Αναγνώστες

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Interview appropriate make up look!

 Προσφατα προεκυψε μια σημαντικη συνεντευξη για δουλεια (ελπιζω να ακολουθησουν κι αλλες βεβαια) και φυσικα πανικοβληθηκα για το τι επρεπε να φορεσω και πως να βαφτω..(ειδατε;αλλοι σκεφτονται πως θα τα πανε κι εγω..χαχαχα).Ετσι σκεφτηκα να κανω ενα αντιστοιχο ποστ σαν οδηγο αν μπορουμε να το πουμε,προς οσες κοπελες εχουν παρομοιο αγχος!Αφου ρωτησα λοιπον μερικες γνωμες κατεληξα σε πολυ απαλο μακιγιαζ που θα τονιζε τα χαρακτηριστικα μου χωρις υπερβολες και θα καλυπτε τις οποιες ατελειες μου προκαλουν ανασφαλεια.Ελα ομως που το απλο μακιγιαζ περιλαμβανει ενα σωρο προιοντα!!!
Αρχικα χρησιμοποιησα τη βαση prep+prime της mac η οποια περιεχει σωματιδια λαμψης και φωτιζει ενω παραλληλα λειαινει το δερμα και το προετοιμαζει για το foundation.Επελεξα το αγαπημενο μου αυτον τον καιρο,το perfection lumiere και καλυψα τους μαυρους κυκλους με το mac prolongwear concealer(review εδω) οπως επισης και τις μικρες φλεβες και δυσχρωμιες στο πανω βλεφαρο με το paintpot στην αποχρωση painterly που ειναι και ιδανικη βαση για τις σκιες σας!Επιπλεον χρησιμοποιησα το soleil tan de chanel (ξεχασα να το βγαλω φωτο),το κρεμωδες μπρονζερ για να δωσω λιγο χρωμα στο προσωπο και σεταρα το μακιγιαζ με την νεα πουδρα les beiges της chanel.





Οσον αφορα τα ματια αφου γυρισα τις βλεφαριδες μου με τον νεο ερωτα μου,το ψαλιδακι shu uemura (review is coming!!) χρησιμοποιησα τις σκιες all that glitters σε ολο το βλεφαρο,την embark στην εξωτερικη γωνια και στην κογχη καθως και λιγη απο τη vanilla κατω απο το φρυδι και στην εσωτερικη γωνια.Εκανα μια σχετικα λεπτη γραμμη με το exaggerate eyeliner της rimmel και εβαλα δυο στρωσεις απο την Diorshow Iconic,μια απο τις δυο holy grail μασκαρα μου!Τελος για τα φρυδια,χρησιμοποιω εναν συνδυαασμο των σκιων Omega και Charcoal Brown και τα σεταρα με το διαφανο gel της Essence.(ολες οι σκιες ειναι απο την Mac)


swatches

Τελος για τα μαγουλα προτιμησα ενα διακριτικο ρουζ το Deep Throat της Nars και για τα χειλη το μολυβακι Dervish και το ενα απαλο ροζ κραγιον (your lips but better) το fanfare της Mac.



Στην τελευταια φωτο μπορειτε να δειτε πως εμοιαζε το μακιγιαζ των ματιων(μα να μην μπορω να κανω ιδια τη γραμμη του eyeliner :p ).Δυστυχως δεν ειχα φυσικο φως την ωρα που γυρισα ωστε να δειτε τα χρωματα οπως ειναι στην πραγματικοτητα.
Πως σας φαινεται;Εσεις τι μακιγιαζ προτιματε για πιο "ενηλικες" περιστασεις;
φιλακια!

υ.γ. Μην ξεχνατε το giveaway μου εδω!!

34 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου!! Καλή επιτυχία!!=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tέλειεςςςς οι επιλογές σου!!!Καλή επιτυχίαααααααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με το φυσικό λουκ, κάπου είχα ακούσει ότι το κόκκινο κραγιόν δείχνει αυτοπεποίθηση αλλά αυτό είναι μάλλον αφού έχεις πάρει τη δουλειά. Καλή επιτυχία, εύχομαι να πήγε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα και λατρευω το κοκκινο!αν με παρουν ετσι θα πηγαινω χιχιχι!ευχαριστωω!

      Διαγραφή
  4. Ήταν πολύ καλή η ιδέα σου για μακιγιάζ για interview και οι επιλογές χρωμάτων νομίζω ήταν ιδανικές.
    Πηγαίνω κι εγώ συχνά πυκνά και προτιμώ παρόμοιο μακιγιάζ.
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!Ναι ειπα να αφησω για λιγο το candy yum yum και να βαφτω με γηινα χρωματα χαχαχα!φιλια!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο κοπέλα μου.. Ελπίζω να τα πήγες τέλεια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά αποτελέσματα, πολύ καλές επιλογές ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφου δεν με ειδοποιησαν ως σημερα λογικα δεν με πηραν (καλυτερα να σου πω,δεν μου αρεσε ο "κυριος" εκει) .περιμενω ομως νεες συνεντευξεις απο οσο μου ειπαν.

      Διαγραφή
    2. τώρα είσαι και προετοιμασμένη για την επόμενη συνέντευξη ;)
      no worries

      Διαγραφή
    3. ναι ναι ηταν να μην παρω φορα!η πρωτη "κρυαδα" ηταν το θεμα!thanks για ολα love :))

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο μακιγιάζ.τα καλύτερα αποτελέσματα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά αποτελέσματα! Συμφωνώ και εγώ με το διακριτικό πλην όμως καλυπτικό μακιγιάζ!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!ε ναι τελεια τα εντονα χρωματα αλλα πιο ταιριαστα για βολτες!

      Διαγραφή
  9. Παρόμοιο ίσως και με λιγότερο χρώμα όχι μόνο για συνέντευξη αλλά και για όταν είμαι στη δουλειά!

    Πάντως εμένα η γραμμή του eyeliner ίδια μου φαίνεται να την έκανες!!! :)

    Καλή επιτυχία κοριτσάκι!!!! Όλα να πάνε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικα εξαρταται απο το χωρο εργασιας αλλα και παλι λιγο χρωματακι πρεπει να βαζουμε οσο αυστηρο κι αν ειναι το περιβαλλον!λες ε;εμενα μου φαινονται ελαφρως διαφορετικες αλλα δεν πειραζει.Σ'ευχαριστωωω!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο το μακιγιάζ Στέλλα μου!Εύχομαι να την πάρεις τη δουλειά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίζω να πήγες τέλεια!!!!!
    Το μακιγιάζ σου πάντως φοβερό και με κολάζεις με το ρουζάκι και την πουδρίτσα!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κι εγω το ελπιζω :)
      καλα κανεις και κολαζεσαι γιατι ειναι παρα μα παρα πολυ καλα προιοντα και τα συνιστω ανεπιφυλακτα.Η πουδρα ειναι μια καλυτερη εκδοχη της mineralize της mac και το ρουζ..δεν εχω λογια ειναι τελειο χαχα!φιλια!

      Διαγραφή
  12. Καλή καλή επιτυχία μικρή μου! Το μακιγιάζ το βρήκα πολύ ωραίο, φυσικό και σικάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολυ ωραίο το μακιγιάζ σου Στέλλα μου!μπράβο!καλή επιτυχία :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ομορφο ποστ... :):)
    δες και το μπλογκ μου αν θελεις...ειμαι καινουρια..Kisses xxxx


    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon