Αναγνώστες

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

L'Oréal Paris Elnett Satin Heat Protector: a review!!

Hello my beauties,τι κανετε;;
Σημερα θα σας πω την γνωμη μου για ενα προιον το οποιο χρησιμοποιω εδω και περιπου εναμιση μηνα..Ενα ακομα προιον της L'oreal και σημερα και θα ελεγα οτι τελευταια εχει ανεβει πολυ με τα νεα της λανσαρισματα,δεν συμφωνειτε;
Ο λογος για το Elnett Heat Protect styling spray για ισια μαλλια της L'oreal.Προκειται για ενα σπρει θερμοπροστασιας λοιπον και η προστασια που παρεχει ειναι ως τους 230 βαθμους οπως λεει.Μπορει να σας φαινεται υψηλη η θερμοκρασια αλλα αν χρησιμοποιειτε πολλα ηλεκτρικα εργαλεια οπως πιστολακι και ισιωτικη μασια η ψαλιδι για μπουκλες θα επρεπε να ξερετε οτι αυτες οι συσκευες πιανουν ανετα αυτο το νουμερο και η επιβαρυνση για τα μαλλια σας ειναι αρκετη.
Οποτε ενα τετοιο προιον ειναι απαραιτητο σε ολες μας λιγο πολυ.Ουσιαστικα τα μορια του σπρει μπλοκαρουν την ενυδατωση που μολις δωσατε στα μαλλια σας με το λουσιμο και βοηθανε στο πιο γρηγορο στεγνωμα απελευθερωνοντας το νερο πιο ευκολα.



Οι οδηγιες χρησης ειναι πολυ απλες.Ψεκαζετε σε βρεγμενα μαλλια απο αποσταση 15εκ και συνεχιζετε κανονικα με το styling.Εδω θα ηθελα να προσθεσω κατι πολυ βασικο.
ΜΗΝ ΤΟ ΨΕΚΑΣΕΤΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΑΛΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.
Καλυτερα να ψεκασετε τα χερια σας και να το απλωσετε στα μαλλια.Ο λογος ειναι πολυ απλος,το προιον που πεφτει στα πλακακια προκαλει τετοιο πατιναζ που θα σας εβαζε και ο Κωσταλας 10!Το ανακαλυψα με τον χειροτερο τροπο καθως γλυστρισε ο μπαμπας μου κι εκανε πατιναζ κατα μηκος του χωλ!



Υποσχεται επισης οτι βοηθαει στο ισιωμα.Σε αυτον τον τομεα μπορω να πω οτι τηρει τις υποσχεσεις του καθως παρατηρησα οτι τα μαλλια μου που ειναι ενοχλητικα σπαστα,κρατησαν το ισιωμα παραπανω απο οτι συνηθως.Χωρις αυτο αν τα ισιωνα το πρωι το βραδυ θα ειχαν ηδη αρχισει να γυρνανε οι ακρες.Με αυτο λοιπον ειχα υπεροχα ισια μαλλακια και την επομενη χωρις να χρειαστει να τα ξαναπερασω με το σιδερο.




Ενα ακομα ατου του ειναι η υπεροχη λουλουδατη μυρωδια του που προσωπικα μου θυμιζει μια αγαπημενη μου κολωνια,την Chance της Chanel.Δυστυχως δεν μενει στα μαλλια αλλα και μονο που τη μυριζω στιγμιαια μου φτιαχνει τη διαθεση.
Οπως βλεπετε ερχεται με μια ευχρηστη αντλια η οποια διαθετει και διακοπτη στοπ ωστε να μπορειτε να το παιρνετε μαζι χωρις να εχετε το φοβο οτι μπορει να πατηθει και να λερωσει την τσαντα/βαλιτσα σας.



Η συσκευασια ειναι στα 170 ml και η τιμη του ειναι στα 7,5 ευρω.Ωστοσο μπορειτε να το βρειτε πολυ συχνα σε προσφορα και να το παρετε ακομα και με -40% οπως εγω και να σας βγει περιπου 4 ευρω.Μια λογικη τιμη και αν οντως τηρει αυτα που υποσχεται περι προστασιας των μαλλιων τοτε μακροπροθεσμα θα ειναι το ιδανικο προιον.
Εσεις το εχετε δοκιμασει;Πως σας φανηκε;

35 σχόλια :

  1. χααχαχχα καλά είναι ο μπαμπάς σου???εμένα θα με έκραζε!!
    Το έχω δει και σε άλλες και όλες βλέπω λέτε θετικά πράγματα!
    Θα το αγοράσω μόλις μου τελειώσει το λαδάκι garnier!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε κι εμενα με εκραξε χωρις ομως να παραδεχτω ποτε οτι εγω εφταιγα!!μια χαρα ειναι το καλοριφερ δεν ξερω χαχαχαχα..εγω το χρησιμοποιω μαζι με λαδακια κανονικα!

      Διαγραφή
  2. Πρέπει να είναι πολύ καλό :) Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!
    Ωραία παρουσίαση κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω κοριτσι μου,εννοειται οτι πρεπει να το δοκιμασεις!

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ! Πολύ ωραίο σπρέι, με μυρωδιά ...κομμωτηρίου! Κάνει τα μαλλιά ευκολοχτένιστα και δε τα βαραίνει. Με...πατινάζ δεν εχω θέμα... το ψεκάζω πολύ κοντά στο μαλλί όταν βγαίνω από το μπάνιο και αμέσως χτενίζω για να πάει παντού. Το βάζω και τη δεύτερη μερα για φρεσκάρισμα και μου δίνει την αίσθηση ότι ξαναλούστηκα! Προβλέπω ότι θα είναι το απόλυτο καλοκαιρινό must have μετά το αντιηλιακό μου. Τώρα μου τελειώνει και περιμένω να βγει -40% να τσιμπήσω 2-3 για στοκ. Ποιο μάρκετ θα μας κάνει την 'τιμή' άραγε;
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω δοκιμασει να το χρησιμοποιησω τη δευτερη μερα.ναι ναι το οτι δεν τα βαραινει ξεχασα να το γραψω οπως επισης και οτι δεν τα λαδωνει!χμμ τα hondos εχουν συχνα τα elnett.τελευταια φορα τα ειχαν αρχες μαρτη οποτε εχε το νου σου μπορει να τα βαλουν οπου να ναι!

      Διαγραφή
  4. Πλάκα μου κάνεις! Τσακώνομαι με την αδερφή μου κι εγώ δεν ξέρω εδώ και πόσο καιρό για το λόγο που γλιστράει το μπάνιο και δεν έχουμε βγάλει άκρη! Και είναι αυτό το σπρέι!! Μιλάμε για σλάλομ ολυμπιακών διαστάσεων, όχι αστεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ακριβως!δεν ξερω τι εχει μεσα και γλιστραει τοσο!να βαζετε στο χερι καλυτερα!

      Διαγραφή
    2. Το θέμα είναι ότι τόσο καιρό δεν υποψιάστηκα ότι είναι αυτό! Τι αλλάξαμε υγρό που καθαρίζουμε το μπάνιο, τι κοιτούσα μήπως στάζει απορρυπαντικό από το πλυντήριο, σου λέω τρελή κατάσταση! Πού να σκεφτώ ότι είναι το σπρέι!! χαχαχα

      Διαγραφή
    3. χαχαχα ενταξει σας εσωσα απο μεγαλο προβλημα δλδ!

      Διαγραφή
  5. Ακουω πολλα γιαυτο και μαλλον ηρθε η ωρα να το αγορασω κι εγω ;)
    Φιλια πολλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμφωνω..ειναι απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν στα σουπερ μαρκετ..βεβαια εγω προτιμω τα λαδακια, αλλα και αυτο το τιμαω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμ αν εχεις λαδακι που προστατευει εξισου απο τη θερμοτητα οκ,αλλιως μπορεις να τα χρησιμοποιεις σε συνδυασμο για καλυτερα αποτελεσματα!

      Διαγραφή
  7. Θέλω πολύ να το αγοράσω !! Φαίνεται τέλειο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήμουν στο τσακ να το αγοράσω αλλά κρατήθηκα. Δεν δοκίμασα ποτέ προστατευτικό θερμότητας και δεν ξέρω τελικά αν κάνουν δουλειά. Είδα κ ένα tonny &guy(έστι νομίζω είναι η μάρκα) την ίδια μέρα που μύριζε εξαιρετικά αλλά τελικά δεν πήρα κανένα από τα δύο. Φυσικά καλά λόγια γράφονται και για το λαδάκι της garnier με θερμοπροστασία. Εν τέλει πήρα ένα conditioner που υπόσχεται προστασία από τη θερμότητα. Τι να πω? Είναι τόσο πολλά που έχω καταμπερδευτεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το toni&guy θα ειναι μαλλον το επομενο που θα αγορασω το εχω δει κι εγω.κι επειδη μου αρεσει πολυ το ξηρο σαμπουαν τους εχει μπει στη λιστα μου.ειμαι της αποψης οτι αν ενα προιον υποσχεται οτι κανει πολλα διαφορετικα πραγματα εε κατι απο ολα δεν θα κανει καλα.δεν ξερω εχω γινει δυσπιστη τελευταια και οντως δεν ξερω αν κανουν δουλεια,παντως στο ισιωμα βοηθαει!

      Διαγραφή
  9. Ακριβως το ιδιο πατιναζ εκανα και εγω!!!χαχαχα
    Τελικα απο οτι διαπιστωνω δεν ειμαι η μονη!!Πρεπει να το γραψουν στις οδηγιες!!!με μεγαλα γραμματα!!!χαχαχα
    Τωρα που το εμοεδωσα το ψεκαζω στην βουρτσα μου και ετσι χτενιζω τα μαλλια ωστε να παει παντου.Ειναι εξαιρετικο προιον δεν τα λαδωνει και κραταει το ισιωμα τουλαχιστον τρεις μερες!!!Του δινω 10'!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα απορω τι εχουν βαλει μεσα και γλιστραει τοσο!οντως ειναι παρα πολυ καλο και τελειο το οτι δεν λαδωνει το μαλλι!

      Διαγραφή
  10. ωχ ελπιζω να ναι καλα ο μπαμπας...Την εχει πατησει κι ο δικος μου με ενα body oil που εβαζα...!Που ζω και δεν το εχω δε ποτέ αυτο το προιον εγω?θα το τσεκαρω σίγουρα, να ναι καλά οι προσφορες που βάζουν συχνα στα hair products! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μια χαρα ειναι αντεχει!ναι να το δοκιμασεις,σημερα και αυριο το εχει με -40% στα carrefour!

      Διαγραφή
  11. ελπίζω ο μπαμπας σου να είναι καλά! θέλω καιρό να αγοράσω ένα προιον για την θερμότητα θα το δοκιμάσω!
    πρώτη φορά είμαι στο μπλογκ αν θες δες και το δικό μου!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως σε βρηκαμε λοιπον!ναι ναι μια χαρα ειναι ευτυχως!Με την πρωτη ευκαιρια να το δοκιμασεις,το προτεινω ανεπιφυλακτα!παω και στο δικο σου :)

      Διαγραφή
  12. Άλλη μία πρωταθλήτρια του τριπλού τόλουπ και διλπού άξελ εδώ! Και ερωτώ, αφού μου το τόνισες ότι πρέπει να προσέξω ΓΙΑΤΙ δεν σε άκουσα;;;
    Τεσπα, μετά τις πρώτες πιρουέτες πλέον σκύβω στη μπανιέρα, ψεκάζω τα μαλλιά, ξεπλένω την μπανιέρα και προχωράω στο styling (μη φάμε και καμιά βούτα στη μπανιέρα, στην ηλικία μου τα κόκαλα δε δένουν γρήγορα).
    Αν εξαιρέσουμε αυτή τη λεπτομέρεια το ίσιωμα ήταν πολύ καλό. Δεν κράτησε βέβαια (ποτέ δεν κρατάει στο αγύριστο κεφάλι μου) αλλά ήταν πράσο.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χχαχαχα και ησουν και απο τις πρωτες που το ειπα!!!με το νερο απλα φευγει;γτ εμεις επρεπε να σφουγγαρισουμε εις διπλουν για να καθαρισει εντελως.κριμα που δεν σου κραταει,ηταν μια αποτυχημενη προταση μου :(

      Διαγραφή
  13. Τι τραβάνε οι δύσμοιροι άντρες από μία απλή συγκατοίκηση όμως, ε; Χαχαχα, ελπίζω να'ναι καλά ο άνθρωπος! Έχω αυτό για όγκο και το έχω λατρέψει απλά, παρά το πατινάζ που σε πιέζει να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μια χαρα καλε εχει εκπαιδευτει στα δυσκολα!ειναι καλο αυτο;δλδ προσφερει ογκο;επειδη εχω μακρυ και βαρυ μαλλι θα με ενδιεφερε αν κανει δουλεια.κανε ενα review οταν μπορεσεις!φιλιααα

      Διαγραφή
  14. Καλά φαντάζομαι τρομάρα ο μπαμπάς σου!χαχαχα Ευτυχώς που προειδοποίησες! :P
    Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον προϊόν! Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικα εύχομαι να το δεις και να απαντήσεις το συντομότερο. Έστειλα την αδερφή μου να μου αγοράσει το συγκεκριμένο σπρέι αφότου διάβασα την κριτική σου, και μου έφερε ενα που λέει ιδανικό για blow-drying. Και μπερδευτηκα αυτό είναι για ισιωμα ή όγκο.??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου.. θεωρητικα ειναι για το ισιωμα μιας και αυτο εννοουν με το blow drying στο εξωτερικο. Δεν γραφει κατι αλλο; πιθανοτατα τοσο καιρο μετα, εχει αλλαξει η συσκευασια,οποτε δεν μπορω να ξερω 100%

      Διαγραφή

Amazon