Αναγνώστες

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

My Mac lipsticks part 2!!

Πριν απο αρκετο καιρο σας ειχα δειξει καποια απο τα mac κραγιον μου (εδω και το τριτο μερος εδω).Σημερα αποφασισα να σας δειξω και τα υπολοιπα που εχω!Τα εχω παρει σταδιακα και συνηθως οταν κανουν 25 η 35% (25% εχουν και αυτη την εβδομαδα νομιζω), εκτος απο τα 2 συλλεκτικα που εχω.Να πω οτι προτιμω τα κραγιον της mac και σπανια παιρνω απο καποια αλλη εταιρεια για τον απλο λογο οτι ειναι τα μονα που κρατανε στα χειλη μου ωρες και δεν φευγουν ευκολα ακομα και τα παλ χρωματα.

φυσικο φως


Τα χρωματα που εχω ειναι:


Rebel: το τελειωμα του ειναι satin και ειναι το πιο ωραιο μωβ-μελιτζανι που εχω φορεσει!(satin)
Kinda sexy: ειναι ματ και ειναι το αγαπημενο μου nude καθως πιστευω οτι οντως κανει τα χειλη μεγαλυτερα και πιο sexy!(matte)
Betty bright (le):Ειναι ενα φωτειο κοραλλι με τονους ροζ,ιδανικο για καλοκαιρι (satin)
Up the amp:Ενα πολυ ωραιο μωβακι,δεν το εχω φορεσει ακομα πολυ γτ περιμενω να καλοκαιριασει! (amplified)




Shy girl:Ενα ακομα nude στη συλλογη μου ιδανικο για καθε μερα (cremesheen)
Candy yum yum: Το πιο προσφατο αποκτημα μου.Ηταν ερωτας με την πρωτη ματια μολις το δοκιμασα!Ενα φανταστικο σχεδον νεον ροζ σε ματ υφη!(matte)
Deeply adored (le):Ηταν απο τη σειρα Marilyn Monroe και ηταν αυτο που μου αρεσε περισσοτερο απο ολα.Ειναι ενα ματ βαθυ κοκκινο-βουργουνδι!(matte)
Angel:Ροζ nude κραγιον ιδανικο ταιρι για ενα smokey eyes!(frost)
Craving:Τριανταφυλλι αποχρωση με τονους του καφε,ιδανικο για καθε μερα.(amplified)





Mac red:Ενα απο τα 3 κοκκινα της mac που εχω.Επειδη εχει αρκετα εντονο το μπλε στη συνθεση του φοριεται ανετα και το πρωι. (satin)
Ruby woo: Το αγαπημενο μου κοκκινο!Ειναι ματ και παρα πολυ ξηρο σαν κραγιον(σκεφτειτε κιμωλια..!) αυτο ομως ειναι που εγγυαται και την τεραστια διαρκεια του!(matte)
Costa chic: Ενα φωτεινο κοραλλι ακρως καλοκαιρινο χρωμα!(frost)
Please me: Παστελ ροζ (δεν ξερω γιατι βγηκε ετσι στη φωτο),ματ και το χρωμα που φορουσα καθημερινα τον προηγουμενο μηνα! (matte)





με φλας


Εδω βλεπετε το χερι μου μετα απο 3 διαφορετικα προιοντα καθαρισμου-ντεμακιγιαζ(γαλακτωμα,λοσιον ματιων-χειλιων και σαπουνι apivita).Οπως καταλαβαινετε αυτος ειναι και ο λογος που τα λατρευω!

εδω το χερι μου μετα απο 3 διαφορετικα προιοντα ντεμακιγιαζ-καθαρισμου
Τι γνωμη εχετε για τα κραγιον της Mac?Εχετε καποιο απο αυτα;
ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ LE ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ LIMITED EDITION,ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΙΑ.
φιλια!


49 σχόλια :

  1. Χμμ θέλω το Deeply adored, Craving και το Betty bright!!! Και τώρα που είδα και πως γράφουν όποιο από τα 3 μου ταιριάζει θα γίνει σύντομα δικό μου!!!
    Πάρα πολύ ωραία συλλογή κοπέλα μου.. Εύχομαι να την μεγαλώσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμ μονο το craving θα βρεις γιατι τα αλλα δυο ηταν limited edition.κοντινα ομως ειναι τα rebel με ενα κατακοκκινο μολυβακι και το costa chic στο betty bright!χαχαχα να την μεγαλωσω;;δεν θα χωραω σε λιγο!ευχαριστω παντως!φιλιααα!

      Διαγραφή
  2. Αααα...το candy yum yum εχει έρθει κι εδώ?Το έκαναν μόνιμο? Αχ το θέλω , αλλά πρέπει να το δοκιμάσω πρώτα...! Αλήθεια τώρα γιατί δεν κάνουν και το heroine μόνιμο να ησυχάσω...έτσι κι αλλιώς στα μωβ δεν έχουν ποικιλία... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το heroine ειναι μονιμο στα pro stores (δηλαδη στην Ερμου στην Αθηνα το εχουν).Ναι εγινε μονιμο και το ειδα κατα τυχη και ειπα να το παρω!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω ότι αυτό που λες είναι το violetta! Το οποίο μοιάζει πολύ με το heroine μόνο που το ένα είναι ματ ενώ το άλλο έχει shimmer! Μακάρι βέβαια να έχω άδικο :D Πολύ καλη κίνηση πάντως αυτή, πού κάνανε κάτι τόσο δημοφιλές μόνιμο! Έχει παραγίνει το κακό με τα limited! ;)

      Διαγραφή
    3. χμμ εχεις απολυτο δικιο!το violetta ειναι το μονιμο!πως εκανα λαθος;;;παντως μου μοιαζουν πολυ και το shimmer ειναι ανεπαισθητο και διορθωνεται με μια πουδριτσα και γινεται ματ!πραγματικα ολο limited βγαζουν!περιμενω τωρα τα fashion sets τα καινουρια που ειναι ολα πανεμορφα και εχει και το heroine!

      Διαγραφή
    4. Κορίτσια το heroine θα είναι πλέον στη μόνιμη σειρά απ'τον γενάρη του 2014!!!!!!!!! heroine is back!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα!Είναι αγάπη τα Mac! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ είναι όλα υπέροχα, να τα χιλιάσεις εύχομαι!!!
    Το please me με κέρδισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα μακαρι μακαρι!!!κι εμενα ειναι απο τα αγαπημενα μου!!!

      Διαγραφή
  5. ατιμο πλασμα! εσυ φταις για πολλα, να ξερεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χμ... θέλω και εγώ ένα nude για το καλοκαιράκι αλλά η MAC έχει τόσα που με βλέπω να περνάω ώρες στο κατάστημα!!!

    Anyway, thanks για το πολύ προσεγμένο και ενημερωτικό ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!δοκιμασε οπωσδηποτε το kinda sexy και το hue αν πας!

      Διαγραφή
  7. Κολασμενη..τι τελεια συλλογη ειναι αυτη...τα θελω ολα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σου ευχομαι να τα αποκτησεις συντομα!!

      Διαγραφή
    2. Δεν εχουμε MAC στην Άρτα και πήγα χθες στα Γιαννενα και δεν ειχε μεινει τπτ...!! πως να τα αποκτησω μετα η ερμη..!

      Διαγραφή
    3. εεε αυτο ειναι καθαρη ατυχια!!μακαρι να φερουν και σε εσας συντομα!

      Διαγραφή
  8. Στέλλα μου με τέτοια συλλογή μπορώ με ευκολία να σε συγκρίνω με το κατάστημα της Mac!!!! Δε ξεχωρίζω κάποιο γιατί απλά μου αρέσουν όλα!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα με το καταστημα ε;;;ευχαριστω μαρακι μου να σαι καλα!κι εγω δυσκολα ξεχωριζω καποιο..φιλακια!

      Διαγραφή
  9. axxxxxxxx einai ola teleia!!!!!!!!!
    apo auta exw to rebel,to kinda sexy kai to angel!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Candy yum yum και costa chic μου κλείνουν το μάτι!! Θέλω καλοκαιρινά χρωματάκια όπως κατάλαβες :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να τα παρεις οπωσδηποτε θα τα ευχαριστηθεις παρα πολυ!!!

      Διαγραφή
  11. μονο μια ερωτηση.υπαρχει χρωμα που να μην έχεις;;;;;; λολ

    φαινονται υπεροχα! να τα χαρεις ολα πολυ πολυ!

    btw ο πειρασμος μεγαλος αλλα θα αντισταθω...!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κι ομως υπαρχει!!σ'ευχαριστω πολυ κοπελα μου να σαι καλα!μπραβο σου που αντιστεκεσαι εγω δεν μπορω ευκολα!φιλιαα!

      Διαγραφή
  12. Έχουμε σχεδόν τα ίδια ,αχ μόνο αυτό το betty bright όταν αρχισα να το ποθώ ήταν πια αργά...είχε εξαντληθεί αχ βαχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοκιμασε σαν εναλλακτικη το viva glam nicki 1.μοιαζει παρα πολυ αλλα πρεπει να τρεξεις να το προλαβεις γτ εξαντλειται οπου να ναι!

      Διαγραφή
  13. ΜΑΣ ΚΟΛΑΣΕΣ ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ , ΑΥΤΟ ΤΟ COSTA CHIC ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ:)
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΟΥΝ 25%?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι εχουν εκπτωσεις!!!καλοφορετο αν το παρεις τελικα!!!

      Διαγραφή
  14. poso teleia apodosh exoun????ta latreuwwwwwwwww <3
    polu omorfa ta kragion sou kai to post sou e3airetiko :D
    Kalo mhna kai Kalo Pasxa :D filakia!!!!!!
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποδοση τους ειναι ο κυριοτερος λογος που τα αγαπω!Σ'ευχαριστω πολυ!καλο Πασχα,φιλια!

      Διαγραφή
  15. Αχ τι όμορφα που είναι όλα! Λατρεύω τα κραγιόν της MAC... Αν θέλεις πέρνα μία βολτίτσα από το blog μας, σου έχω δώσει ένα βραβειάκι...:)
    http://fairiesofbeauty.blogspot.gr/2013/05/post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. teleia ola!!:) to please me to agapw!!
    an thes rikse mia matia
    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχεις πάρα πολλά! Εγώ θέλω το Candy Yum Yum!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. euxaristoume poluuu!!! an kerdisw 8a i8ela to fixed on drama !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ BETTY BRIGHT, CANDY YUM YUM, COSTA CHIC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλα είναι φανταστικά εξ ίσου. Αλλά νομίζω πως θα προτιμούσα το deeply adored!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon