Αναγνώστες

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Mac Fix+ review

Hello my beauties,τι κανετε;
Σημερα θα σας πω την γνωμη μου για το περιβοητο Fix+ της Mac.Ειναι ενα προϊον που χρησιμοποιω ανελλιπως πλεον καθε μερα ειτε την ωρα που μακιγιαρομαι ειτε κατα τη διαρκεια της μερας η του ντεμακιγιαζ.Ειναι ενα πολυχρηστικο προϊον που μπορω πλεον να πω οτι η φημη του επαληθευεται και θα επρεπε να ειναι μονιμο προϊον σε καθε μπουντουαρ!
Αρχικα να πω οτι παρολο που λεγεται fix+ ο σκοπος του δεν ειναι να διορθωνει το makeup (fix=διορθωνω) αλλα να φιξαρει-τελειοποιει το μακιγιαζ μας ολη μερα (τουλαχιστον σε μενα)!Ειναι ουσιαστικα ενα "νερακι" εμπλουτισμενο με βιταμινες και ιχνοστοιχεια και περιεχει πρασινο τσαι,χαμομηλι και εκχυλισμα αγγουριου το οποιο κατα τη γνωμη μου του δινει και αυτη την αναζωογονητικη μυρωδια και την αισθηση φρεσκαδας που αφηνει στο δερμα!
Η κυρια χρηση του στην καθημερινη μου ρουτινα ειναι να το χρησιμοποιω,αφου εχω τελειωσει με τη βαση μου (foundation,concealer και πουδρα), ψεκαζοντας απο μακρια ωστε να απορροφησει την περισσεια ποσοτητα προιοντων και να κανει το μεικ απ να δειχνει αψεγαδιαστο και πολυ φυσικο ενοποιωντας τα προιοντα και προσδιδοντας του και μια ελαφρια λαμψη υγειας.Οποτε αν εχετε "βαρυ"χερι και το παρακανετε με την πουδρα τοτε αυτο το προϊον θα γινει ο σωτηρας σας.Εξαφανιζει την περιττη πουδρα και το cakey αποτελεσμα που αφηνει στο λεπτο.
Αλλη μια χρηση ειναι να ψεκαζετε τα πινελα σας ειτε για το foundation ειτε για τις σκιες η ακομα και τα pigments.Οσον αφορα τη βαση το ελαφρως βρεγμενο πινελο μπορει να κανει μεγαλη διαφορα σε κοπελες με ξηρο δερμα οπως εγω και να μετατρεψει το μεικ απ σε ελαφρως πιο ενυδατικο και να το κανει πιο ανεκτο στην επιδερμιδα χωρις να την ξηραινει παραπανω.
Οσον αφορα τις σκιες εντεινει τη διαρκεια τους και την αποδοση τους,για τα δε pigments η χρηση του ειναι σχεδον απαραιτητη καθως η loose μορφη τους θελει καποιας μορφης επιπλεον σταθεροποιηση οχι μονο πανω στο ματι αλλα και στο πινελο για να μην εχουμε fallout.




Ακομα μια χρηση πολυ πολυ σημαντικη για οσες κοπελες αγαπανε τα κρεμωδη προιοντα!Ενα-δυο ψεκασματα πανω πχ σε ενα ξεραμενο paintpot/κρεμωδες ρουζ/gel eyeliner και με ενα καλο απλωμα το paintpot σας ξαναγινεται καινουριο!Επανερχεται δηλαδη η υγρασια του και μπορειτε να το χρησιμοποιησετε και παλι!Με την ιδια λογικη μπορειτε να αραιωσετε ενα πολυ πηκτο προϊον καλυψης ωστε να πετυχετε μια αναλαφρη καλυψη που να διαρκει για περισσοτερο.
Τελος,προσωπικα μου αρεσει να το χρησιμοποιω σε γυμνο δερμα μετα τον καθαρισμο πρωι και βραδυ και πριν βαλω τις κρεμες μου.Μου αρεσει πολυ αυτη η αισθηση δροσιας και ενυδατωσης που αφηνει στο δερμα μου.
Ερχεται σε μορφη σπρει των 100ml και η αρχικη του τιμη ειναι στα 17ε αν θυμαμαι καλα,ωστοσο με τις συνεχεις εκπτωσεις μπορειτε να το βρειτε φθηνοτερα.Ειναι σιγουρα απο τα σχετικα ακριβα προιοντα ωστοσο η δουλεια που κανει θα σας αλλαξει γνωμη απο τις πρωτες χρησεις για το αν αξιζει η οχι!Κυκλοφορει και σε μικρο μεγεθος των 30ml για να το δοκιμασετε οσες ειναι ακομα δυσπιστες.
Επισης να πω οτι το σπρει του βγαζει ενα πολυ ωραιο "πεπλο" θα ελεγα στο δερμα σας και ετσι δεν χρειαζεται πανω απο δυο με τρια ψεκασματα στο προσωπο.Επισης,κατι ακομα που εχω παρατηρησει ειναι οτι παρολο που ειναι νερακι δεν αλλοιωνει καθολου τη μασκαρα προκαλωντας μουντζουρες (και φοραω και τονους) καθε φορα που το χρησιμοποιω στο τελος του μακιγιαζ μου.Ειναι το δευτερο μπουκαλακι που εχω αγορασει και θα συνεχισω να το παιρνω για πολυ καιρο.Το πρωτο μου κρατησε γυρω στους 8 μηνες οποτε με χρηση λιγοτερη απο τη δικη μου,πχ μονο στο τελος του μακιγιαζ θα σας κρατησει για πολυ περισσοτερο καθως οπως ειπα δεν χρειαζεται μεγαλη ποσοτητα!
Εσεις το εχετε δοκιμασει;Πως σας φαινεται;
φιλακια

25 σχόλια :

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά το έχω ξαναακούσει αυτό το προϊόν!
    Θα το τσεκάρω!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αγόρασα και εγώ, πολύ πρόσφατα....ελπίζω να ευχαριστηθώ όσο εσύ....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειμαι σιγουρη οτι εστω και μια απο τις πολλες χρησεις του θα σου αρεσει!φιλακια!

      Διαγραφή
  3. I love it! Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα κυρίως στο τέλος του μακιγιάζ μου πριν βάλω την Loose setting powder. Το χρησιμοποιώ και για Pigments αλλά δε μου αρέσει τόσο σε γυμνό πρόσωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα ολα τα νερακια μου αρεσουν σε γυμνο προσωπο.για να ξυπνησω το πρωι χρειαζομαι οτι πιο δροσερο υπαρχει χιχιχι..πριν βαλεις πουδρα το χρησιμοποιεις,οχι μετα;κι εμενα μου αρεσει να το ψεκαζω καμια φορα αναμεσα στα προιοντα αλλα θελω σιγουρα μετα την πουδρα,ειναι το στανταρακι μου.

      Διαγραφή
  4. πολυ ωραιο ποστ ! εγω αγόρασα πριν λίγο καιρό το αντίστοιχο mineralize νεράκι πάλι από mac

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α δεν το εχω δοκιμασει!να μας πεις τη γνωμη σου συντομα!

      Διαγραφή
  5. Αν και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ και δεν το γνώριζα αυτό το προιόν τώρα θέλω να το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!ελπιζω να σου αρεσει οταν το δοκιμασεις!

      Διαγραφή
  6. η αληθεια είναι ότι θελω να το δοκιμασω εχεις μηπως να μου προτείνεις καποιο αναλογο προιον αλλης εταιρειας πιο οικονομικο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα νερακια εχουν λιγο πολυ ολες οι εταιρειες.απο αυτα που εχω δοκιμασει θεωρω οτι ειναι το καλυτερο.μπορεις να βρεις σε ολες τις φαρμακευτικες,στα body shop κτλ.

      Διαγραφή
  7. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά απ'ότι διαβάζω είναι ένα πολυχρηστικό προϊόν!σίγουρα τα αξίζει έστω γι'αυτό τα λεφτά του!νομίζω πως κάτι παρόμοιο έχουν και τα body shop...είναι της σειράς Vitamin E αν δεν κάνω λάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι εχουν κατι τετοιο και τα body shop αλλα δεν ειναι ακριβως το ιδιο οπως εχω καταλαβει.μαλλον εκεινο συγκρινεται με τα νερακια απο φαρμακευτικες εταιρειες οπως η avene και η la roche posay.

      Διαγραφή
  8. Αγαπημενο και παντα χρησιμο, ειδικα για pigments! Aν και δε με τρελαινει για απευθειας χρηση στο προσωπο οπως λεει και η smug, το τιμω ενιοτε οταν εχω ξεμεινει απο αλλα νερακια σε μορφη σπρει! Πολυ καλο post btw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστωωω!ναι ναι εχω αποφασισει οτι δεν το αλλαζω!ισως για το caudalie να αλλαξοπιστησω οσον αφορα το naked skin..

      Διαγραφή
  9. Όσες φορές είπα να το δοκιμάσω, δεν υπήρχε στο κατάστημα! Σίγουρα είναι ένα προϊόν που θα αγοράσω όταν πάω MAc! Πολύ ωραία η ανάρτησή σου αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αληθεια;;εγω παντα το βλεπω!αν δεν ειναι στο stand στη θεση του τοτε σιγουρα το εχει καποια κοπελα.ζητα το απο τα κοριτσια!Σ'ευχαριστω πολυ :))

      Διαγραφή
  10. Εγώ έχω ένα μικρό στην τσάντα και ένα κανονικό στο σπίτι και ένα backup στο συρτάρι πάντα! Ειναι σοβαρό γιατρέ μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααχα καλη μου εισαι μια χαρα!!!πρεπει να παρω κι εγω ενα μικρο για την τσαντα μου φαινεται.backup δεν εχω γτ νομιζω οτι δεν τελειωνει γρηγορα εκτος αν ειναι η ιδεα μου.

      Διαγραφή
  11. και εκεί που απλά προσπερνούσα τα MAC και είχα πείσει τον εαυτό μου πως δε χρειάζομαι τπτ από εκεί, με κάθε σου ποστ που διαβάζω τσουπ! όλο και κάτι μπαίνει στη λίστα. Αχ... μας κάψατε κυρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ελα να παιξουμε ενα τζοκερ μπας και μειωθει η ρημαδα η λιστα!ιιιι ακου δεν χρειαζεσαι τπτ απο εκει!!!χαχαχ

      Διαγραφή
  12. Ακούγεται υπέροχο ειδικά για σκιές κ κρεμωδης προϊόντα που ειναι τα αγαπημένα μου, thanks για το review κούκλα, μου φαίνεται το χρειάζομαι !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι πραγματικα πολυ καλο προϊον και το συστηνω ανεπιφυλακτα προς δοκιμη!!!

      Διαγραφή
  13. Ωραίο post! το πήρα πριν λίγο καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon