα ματια.Το προιον ειναι το corrector της bobbi brown(εχω την αποχρωση bisque) και μπορειτε να το βρειτε μονο στα πολυκαταστηματα attica (στη θεσσαλονικη τουλαχιστον).Η τιμη του ειναι 29ε για μολις 1,4gr προιοντος κατι που εγω θεωρω ασυμφορο και ακριβουτσικο αλλα το παραβλεπω λογω της ποιοτητας του και του οτι κανει δουλεια!




Αρχικα να πω οτι το προιον ειναι σε κρεμωδη μορφη και θελει καλη ενυδατωση της περιοχης ωστε να απλωθει σωστα (οπως και τα περισσοτερα κονσιλερ αλλωστε).Σε γενικες γραμμες εχω μεινει κατι παραπανω απο ικανοποιημενη με το συγκεκριμενο καθως καλυπτει αμεσα τις δυσχρωμιες και τους μαυρους κυκλους που εχω,δεν καθεται στις λεπτες γραμμες των ματιων(ναι εχω και απο αυτες :( ).Η εταιρεια προτεινει να προσθετουμε απο πανω και κονσιλερ και πουδρα,εγω θα ελεγα το κονσιλερ καλυτερα να ειναι ελαφριας μορφης ωστε να μην δημιουργειται "παστωμα" και φυσικα ελαχιστη πουδρα για οσες το θεωρουν αναγκαιο.Δεν θα σας προτεινα να το χρησιμοποιειτε μονο του καθως μπορει να κανει τη μασκαρα να τρεξει κι ετσι εγω συνηθως βαζω κai βοηθαω και το προιον να σταθεροποιηθει.



Εδω βλεπετε το δεξι μου ματι πριν και μετα την εφαρμογη του corrector.Οπως φαινεται εχουν καλυφθει και σχεδον εξαφανιστει οι δυσχρωμιες και η περιοχη εχει ομοιομορφο χρωμα.Ακομα η φλεβα που φαινεται στην αριστερη φωτο εχει σχεδον εξαφανιστει στις αλλες δεξια.Με το κονσιλερ απο πανω εξαφανιζεται εντελως.

Τα ιδια κι εδω με το αριστερο ματι.




Κι εδω μια πιο γενικη αποψη για το ποσο πιο ξεκουραστο φαινεται το βλεμμα μου απλα και μονο με την εφαρμογη του corrector και μιας στρωσης μασκαρα.
Εσεις εχετε δοκιμασει το προιον αυτο η καποιο παρομοιο;


12 σχόλια :

  1. πω πω ειναι φανταστικο το αποτελεσμα.λες και εχεις κανει εναν 8ωρο υπνο με μια κινηση.η τιμη του τσιμπητη οντως αλλα εχω ακουσει και δει θεωρω απο τα καλυτερα αποτελεσματα που θα το παρω σιγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο προτεινω ανεπιφυλακτα!Ενω ειναι ακριβο κανει τοσο καλη δουλεια που το ξεχνας νομιζω!Ασε που μπορεις παντα να το παρεις μολις κανουν 25%!!

      Διαγραφή
  2. αγαπημένο προϊόν! πολύ όμορφη ανάρτηση! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά θαυματουργό προϊόν! Το έχω και γω και το λατρεύω! Αξίζει τα λεφτά του 100%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ μεγαλη διαφορα !! πραγματικα φαινεσαι τοσο πιο ξεκουραστη

    βεβαια το θεωρω αρκετα ακριβο για να ειμαι ειλικρινης δεν εχει τυχει να δοκιμασω καποιο προιον απο b.brown ομως οποτε για να το λετε ολες οι beauties εδω σας εμπιστευομαι!!
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!ναι ειναι ακριβο για την ποσοτητα του αλλα κανει πραγματικα δουλεια και χρειαζεσαι λιγο!Αν το χρειαζεσαι πανε σε ενα σταντ και δοκιμασε το.αν οχι και τα υπολοιπα bobbi brown ειναι πολυ καλα αλλα σε παρομοιες τιμες :(((
      φιλια!

      Διαγραφή
  5. η μασκαρα ακόμα καλυτερη :) ποια ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon