Αναγνώστες

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

August Glowbox

Πριν απο λιγο παρελαβα το glowbox του αυγουστου.Το θεμα του κουτιου αυτου του μηνα ηταν η χαλαρωση και αρα περιειχε αντιστοιχα προιοντα.Ας τα δουμε αναλυτικα:


  


 Castalia Sensial gel nettoyant: Υποθετω αφρολουτρο απο τη γνωστη εταιρεια που βρισκουμε στα φαρμακεια.Τα προιοντα που εχω δοκιμασει ως τωρα με εχουν αφησει πολυ ικανοποιημενη καθως απευθυνονται σε ευαισθητες επιδερμιδες.Εχει ενα ουδετερο αρωμα που θυμιζει μωρουδιακη μυρωδια.
Jean Iver hairspray:δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο αυτην εταιρεια η smugnificent ομως απο το smugnificent1980 στο yt λεει οτι ειναι αξιολογα προιοντα.Μια λακ ειναι παντα χρησιμη ειδικα σε travel size.
Jane Iredale dream tint: Kρεμα με χρωμα που δυστυχως με λιγο στο χερι μου μου φανηκε σκουρη.
Ahava purifying mud mask: Μασκα για καθαρισμο με λασπη..Ενθουσιαστηκα μολις ειδα τη μασκα γιατι τις αγαπω και κανω οσο πιο συχνα μπορω!!
Forever Living Aloe lips: Lip balm με αλοη..επισης αγαπω τα λιπ μπαλμ και ενα ακομα ειναι παντα ευπροσδεκτο.Τωρα αν αποδειχτει και καλο λογω της αλοης σιγουρα θα προστεθει στα αγαπημενα μου.
Molton Brown Gingerly Shower gel: Δεν εχω να πω πολλα εκτος απο το οτι η μυρωδια του ειναι θεικη!!!
Μολις δοκιμασω ολα τα προιοντα θα σας κανω πιο αναλυτικο review!!




To glowbox ειναι συνδρομητικο κουτακι ομορφιας οπου με 12ε το μηνα σου δινεται η δυνατοτητα να δοκιμαζεις καινουρια προιοντα.Για να δειτε τα κουτακια του ιουνη και του ιουλη πατηστε εδω και εδω.
Σε γενικες γραμμες το κουτακι δεν με ξετρελανε αλλα ολα ειναι προιοντα που θα τα χρησιμοποιησω σιγουρα κι ετσι θα παρω και το επομενο.
Εχετε παρει καποιο κουτακι;
φιλακια


6 σχόλια :

  1. Έχει αρκετά καλά προϊόντα! Είχα δει και των 2 προηγούμενων μηνών και άξιζαν απίστευτα!! Είναι από τα πιο αξιόλογα συνδρομητικά κουτάκια νομίζω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γενικα αν και ο συνδυασμος λιγο μου φανηκε καπως τελικα το σκεφτηκα και θα τα χρησιμοποιησω ολα.ισχυει και οι εταιρειες που εχει ειναι ολες καλες και θα ηθελα να δοκιμασω απο ολες.

      Διαγραφή
  2. Το θετικό του κουτιού είναι ότι βάζει σε όλους τα ίδια,οπότε δεν υπάρχουν γκρίνιες και δεν νιώθει κανείς ότι αδικείται,το αρνητικό είναι πάλι το ίδιο,βλέπω τι έχουν οι υπόλοιποι και έτσι χαλά η έκπληξη και η αγωνία που σου δημιουργείται καθώς το ανοίγεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενταξει αυτο εξαρταται απο τον αριθμο παραγγελιας.και συνηθως οι αθηναιες τα παιρνουν πρωτες δυστυχως οποτε τα βλεπουμε.τα κουτια εχουν μικρες διαφορες πχ εγω πηρα αφροντους ενω καποιες κρεμα σωματος.αλλα αυτο δεν με πειραζει και τοσο γτ γενικα ειναι καλα κουτια.

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω πάρει το glowbox αλλά νομίζω είναι το καλύτερο & από Σεπτέμβρη θα παραγγείλω!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να το παρεις αξιζει περισσοτερο απο ολα τα κουτακια κατα τη γνωμη μου!!

      Διαγραφή

Amazon