Αναγνώστες

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Mac Brush cleanser

Hello my beauties,τι κανετε;;;Εδω και καιρο θελω να σας γραψω τη γνωμη μου για ενα προιον που θεωρω απαραιτητο για καθε κοπελα που προσπαθει να διατηρησει τα πινελα της οσο πιο καθαρα και αποστειρωμενα γινεται.Ο λογος για το Mac Brush Cleanser που ουσιαστικα ειναι ενα καθαριστικο πινελων και μπορει να χρησιμοποιηθει για spot cleaning,για αμεσο δηλαδη καθαρισμα των πινελων και χρηση τους μολις στεγνωσουν-μετα απο λιγα λεπτα- η ακομα και για γενικο καθαρισμο που προσωπικα δεν προτιμω καθως θεωρω οτι το  εβδομαδιαιο "μπανιο" με σαμπουαν δεν αντικαθισταται ευκολα ειδικα για μενα που ειμαι ελαφρως μικροφοβιακη!
Ας αρχισουμε με τα βασικα λοιπον.Ερχεται σε μπουκαλι των 235ml και κοστιζει 11 η 12ε αν θυμαμαι καλα αλλα μπορειτε παντα να το παρετε σε καποια απο τις συνεχεις εκπτωσεις 25% που κανουν.Η ποσοτητα αυτη μου κρατησε περιπου εναν χρονο με σχεδον καθημερινη χρηση οποτε μπορω να πω οτι συμφερει αρκετα καθως οπως ειναι φυσικο δεν χρειαζεστε πολυ ποσοτητα περα απο ενα ψεκασμα για τα πινελα ματιων η δυο τρια για πινελα πολυ λερωμενα απο foundation.





Οπως βλεπετε εχω προμηθευτει μικροτερα μπουκαλακια με βαποριζατερ ωστε να με διευκολυνει στο καθαρισμα και να μην ξοδευω περιττο προιον καθως η συσκευασια στην οποια ερχεται δεν βοηθαει ιδιατερα ωστε να προσεχεις ποσο καταναλωνεις καθως το στομιο τρεχει αρκετα.Η χρηση ειναι πολυ απλη,ψεκαζεις μια ποσοτητα σε ενα κομματι χαρτι κουζινας και στη συνεχεια στριφογυρνας το πινελο στο υγρο σημειο μεχρι να φυγει ολο το χρωμα.Στο βιντεο παρακατω μπορειτε να παρετε μια ιδεα για το πως λειτουργει (δειξτε επιεικια ειναι απο το κινητο μου και το πρωτο βιντεο που εχω ανεβασει ποτε :p)

Απο αλλες εταιρειες εχω παρει μονο απο τα Jumbo το οποιο δεν εκανε απολυτως τιποτα ενω με αυτο καθαριζουν τα παντα,ακομα και το πιο pigmented concealer πανευκολα και το πινελο μας ειναι ετοιμο για την επομενη φορα που θα το χρησιμοποιησουμε.Επισης πολυ σημαντικο θεωρω το οτι ενω περιεχει αλκοολ που βοηθαει στην απολυμανση,δεν ξηραινει τις τριχες του πινελου και δεν το καταστρεφει.Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι οι περισσοτεροι make up artists το εχουν στο βαλιτσακι τους!
Ειμαι απολυτα ικανοποιημενη απο το συγκεκριμενο και δυσκολα θα δοκιμασω κατι αλλο αμεσα,αφου οπως βλεπετε φροντισα ηδη να παρω ενα ακομα πριν μου τελειωσει το προηγουμενο.

Εσεις το εχετε δοκιμασει;Πως σας φαινεται;Τι χρησιμοποιειτε για το καθαρισμα των πινελων σας;;;

φιλακια!



20 σχόλια :

  1. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό από το jumbo και για να πω την αλήθεια δεν έχω παράπονο. Τώρα όμως που λες ότι αυτό είναι μακράν καλύτερο με βάζεις σε πειρασμό. Αφού σου κρατάει και τόσο πολύ θα το βάλω στο καλαθάκι την επόμενη φορά που θα πετύχω εκπτώσεις στη mac

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοτε μπορει να μην καθαριζε τα δικα μου.οχι ρε συ ειναι απο τα καλυτερα πιστευω..εχμμ δεν θελω να σε βαλω σε μεγαλο πειρασμο αλλα εχει παλι 25%..

      Διαγραφή
  2. Εγώ τα πλένω με baby shampoo και μετά τα ψεκάζω με οινόπνευμα για να απολυμανθούν πλήρως μια φορά την εβδομάδα όχι κάθε μέρα. Αλλά αν σου κρατάει τόσο πολύ όσο λες ίσως του κάνω μια δοκιμή!
    staceysbeautylife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα αν τα χρησιμοποιεις μονο εσυ δεν νομιζω να εχεις τοσο προβλημα.απλα εγω επειδη εχω θεμα με τα μικροβια θελω να τα καθαριζω μετα απο καθε χρηση και να ειναι ετοιμα για την επομενη φορα.ναι κραταει παρα πολυ ειδικα αν το βαλεις σε ενα μπουκαλακι με σπρει.πες μας τη γνωμη σου αν το δοκιμασεις τελικα.

      Διαγραφή
  3. Εγώ τα πινέλα μου, δεν χρησιμοποιώ και πολλά τα καθαρίζω με σαμπουάν :)
    Ευτυχώς τα χρησιμοποιώ μόνο εγώ οπότε οκ!
    Αλλά θα τσεκάρω και της Mac!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα καποιες κοπελες το χρησιμοποιουν αντι για σαμπουαν..δεν το εχω δοκιμασει με αυτον τον τροπο καθως θεωρω οτι το εβδομαδιαιο "μπανιο" το χρειαζονται..αυτο το εχω για να τα καθαριζω εκεινη την ωρα και να μπορω να βαλω με το ιδιο πινελο κονσιλερ πχ και το πρωι και το βραδυ που θα βαφτω για να βγω εξω..φιλια :)

      Διαγραφή
  4. entaksei mporei egw n eimai poli asxeti apo auta alla dn iksera oti iparxoun k katharistika pinelwn!! :P :P egw exw elaxista pinela -otan lew elaxista exw 3- :P :P kai t plenw -distixws- opote thimamai eite bazontas ligo apo to sampouan m eite ligo apo auto p plenw t xeria m...dn kserw an einai kako alla katharizoun arketa kala g n mn pw oti ginontai pentakathara :) dn kserw alla n s pw tin alitheia dn th edina extra lefta g n katharizw t pinela..nmz oti exoume ligo ipermegethinei tou ti einai aparaitito..k dn to lew proswpika g sena s kamia periptwsi...genika to exw dei k apo t blogs kai apo t video..bebaia mporei n eimai k lathos...apla auto pisteuw :) :) meta tn terastia ekthesi p ekana elpizw n mn se kourasa..an exeis kouragio th xarw n mpeis n deis to post m kai gt oxi n m peis ti diki sou gnwmi!!! :)

    na exeis ena omorfo apogeuma!!
    flkaaa pollaa :)
    stefania!
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα το πας εντελως αλλου..και το να βαφεσαι για πολυ κοσμο ειναι υπερεκτιμημενο,ωστοσο για να εχεις blog παει να πει οτι ειναι κατι που το αγαπας..δεν θεωρω υπερεκτιμημενο να προσεχω την υγιεινη μου και να θα δωσω τα 7-8ε για ενα προιον καθημερινης χρησης που θα με βοηθησει να αποφυγω την ακμη και γενικοτερα τις μολυνσεις ακομα και στα ματια.ειναι γνωστο οτι ενα πινελο για μεικ απ μπορει να εχει παρα πολυ μεγαλη ποσοτητα μικροβιων ακομα κι αν χρησιμοποιειται απο ενα μονο ατομο καθως ερχεται σε επαφη με ενα υγρο προιον που ευνοει τις συνθηκες αναπτυξης τους.Το σαμπουαν το χρησιμοποιω κι εγω για βαθυ καθαρισμα μια φορα την εβδομαδα ενω αυτο για τοπικο μετα την καθε χρηση.επιπλεον εχω δωσει αρκετα λεφτα και εχω παρει πολλα και ποιοτικα πινελα και θελω να τα διατηρησω σε αριστη κατασταση οσο μπορω περισσοτερο και για αυτο το λογο πιστευω οτι ειναι απαραιτητο για μενα...ο καθενας κρινει για τον εαυτο του το τι θεωρει προτεραιοτητα στη ζωη του..για καποια κοριτσια οπως εγω ειναι αγαπη το μακιγιαζ και εννοειται οτι δεν πιστευουμε οτι σωζουμε τον κοσμο προς θεου...απλα προσπαθουμε για το καλυτερο σε κατι που μας ευχαριστει..ελπιζω να σου εδωσα να καταλαβεις την αποψη μου..φιλιαααα

      Διαγραφή
  5. Φαίνεται πολύ καλό αλλά δεν ξέρω αν θα έδινα τόσα χρήματα γι' αυτό!
    Ωραίο review! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τιμη που εβαλα ειναι η αρχικη του..με το 35% βγαινει 7ε ενω το αντιστοιχο των sephora εχει 6,5..Δεν θεωρω οτι ειναι κατι απαραιτητο για ολες οπως ειπα και πιο πανω...απλα εγω ειμαι τρομερα μικροφοβιακη και εχοντας περασει ακμη παιρνω ολες τις προφυλαξεις ασφαλειας πια!ευχαριστωωωω!

      Διαγραφή
  6. Είναι όντως πολύ καλό! Κι εγώ έχω το ίδιο dispenser για να κάνω γρήγορα και οικονομικά τη δουλειά μου και να το παίρνω εύκολα μαζί μου στα ταξίδια γιατί η συσκευασία είναι μη πω...
    Είχα ρωτήσει τη MAC αν έχει dispenser και μου είχαν δείξει ένα που βίδωνε πάνω σε αυτό το μπουκάλι και είχε μία παλαβή τιμή γύρω στα 6-7 ευρώ αν θυμάμαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμμμ δεν ταιριαζει η αντλια σπρει που εχουν στην μακ στο μπουκαλι οποτε τζαμπα θα εδινες τα λεφτα σου..ταιριαζει μονο πχ στα αδεια μπουκαλακια που εχουν και στο face and body μεικ απ.ακριβως ειναι χαλια η συσκευασια και σπαταλας πολυ προιον χωρις να χρειαζεται!φιλια!

      Διαγραφή
  7. Το είχα και είναι πολύ καλό. Θα το ξαναπάρω με κάποια έκπτωση πάντως (με έκπτωση το είχα πάρει και την πρώτη φορά). Εγώ μ'αυτό τα πλένω και καθαρίζουν μια χαρά, κάνει αφρό μαζί με το νερό. Τώρα αν τα έπλενα με σαμπουάν, δε θα το αγόραζα να σου πω την αλήθεια. Πολύ καλό review και το βίντεο βοηθάει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μονο με εκπτωση πρεπει να ψωνιζουμε πια μπας και αποφασισουν να κανουν καμια μειωση κι οχι αυξηση οπως πηρε το ματι μου τελευταια!δεν το εχω δοκιμασει να σου πω την αληθεια,αλλα σε εμπιστευομαι και μπορει να κανω μια προσπαθεια..το σαμπουαν η το dove το σαπουνι μια φορα τη βδομαδα ομως δυσκολα θα το αλλαξω..Σ'ευχαριστω πολυ πολυ :)

      Διαγραφή
  8. εγώ τα καθαρίζω πρόχειρα με γαλάκτωμα και όταν κάνω το καλό το καθάρισμα το κάνω με σαμπουάν...δεν έχω δοκιμάσει κάποιο τέτοιο προϊόν γιατί είμαι μια χαρά μ'αυτόν τον τρόπο!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οταν λες γαλακτωμα εννοεις αυτο που ξεβαφομαστε;δεν ειμαι ειδικος προς θεου αλλα δεν νομιζω οτι ειναι ο σωστος τροπος για να καθαριζεις τα πινελα σου..καθως το γαλακτωμα απευθυνεται για τον καθαρισμο του μακιγιαζ απο το προσωπο μας..

      Διαγραφή
  9. εγώ πλένω τα πινέλα και τα σφουγγαράκια μου με το σαπούνι που πλένω το πρόσωπό μου γιατί ξέρω ότι είναι στάνταρ αντιμικροβιακό και δερματολογικά ελεγμένο. Δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν ειδικά καθαριστικά! Θα το δοκιμάσω σύντομα...............!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι καλα κανεις για να τα απολυμανω μετα το πλυσιμο χρησιμοποιω οινοπνευμα.το συγκεκριμενο ενδεικνυται κυριως για τοπικο καθαρισμα και δεν πιστευω οτι μπορει να αντικαταστησει κατι το κλασσικο καθαρισμα με σαπουνι/σαμπουαν και νερο!

      Διαγραφή
  10. Τελευταία χρησιμοποιώ οινόπνευμα αλλα μου φαίνεται πως ταλαιπωρεί τις τρίχες οποτε θα ξαναγυρίσω στο mac, είναι το αγαπημένο μου εδω και χρόνια για το καθημερινό καθάρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθαριζουν και με οινοπνευμα σκετο;δεν το εχω δοκιμασει ποτε!

      Διαγραφή

Amazon