Αναγνώστες

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

BeautyBlender,the Original review!Τωρα και στην Ελλαδα!

Ολες ξερετε λιγο πολυ την εμμονη που εχω με το αψεγαδιαστο δερμα και ειδικοτερα με την καλυψη των μαυρων κυκλων που εχω κατω απο τα ματια.Ετσι βλεποντας ολες τις ξενες bloggers και vloggers και φυσικα τους μεγαλυτερους makeup artists να λενε τα καλυτερα για το BeautyBlender,αποφασισα να το παραγγειλω.
Το πηρα απο το site της Make up Geek γιατι ηταν η πιο φθηνη επιλογη μου εκεινο το διαστημα και οταν τελικα εφτασε στο σπιτι μου μετα απο τρεις εβδομαδες,δεν αντεξα και το επλυνα αμεσα ωστε να το χρησιμοποιησω την επομενη ημερα!Εκεινο το διαστημα δουλευα και ελειπα πολλες ωρες απο το σπιτι οποτε ειχα την απαιτηση το μακιγιαζ μου,τουλαχιστον στην περιοχη των ματιων να ειναι σχεδον αναλλοιωτο οταν γυριζω σπιτι.
Το BeautyBlender ειναι ενα ελλειπτικο,Latex-free,υποαλλεργικο σφουγγαρακι για το μακιγιαζ το οποιο λογω σχηματος και υλικου ειναι ιδανικο για να απλωνετε foundation και concealer χωρις γραμμες και με ευκολια ακομα και στα πιο δυσκολα σημεια του προσωπου και παντα μα παντα το αποτελεσμα θα ειναι αψεγαδιαστο.Ειναι τοσο μαλακο σαν αφρος και οταν βραχει γινεται ακομα πιο "ελαστικο" και μαλακο το οποιο πιστευω οτι ειναι και ο λογος που ειναι τοσο δημοφιλες.





Ε λοιπον αυτο το μαγικο ροζ σφουγγαρακι το καταφερε!Βαφομουν στις 7 το πρωι,μπορουσα ανετα να βγω εξω μετα τη δουλεια χωρις touch up και οταν γυριζα αργα το βραδυ στο σπιτι παρατηρουσα οτι το μακιγιαζ των ματιων μου ακομα και μετα απο 14-16 ωρες ηταν αρκετα αξιολογο και χωρις ιδιαιτερες ατελειες.Σιγουρα ειχε αλλοιωσεις αλλα μην ξεχναμε και το ποσες ωρες ημουν βαμμενη.
Λατρευω να το χρησιμοποιω σε συνδυασμο με το Holy Grail concealer μου,το Mac Prolongwear και ειδικα απο την ανοιξη κι επειτα χρησιμοποιω το concealer χωρις καποιο foundation μιας και το BB δινει ενα υπεροχο αερινο και αψεγαδιαστο αποτελεσμα χωρις γραμμες και χωρις να φαινεται οτι φορατε κατι.


Ειχα παραγγειλει τη διπλη συσκευασια και μπορειτε να δειτε το αρχικο μεγεθος,το ποσο διογκωνεται οταν βρεχεται και διπλα σε ενα mac κραγιον για συγκριση.Χρησιμοποιειται παντα βρεγμενο αλλα καλα στραγγισμενο,ετσι ωστε να γεμισει το εσωτερικο του και να μην απορροφησει περιττο προιον και θελει καλο πλυσιμο μετα απο καθε χρηση.Το αποτελεσμα που δινει ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο οποιοδηποτε πινελο και μπορει να κανει ακομα και το πιο βαρυ και δυσκολο foundation να εφαρμοσει τελεια στο δερμα σας.Ισως να σας φανει οτι η καλυψη που προσφερει ειναι ελαφρως λιγοτερη σε σχεση με τα πινελα,ωστοσο μπορειτε να περασετε και δευτερη στρωση χωρις να βαρυνετε τρομερα το αποτελεσμα.
Η μυτερη πλευρα ενδεικνυται για το concealer η για δυσκολες περιοχες του προσωπου πχ τα πλαινα της μυτης ενω αντιστοιχα το κατω μερος ειναι για να απλωνετε το foundation.Το χρησιμοποιουμε παντα βρεγμενο και με ταμποναριστες κινησεις,ωστε να κανει και εφαρμογη του προιοντος και blending ταυτοχρονα.Ενα φανταστικο τρικ που εχω να μοιραστω μαζι σας ειναι οτι μπορειτε να χρησιμοποιησετε την πλαγια πλευρα του BB ρολαροντας το πανω στο δερμα,για να απαλυνετε το αποτελεσμα αν εχετε βαλει παραπανω ρουζ η πουδρα.



Το βασικοτερο του μειονεκτημα ειναι οτι ειναι ακριβο.Αυτη τη στιγμη στο BeautyBay το σετ των δυο κοστιζει 27 ευρω περιπου ενω το μονο σχεδον 19,Ειλικρινα ομως,θεωρω οτι αξιζει και το τελευταιο του ευρω.Αν το προσεχετε και τηρειτε τους κανονες υγιεινης,μπορει να σας κρατησει παρα πολυ καιρο οποτε το θεωρω επενδυση οπως και ενα καλο πινελο.Οσον αφορα την υγιεινη τωρα,οπως και οτιδηποτε ερχεται σε επαφη με το νερο και δεν στεγνωνει σωστα,μπορει να εμφανισει μουχλα.Ναι ναι οπως στους τοιχους.Για αυτο ειναι παρα μα παρα πολυ βασικο,να το πλενετε μετα απο καθε χρηση και να το αφηνετε να στεγνωσει εντελως πανω σε μια πετσετα και φυσικα,κανονας απαραβατος να μην το βαζετε ποτε βρεγμενο μεσα σε νεσεσερ η τσαντακια,εκτος αν θελετε να πεταξετε ετσι 20 ευρω.
Επισης οπως ειπα,το πλενουμε μετα απο καθε χρηση.Η εταιρεια εχει δικα της καθαριστικα,αλλα εχω βρει οτι και το κλασσικο σαπουνι απο τα Dove κανει εξισου καλη δουλεια.Μια φορα την εβδομαδα κανω διπλο καθαρισμα με ενα σαπουνακι Dettol για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Ακομα πολυ βασικο ειναι οτι πρεπει να ειστε αρκετα προσεκτικες με τα νυχια σας,καθως οπως ειπα ειναι αρκετα μαλακο και μπορει να σκιστει πανευκολα αν εχετε μακρια νυχια.Το δικο μου εχει καποιες αμυχες επειδη τον πρωτο καιρο δεν ημουν τοσο προσεκτικη.
Νομιζω οτι ολες οι κοπελες που αγαπανε πραγματικα το μακιγιαζ θα επρεπε να το εχουν στην κατοχη τους καθως αλλαζει εντελως την εφαρμογη των προιοντων στο προσωπο και δινει αυτο το αψεγαδιαστο φινιρισμα που βλεπουμε σε ολες τα μοντελα/ηθοποιους.Για την ακριβεια,πιστευω οτι θα επρεπε να μας το δινουν δωρο μολις κλεινουμε τα 25,χεχε.Εχοντας δοκιμασει και διαφορα αλλα σφουγγαρακια αυτου του τυπου,μπορω πλεον να πω οτι κανενα δεν συγκρινεται,ειτε ειναι ακριβοτερο (Dior) ειτε φθηνοτερο (Real Techniques).Κανουν καλα τη δουλεια τους και αυτα τα δυο που εχω δοκιμασει,αλλα η τελικη αισθηση και το αποτελεσμα δεν ειναι 100% ιδιο με το BB.Θα σας κανω συντομα review και για τα αλλα που εχω στη συλλογη μου.
Μπορουμε να το βρουμε στο BeautyBay με δωρεαν μεταφορικα και στο site της MakeupGeek με τα μεταφορικα να φτανουν τα 7-8$.Δεν θα συνιστουσα το ebay γιατι κυκλοφορουν πολλες απομιμησεις.

UPDATE : Απο τον Απριλιο το αγαπημενο BeautyBlender θα ειναι διαθεσιμο στα λατρεμενα Sephora στην τιμη των 16,90 ευρω!!!!

Πως σας φαινεται;Θα το δοκιμαζατε;
φιλακια

30 σχόλια :

  1. η τιμή του είναι αυτό που με προβληματίζει να σου πω την αλήθεια. Οπότε μάλλον δε θα το δοκιμαζα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμενα δεν μου αρεσει καθολου η τιμη του,αλλα ειλικρινα δεν το εχω μετανιωσει στιγμη!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο review! Θα ήθελα να το δοκιμάσω κάποια στιγμή, αν και σπάνια φοράω foundation :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Λιλα εχεις πολυ καθαρο δερμα!Δεν σου χρειαζεται και το foundation να πουμε την αληθεια :)))

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει το αντίστοιχο των Real Techniques και έχω ενθουσιαστεί. Τρομερή διαφορά σε σχέση με όποιο άλλο σφουγγαράκι ή πινέλο έχω χρησιμοποιήσει. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και το original, αλλά όπως και να το κάνουμς η τιμή είναι αποτρεπτικότατη, τουλάχιστον προς το παρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω οτι αν σου αρεσει να εχεις αψεγαδιαστο αποτελεσμα θα εντυπωσιαστεις.το rt μοιαζει αρκετα αλλα θεωρω οτι το bb δινει πιο αερινη καλυψη.Αν γινει κατι και πεσει η τιμη του νομιζω οτι θα ειναι μια ευτυχισμενη μερα για μενα,χεχεχε!

      Διαγραφή
  4. Το ακούω συνέχεια, δεν το έχω δοκιμάσει αλλά ίσως προτιμήσω κάποια απομίμηση γιατί μου φαίνονται πολλά τα 20 ευρώ για 2 σφουγγαράκια.. :/
    Θέλω επιτέλους να δω ποια είναι η διαφορά από τα πινέλα για το μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η διαφορα ειναι οτι το αποτελεσμα ειναι πολυ πιο φυσικο και αερινο,αλλα η αληθεια ειναι οτι αν δεν το δοκιμασεις δεν θα καταλαβεις.καλυτερα να παρεις αυτο των real techniques για να κανεις την πρωτη δοκιμη!

      Διαγραφή
  5. επειδή το θέλω μόνο για το concealer ίσως πάρω τα καινούργια που έχουν βγάλει. Εμένα πάντως γι αυτό με βολεύει το RT γιατί έχει την κοφτή επιφάνεια μακάρι να ήταν έτσι το beautyblender

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω τα θελω τα μικρα αλλα το σκεφτομαι προς το παρον,γιατι οντως ειναι υπερβολικα μικρα.η κοφτη επιφανεια σε βολευει για να απλωνεις το concealer?περιεργο,πρωτη φορα το ακουω..εγω το χρησιμοποιω για να απαλυνω τις γραμμες στο μαγουλο συνηθως γτ το rt δεν buffαρει το ιδιο καλα με το bb.

      Διαγραφή
    2. ναι απ' όλο το σφουγγαράκι μόνη την κοφτή χρησιμοποιώ για να δουλέψω το concealer, η μύτη που κάνει στην άκρη είναι πιο λεπτή και με βολεύει καλύτερα. Για το πρόσωπο δεν έχω ποτέ πρόβλημα με τις γραμμές γιατί βάζω πάντα πολύ λίγο foundation οπότε προτιμώ τα πινέλα

      Διαγραφή
    3. εννοω τις γραμμες που κανει οταν βαζω μονο concealer,μιας και το βαζω σε σχημα v.σπανια τα χρησιμοποιω κι εγω για foundation,γιατι απο το καλοκαιρι και μετα δεν φοραω και πολυ.εχουμε και αλλο σχημα ματιων για αυτο σε βολευει εκεινη η πλευρα,ειναι λογικο :)

      Διαγραφή
    4. α ναι κατάλαβα τι εννοείς, εγώ το κάνω κουκιδίτσες κουκιδίτσες οπότε δεν κάνει γραμμές, ναι φυσικά έχει να κάνει με το σχήμα των ματιών γι αυτό και σκέφτηκα να δοκιμάσω τα μικρά σε κάποια φάση

      Διαγραφή
    5. λογικα θα τα παρω και τα μινι σε καποια φαση,αναλογα και το ποσο θα μου κρατησουν αυτα τα δυο που εχω.παντως ενα χρονο μετα και ειναι ακομα σε καλη κατασταση.

      Διαγραφή
  6. Παρήγγειλα τύπου bb, γιατί όπως είπαν & οι προλαλήσασες μου φαίνονται λιγουλάκι τσιμπημένα δεδομένου ότι σπάνια φοράω foundation, bb creams κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μολις πριν μια εβδομάδα το αγόρασα κι'εγω επιτέλους, πηγα Sephora για κατι άλλο, πηρε το ματι μου το καινούριο κόκκινο χρώμα beauty blender, το έπιασα το κοίταξα και απλα το έβαλα στο καλάθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα το κοκκινο ειναι πανεμορφο,να ξερεις ζηλευω γιατι ειναι το αγαπημενο μου χρωμα,χεχε!!το δοκιμασες;πως σου φανηκε μεχρι στιγμης;;

      Διαγραφή
  8. εγώ πήρα ένα από τα h&m που φυσικά δε θα συγκρίνεται με το αυθεντικό! άπλωνε όμορφα το make up και τη bb αλλά δε μου άρεσε πως αργούσε να στεγνώσει, και μου φάνηκε πως άρχισε να έχει ια άσχημη μυρωδιά, για περίπου ένα μήνα όμως που το χρησιμοποιήσα και σε συνδυασμό με τα 5 ευρώ που έκανε, δεν το συζητώ! σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω και το αυθεντικό κάποια στιγμή, και όντως πιστεύω πως είναι σαν ένα πινέλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβως το θεωρω μια εξαιρετικη αγορα,οπως και τα περισσοτερα πινελα που εχω.μωρε καλα τα dupes αλλα αν ειναι να χαλανε στον ενα μηνα...ε τοτε δεν νομιζω οτι βγαινει ακριβοτερο το BeautyBlender που προσωπικα το εχω εναν χρονο πια..

      Διαγραφή
  9. Το είχα πάρει απο το cherry culture πριν πολύ καιρό όταν είχαν βάλει -40% και είμαι πολύ ευχαριστημένη απο τον τρόπο που εφαρμόζει το foundation και το concealer αλλά και απο το αποτέλεσμα που δίνει!!! Έχεις δοκιμάσει και τις σκιές απο makeup geek?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το cherry culture δεν το εχει πια ε;σε καποια φαση το ειχα δει με εκεινο το 40% αλλα μεχρι να το παρω αποφαση ειχε τελειωσει κι ετσι το πηρα απο το site της MUG.οχι αλλα θελω τοσο πολυ ειδικα τις καινουριες τις foiled!Δυσκολευομαι πολυ να διαλεξω χρωματα κι ετσι ολο το αναβαλλω!

      Διαγραφή
  10. Θέλω πάρα πολύ να το δοκιμάσω κ ενώ είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή του αυτό που με αποτρέπει κυρίως είναι το ότι κρατάει υγρασία μέσα κ θέλει ώρα για να στεγνώσει... Λίγο το φοβάμαι αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει να το αφηνεις να στεγνωνει μονο του σε μια πετσετα και οχι να το αφηνεις κλεισμενο σε νεσεσερ γιατι τοτε σιγουρα θα σου χαλασει.Παντως εμενα ειναι σαν καινουριο και το εχω ενα χρονο,οποτε οσο να πεις εβγαλε τα λεφτα του χεχε!

      Διαγραφή
  11. Χμμ το ειχα αγοράσει και ε΄γω πέρσι και το βολευτηκα πάρα πολύ, αλλα να σου πώ ένα μυστικό? Δοκιμάσα το ροζ cosmopolitan το οποίο είναι σχετικά ίδιο αλλα είναι λίγο πιο "μεσατο" ομως κάνει ακριβως την ιδια δουλεια και το αποτελεσμα ειναι εξισου εξαιρετικό! Και κοστίζει 5€ καλο ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το ξερω το cosmopolitan αλλα πιστευω οτι αν δοκιμασεις μια φορα το αυθεντικο,δυσκολα σε βολευουν τα αλλα,ειδικα σε μενα που το χρησιμοποιω κυριως για το concealer και θελω μαξιμουμ καλυψη με αερινο αποτελεσμα!

      Διαγραφή
  12. Το beauty blender είναι λίγο πολύ σαν το clarisonic. Ξέρεις ότι κάνει φοβερή δουλειά, το τσεκάρεις πάντα σε reviews, κοιτάς μήπως και βρεις κανένα εκπτωτικό κωδικό και τσιγκουνεύεσαι να δώσεις τόσα χρήματα. Παράλληλα αγοράζεις διάφορες απομιμήσεις που δε σε ικανοποιούν και μένεις με τον ανεκπλήρωτο πόθο να αποκτήσεις το δικό σου bb. Γλίτωσε τον εαυτό σου από περιττά έξοδα και μη χρονοτριβείς. Αφού το θες και κάποια στιγμή τελικά θα το πάρεις, πάρτο από την αρχή να το χαρείς. Έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι φιλη μου ακριβως!Δοκιμαζεις και τα υπολοιπα ομως για να σου φυγει η περιεργεια χεχε!

      Διαγραφή

Amazon