Αναγνώστες

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

my lip balm collection!

Hello, τι μου κανετε;;
Θα σας πω τη γνωμη μου σημερα για καποια απο τα lip balms που εχω χρησιμοποιησει κατα καιρους.Αρχικα να πω οτι τα χειλη μου ειναι απο μονα τους σχετικα ξηρα,εχω την κακια συνηθεια να τα δαγκωνω γενικα και η ολη κατασταση επιβαρυνεται και απο τα οποια κραγιον χρησιμοποιω.Ε ξερετε πως οτι κραγιον να βαλεις απο το πιο ακριβο ως το πιο φθηνο αν δεν εχεις σωστα ενυδατωμενα χειλη εεε δεν δειχνει ωραιο!!!Οποτε για καιρο ψαχνω το ιδανικο lip balm για να διορθωθει το προβληματακι και να φοραω τα αγαπημενα μου ματ κραγιον αφοβα!





Αρχικα,εχω τα κλασσικα Liposan που εχω δοκιμασει καθε γευση και χρωμα που εχουν κυκλοφορησει.Στη φωτογραφια εχω μονο δυο κι αυτο γιατι τα υπολοιπα ειναι στις τσαντες μου,το κλασσικο με γευση φραουλα και το angel star που εχει πολυ ανοιχτο ροζ χρωμα με στρασακια και αρωμα τσιχλοφουσκας.Γενικα,τα liposan ειναι σχετικα αξιοπιστα,πολυ οικονομικα και πανευκολο να τα βρουμε καθως πωλουνται παντου.Ειδικα εμενα η μητερα μου καθε φθινοπωρο μου αγοραζει και δυο-τρια ετσι για το καλο :)
Απο θεμα ενυδατωσης δεν θα ελεγα οτι ολες οι εκδοσεις ενυδατωνουν το ιδιο καλα με ανωτερη κατα τη γνωμη μου την κλασσικη μπλε συσκευασια.Π.χ. το angel star για μενα δεν εκανε σχεδον τιποτα.Παρολ'αυτα προσπαθω να τα τελειωνω κι ετσι τα εχω στο γραφειο μου και τα χρησιμοποιω συχνα.
Επειτα, ερχονται του Κορρε, που κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ πιο ενυδατικα απο τα liposan και τα χρησιμοποιω συνεχεια.Ειναι φτιαγμενα απο φυσικα συστατικα (το βασικο συστατικο των liposan ειναι η βαζελινη-petroleum jelly) και αν η γευση τους δεν ειναι εντονη,τα προτιμω γιατι νιωθω οτι κανουν οντως δουλεια.
Φετος το χειμωνα τα χειλη μου υπεφεραν αρκετα (ruby woo για σενα το λεω) κι ετσι ενιωθα οτι πρεπει να βρω ενα πιο δραστικο προιον που να απαλυνει αυτη τη δυσαρεστη αισθηση των σκασιματων.Ετσι ριχνοντας μια ματια στο αγαπημενο μου φαρμακειο,ειδα οτι ειχαν φερει ξανα μετα απο καιρο τα αμερικανικα Chapsticks που ηθελα να δοκιμασω για πολυ καιρο.Για αρχη πηρα το moisture που ερχεται σε μορφη σωληναριου,ειναι διαφανο σαν γκλος,εχει spf και ειναι το καλυτερο προιον που εχω δοκιμασει!!!Πραγματικα μετα απο δυο μερες χρησης τα χειλη μου ηταν αγνωριστα!Απαλα,χωρις ιχνος σκασιματος και φυσικα τα κραγιον εστρωναν τελεια!Ετσι την επομενη φορα που βρεθηκα στο φαρμακειο πηρα και τη στικ εκδοχη με γευση φραουλα την οποια και λατρεψα οπως ηταν αναμενομενο.
Τελος το συγκεκριμενο βαζακι ειναι απο καποια χριστουγεννιατικη εκδοχη,ηταν δωρο και το ανοιξα προσφατα γιατι φοβηθηκα οτι μπορει να ειχε χαλασει.Τελικα ειναι μια χαρα αλλα δεν μ'αρεσει καθολου το να βαζεις το δαχτυλο για παρεις το προιον.
Γενικα θα τα ξαναγοραζα ολα εκτος του Body shop κυριως για λογους υγιεινης,με το αγαπημενο μου με διαφορα να ειναι το chapstick!!
Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα;Ποιο ειναι το δικο σας αγαπημενο;
φιλια!!!


16 σχόλια :

  1. Λατρεύω τα lip balms!Τα αγαπώ! :)
    Το αγαπημένο μου από liposan είναι το passion fruits(μακράν το καλύτερο)με "χειρότερα" για μένα τα καινούρια που είχαν βγάλει,γιατί απλά προσέφεραν γυαλάδα & τη φράουλα που απλά μου έδινε χρώμα..!
    Να τονίσω επίσης πως σε μισώ όλο & περισσότερο,γιατί συνεχίζεις να μου δείχνεις πράγματα που δεν μπορώ να πάρω!
    Μου λες κυρία μου που θα τα βρω εγώ τα chapsticks?! :P
    Και πόσο περίπου τα πήρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο οντως το εχω παρατηρησει κι εγω,οτι οσο πιο καινουρια εκδοση ειναι το liposan τοσο χειροτερα ειναι!χαχαχα ελα ρε συ τι δεν μπορεις να παρεις;ελα να κανουμε μαζι παραγγελια αν ειναι απο το εξωτερικο :)
      οσο για τα chapsticks τα εχω δει σε αρκετα φαρμακεια,ξερεις διπλα στα ταμεια αλλα εγω συνηθως τα παιρνω απο του ζωγραφου στην τσιμισκη.γυρω στα 3ε κοστιζουν δεν ειναι πολυ ακριβα πχ σε σχεση με του κορρε που εχουν 6!

      Διαγραφή
  2. Όμορφο ποστ! Έχω δοκιμάσει &εγώ του Κορρέ, δεν ήταν πολύ καλό, και τώρα είμαι σταθερά fan liposan και dalon!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν σου αρεσε του κορρε;εμενα μ'αρεσει αρκετα παλι.dalon δεν εχω δοκιμασει ποτε :) που τα βρισκουμε;

      Διαγραφή
  3. Ώστε η λύση είναι τα Chapsticks ε? Πόσο ταλαιπωρήθηκα φέτος δε λέγεται!!! Και θέλω και αυτό το άτιμο το ruby woo!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι για μενα εκανε θαυματα!οσο για το ruby woo να το παρεις οπως και δηποτε!!! :)))))

      Διαγραφή
  4. αυτό το chapstick σε σωληνάριο έχει σώσει και τα δικά μου χείλη!!!
    Πολυ ωραίο ποστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω :))) πραγματικα κανει παρα πολυ καλη δουλεια και ειναι και οικονομικο!

      Διαγραφή
  5. Oraia sullogi! Den i3era oti exoume Chapsticks edw, 8a ta psa3w!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω!δεν ειναι μεγαλη καθως τα τελειωνω πολυ ευκολα.Ειπα και στη Ζωη το πιο ευκολα προσβασιμο ειναι το μεγαλο φαρμακειο στην τσιμισκη του ζωγραφου!φιλια!

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ λατρεύω τα lip balms!
    Έχω πάντα ξηρά χείλη και ψάχνω τα πιο ενηδατικά lip balm!
    Τα Chapsticks δεν τα γνώριζα αλλά μετά από εσένα και αυτά που έγραψες, θα τα αναζητήσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι δοκιμασε τα αν τα βρεις.αν δεν τα εχει σε καποιο φαρμακειο της περιοχης σου μπορεις παντα να τα βρεις στο ebay!

      Διαγραφή
  7. ta blistex einai poli kala gia skasmena xeili,vevaia exei diafores ekdoseis,exo dokimasei to aspro sto solinario k einai sotiria.apla na ksereis oti mirizei kapos entona k i gefsi den leei alla to apotelesma metraei!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι εχω ακουσει πολυ καλα λογια και για τα blistex!θελω να τα δοκιμασω αν και με αποθαρρυνει λιγο αν μυριζει ασχημα η εχει ασχημη γευση!

      Διαγραφή
  8. Dokimase to Reve de Miel ths Nuxe ton epomeno xeimwna kai tha me thymitheis...!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι σε βαζακι μωρε και τα αποφευγω γενικα.αν και για το συγκεκριμενο εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες οποτε μια δοκιμη δεν βλαπτει καποια στιγμη :)

      Διαγραφή

Amazon