Αναγνώστες

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

empties vol.1!!!

Hello my beauties,τι μου κανετε;;;Εδω εχει πολυ ζεστη και ο συνδυασμος της με την εξεταστικη...απλα ανυποφορος!!!Επιτελους ομως καταφερα να κρατησω καποιες αδειες συσκευασιες ωστε να κανω το πρωτο μου empties post!!!Παμε να τα δουμε λιγο πιο αναλυτικα;






Αρχικα εχω το scrub της garnier pure active για μαυρα στιγματα.Ουτε ξερω ποσες φορες εχω αγορασει το συγκεκριμενο,εχει τους καταλληλους κοκκους για να καθαριζει τελεια τους πορους και εννοειται εχω ηδη παρει καινουριο!!Ειναι αρκετα οικονομικο και μπορειτε πολυ συχνα να το βρειτε με -40%!!
Δευτερη ειναι η κρεμα απολεπισης της bioten.(εχω μια λατρεια στην απολεπιση,αν δεν το καταλαβατε)
Η συγκεκριμενη ειναι κρεμα με μελι και κουκουτσι βερικοκου,δυστυχως ομως οι περισσοτεροι κοκκοι εμεναν κολλημενοι στα τοιχωματα και αυτο ηταν κατι που με εκνευρισε αρκετα καθως σε γενικες γραμμες μου αρεσε το προιον και αυτος ειναι και ο λογος που δεν θα το ξαναπαρω!
Επειτα εχω καποια προιοντα μαλλιων.Πρωτο το σαμπουαν που χρησιμοποιω σε μονιμη βαση και δυσκολα θα το αλλαξω καθως ταιριαζει πολυ στα μαλλια μου,το syoss για βαμμενα μαλλια.Επειτα εχω τη μασκα της gliss για επανορθωση.Τις λατρευω τις μασκες της gliss καθως εχουν βουτυρατη υφη που σημαινει οτι δεν χρειαζεσαι πολυ ποσοτητα για να κανουν δουλεια,ενυδατωνουν φανταστικα και φυσικα μυριζουν τελεια!!!Τελος,το 3minute miracle της aussie το χρησιμοποιουσα σαν conditioner καθως σαν μασκα δεν εκανε καμια δουλεια στα δικα μου ταλαιπωρημενα απο τις ανταυγειες μαλλια.Πιθανοτατα δεν θα το ξαναπαρω αλλα το αρωμα τσιχλοφουσκας που εχει ειναι τελειο!!!
Επιπλεον,εχω ενα sample size του προιοντος καθαρισμου predictor για την ευαισθητη περιοχη.Ευτυχως ηταν το τελευταιο μπουκαλακι του συγκεκριμενου και ηδη χρησιμοποιω το αντιστοιχο προιον της Apivita.Δεν θα το ξαναπαρω καθως το αρωμα λεμονιου που ειχε ηταν πολυ εντονο για τα γουστα μου.
Τελος,εχω μια ενυδατικη της garnier η οποια μου αρεσε αρκετα και πιθανοτατα θα την ξαναπαρω αλλα σε αλλη εκδοση για πιο ξηρο δερμα.Η συγκεκριμενη ειναι για κανονικα-μεικτα δερματα και ειναι τελεια για το καλοκαιρι!
Αυτα λοιπον απο μενα!Εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα τα προιοντα;
φιλια!

19 σχόλια :

  1. Τέλειο post!Δοκιμάζω αυτό της bioten και θα συμφωνήσω,είναι πολύ καλό!Εγώ μόλις τελειώσω κάτι το πετάω θριαμβευτικά δεν αντέχω να το κρατήσω άδειο!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κι εγω ετσι ειμαι!τα πεταω γι'αυτο και δεν ειχα κανει τοσο καιρο empties post.ναι εσενα δεν σου κολλανε οι κοκκοι στο σωληναριο;

      Διαγραφή
  2. Έχω να πω πως σπάνια καταφέρνω να αδειάσω συσκευασία από κάτι , συνήθως δίνω τα μισοάδεια στη μαμά μου , η οποία φυσικά δε συμμερίζεται τις ανάγκες του μπλογκ και δεν κρατάει άδεια συσκευασία. Βρε μπας και να αρχίσω ποστ τύπου "τα μισοάδεια του Ιουνίου";
    Από αυτά έχω δοκιμάσει μόνο το Syoss, τα βγάζει συχνά πυκνά ο Βασιλόπουλος σε προσφορά και τα έχω πάρει σχεδόν όλα. Πολύ καλά όλα όσα πήρα. Την κρέμα της garnier την έχω και θέλω να τη δοκιμάσω, αλλά για την ώρα έχω άλλη ανοιχτή, οπότε θα περιμένει τη σειρά της. Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα με μαμα που δουλευει σε σουπερ μαρκετ καταλαβαινεις οτι οτι υπαρχει σε προσφορα το εχουμε δοκιμασει στο σπιτι!αυτο με τα μισοαδεια το κανω κι εγω οταν δεν μου αρεσει κατι!κι εγω την κρεμα την τελειωσα γιατι εχω κι αλλη ανοιχτη που μ αρεσει περισσοτερο προς το παρον!φιλιαααα!

      Διαγραφή
  3. prepei na to dokimasw to scrub apo garnier!!!!!!!!
    ta Syoss emena dustuxws den mou ka8ontai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το εχω ακουσει απο πολλες κοπελες οτι δεν τους αρεσουν.ουτε και στην μαμα μου αρεσουν παρολο που εχουμε παρομοιο μαλλι.ναι δοκιμασε το εμενα μου αρεσει πολυ!!

      Διαγραφή
  4. αυτο το scrub της garnier για τα μαύρα στίγματα δείχνει πολύ ενδιαφέρον!θα το δοκιμάσω!ωραίο post έτερον!φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω ταιρι!ναι ειναι πολυ καλο για την τιμη του και κανει οντως δουλεια!φιλιααα

      Διαγραφή
  5. Θα δοκιμάσω κι εγώ αυτό της Garnier για τα στίγματα! Αυτή η ενυδατική όντως είναι πολύ καλή!Και η ροζ που είναι για ξηρές επιδερμίδες έκανε θάυματα σε εμένα το χειμώνα που τη χρειαζόμουν!Πραγματικά με βοήθησε πολύ γιατί φέτος είχα γίνει χάλια!!!(Syoss εννοείται και λατρεύω!)
    Αααα μην ξεχαστείς το google friend connect καταργείται!!! Πες στους followers σου να σε ακολουθήσουν στο bloglovin!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σας κινησε τοσο το ενδιαφερον το scrub.ναι μαλλον τη ροζ θα παρω την επομενη φορα καθως εχω τασεις εντονης ξηροτητας.ναι ναι το εχω στα υποψη μου για το gfc!φιλια!

      Διαγραφή
  6. Το απολεπιστικό από bioten το έχω,αλλά μου τι δίνει λίγο που δεν έχει πολλούς κόκκους..! :/
    Με το σαμπουάν από Syoss,όπως κατάλαβες τότε που το λέγαμε με την Κλεονίκη,είμαι διχασμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει ρε συ αλλα ειναι κολλημενοι στο σωληναριο @$#@ σκεφτηκα να το κοψω και να το βαλω σε ενα αδειο βαζακι αλλα μετα σκεφτηκα πολυ κακο για το τιποτα.μια χαρα ειναι και της garnier!χαχα ναι θυμαμαι δεν πειραζει ομως δεν ταιριαζουν σε ολες τα ιδια!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν πολύ αυτά τα ποστ! Εγώ τις συσκευασίες που είναι πολύ σκληρές και το προϊόν κολλάει στο σωληνάριο τις κόβω, έχει πάντα ποσότητα για τουλάχιστον 2-3 χρήσεις ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το σκεφτηκα οπως ειπα και πιο πανω αλλα ειχα συγχιστει που εν τελει ξεραθηκε και το πεταξα.(η ετσι ειπα στον εαυτο μου χιχιχι)

      Διαγραφή
  8. γεια σου και εγω έχω το peeling της bioten και μου αρέσει πολυ , αυτο που παρατηρώ εγω ειναι ότι το έχω απο το περασμένο φθινόπωρο και ακόμα να τελειώσει , με συχνή χρηση , αυτο με τους κόκους που λες , δεν το έχω παρατηρήσει , καλο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι οντως κραταει παρα πολυ.τι να σας πω βρε κοριτσια μπορει να ετυχα σε ελατωματικο μπουκαλι :)

      Διαγραφή
  9. Τα συγκεκριμένα προϊόντα της Apivita είναι υπέροχα.. Αλλά σκεφτόμουν να δοκιμάσω της predictor, θα το σκεφτώ αν είναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει εντονο αρωμα λεμονιου η κατι τετοιο,αν δεν σε ενοχλει ειναι μια χαρα :)

      Διαγραφή
  10. Ανακάλυψα ένα διαγωνισμό για ελληνίδες beauty bloggers!!
    Ρίξε μια ματιά!! http://www.flowmagazine.gr/kliroseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon