Αναγνώστες

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

My perfume collection!!

Η πρωτη μου επαφη με τον μαγικο κοσμο των αρωματων εγινε σε πολυ μικρη ηλικια,νομιζω ημουν 2 η τριων χρονων!Μια θεια μου ειναι τρομερα κοκετα (σας θυμιζει καποια;;) και με μυησε στον μαγικο κοσμο της ομορφιας..Θυμαμαι ειχε ενα υπεροχο μπουντουαρ στο οποιο κυριαρχουσε ενα υπεροχο αρωμα,το μπουκαλι του οποιου ηταν ο πυργος του Αιφελ!Καθε φορα που πηγαινα σπιτι της,ετρεχα κατευθειαν εκει και εβαζα αρωμα στα σημεια που μου ειχε μαθει και πασαλειβομουν (τριων χρονων ειπαμε..) με το πιο κοκκινο κραγιον της!!
Καπως ετσι ξεκινησε η σχεση μου με τις ομορφιες μυρωδιες και τα ακομα πιο ομορφα μπουκαλακια και κραταει πανω απο 20 χρονια..Η συλλογη μου κατα διαστηματα μικραινει η μεγαλωνει,αναλογα με την φαση στην οποια βρισκομαι και ομολογω οτι περασα μεγαλα χρονικα διαστηματα που στην κατοχη μου ειχα μονο 2 κολωνιες,μια για το χειμωνα και μια ανοιξιατικη-καλοκαιρινη και ειχα παθει εμμονη μαζι τους!Σημερα θεωρω οτι η συλλογη μου ειναι αρκετα μεγαλη και προσπαθω να τελειωσω καποιες κολωνιες απο αυτες που εχω.
Οσες με γνωριζετε,ξερετε πολυ καλα τον ερωτα που εχω για το πολυ γνωστο Coco Mademoiselle της Chanel και οτι το φοραω συνεχομενα δεκα χρονια τουλαχιστον.Η πρωτη φορα που το μυρισα εχει μεινει χαραγμενη στη μνημη μου και το γεγονος οτι η μυρωδια εμεινε στα ρουχα μου τρεις μερες αργοτερα απο το πρωτο ψεκασμα,επεισε ακομα και τον πιο δυσπιστο (την μαμα μου δηλαδη) οτι επιβαλλεται να το αγορασω!Κυκλοφορησε πρωτη φορα το 2001 και οι βασικες νοτες που αντιλαμβανομαι ειναι το τριανταφυλλο,γιασεμι,η βανιλια και το πατσουλι.Ειναι λουλουδατο αρωμα αλλα σχετικα βαρυ για αυτο και το προτιμω τους χειμερινους μηνες κυριως και η διαρκεια του ειναι εξαιρετικη (>8 ωρες).Δεν μπορω να το μυρισω πανω μου πλεον,μιας και το εχω συνηθισει τοσα χρονια,παρολ'αυτα δεν μπορω να το αποχωριστω με τιποτα και μολις κατεβει κατω απο τη μεση,αγοραζω νεο μπουκαλακι!
Κατα καιρους κανω απιστιες στο αγαπημενο μου Mademoiselle και αγοραζω διαφορα αλλα η ακομα και μου κανουν δωρα.Ενα απο αυτα που επισης φορεσα πολυ ειναι το Light Blue των Dolce & Gabbana.Ειναι ενα ελαφρως ξινο αλλα δροσερο αρωμα,ιδανικο για τους καλοκαιρινους μηνες.Οι νοτες που μυριζω ειναι σιγουρα λεμονι,μηλο και musk.
Επομενη κολωνια που μου αρεσε αρκετα ειναι η Amor Amor της Cacharel.Η συγκεκριμενη εχει μια ιδιαιτερη μυρωδια,φρουτωδη θα ελεγα και τα κυρια συστατικα της ειναι το φραγκοσταφυλο,η βανιλια και το τριανταφυλλο.Μου αρεσε πολυ σαν αρωμα και ισως το ξαναπαρω στο μελλον.
Η Classique του Jean Paul Gaultier ειναι απο τις πιο γνωστες κολωνιες στο χωρο της ομορφιας.Κυκλοφορησε το 1993 και λιγα χρονια μετα το απεκτησε η μαμα μου απο οπου και το πρωτομυρισα.Το υπεροχο αυτο ανατολιτικο-λουλουδατο αρωμα εκανε αισθηση με το πανεμορφο μπουκαλι του,εμπνευσμενο απο το γυναικειο σωμα.Ειναι σχετικα βαρυ αρωμα,ιδανικο για βραδινες εξοδους και με μεγαλη διαρκεια.Μπορω να αντιληφθω τη βανιλια και το κεχριμπαρι και νομιζω οτι περιεχει και ανθη πορτοκαλιας στη συσταση του.






Απο τις πιο προσφατες αγορες μου ειναι το Daisy Dream του Marc Jacobs.Κυκλοφορησε τον Ιουνιο του 2014 και ειναι ενα ελαφρυ φρουτωδες λουλουδατο αρωμα.Η διαρκεια του ειναι μετρια και οι βασικες νοτες ειναι το βατομουρο,η ουιστερια και το λιτσι.To μπουκαλι του ειναι απλα πανεμορφο οπως και τα υπολοιπα της σειρας Daisy με τα καπακια τους ειναι στολισμενα με μαργαριτες και τα λες και κοσμημα για το μπουντουαρ!
Περσι απεκτησα αρκετα νεα αρωματα και ενα απο αυτα ειναι το Burberry Brit Rythm.Λανσαριστηκε το 2014 και ενω στην αρχη μου αρεσε,οσο περνουσαν οι μερες ενιωθα οτι δεν μου ταιριαζε και πλεον το φοραω σπανια.Βασικα συστατικα του ειναι η λεβαντα,το βετιβερ και τα ανθη πορτοκαλιας.
Το Bvlgari Blv II ηταν δωρο και αποφασισα να το κρατησω μιας και οταν το ειχα δοκιμασει πριν καποια χρονια μου ειχε φανει ενδιαφερον.Μυριζει βιολετα,ιριδα και κεχριμπαρι και ειναι μια καθαρα λουλουδατη και "φρεσκια" μυρωδια.Η διαρκεια του ειναι μετρια προς χαμηλη και ειναι ιδανικο για τις πρωινες ωρες.
Το Sensuous της Estee Lauder το πρωτομυρισα ως μινιατουρα,δωρο απο καποιο περιοδικο.Η ξυλωδης ανατολιτικη μυρωδια του μου αρεσε αρκετα και το αγορασα.Ειναι ενα εχμμ σεξι βραδινο αρωμα με πολυ καλη διαρκεια και οι βασικες του νοτες ειναι το γιασεμι,ο κρινος,η μανολια και το κεχριμπαρι.
Το Diamonds του Giorgio Armani το εβλεπα οταν ειχε λανσαριστει σε ολα τα περιοδικα και αποφασισα να το αγορασω με το πρωτο ψεκασμα.Ειναι ενα λουλουδατ,πικαντικο αρωμα μετριας εντασης και διαρκειας και οι βασικες του νοτες ειναι το βατομουρο,το πατσουλι,η φρεζια και το κεχριμπαρι.Μου αρεσε πολυ στην αρχη,τωρα ομως προσπαθω να το τελειωσω.
Αλλο ενα αρωμα που αγορασα αφου το μυρισα στη μινιατουρα του,ειναι το Glow της Jennifer Lopez.Εχει την απολυτη μυρωδια της παιδικης πουδρας σε συνδυασμο με φρεσκαδα και οι βασικες του νοτες ειναι η βανιλια,το γκρειπφρουτ,το σανδαλοξυλο και τα ανθη πορτοκαλιας.
Ενα αρωμα που λατρευω να φοραω το καλοκαιρι ειναι το Beyond Paradise της Estee Lauder.Ειναι ενα υπεροχο λουλουδατο αρωμα που νομιζω οτι μυριζει καλοκαιρινες νυχτες.Οι νοτες που μυριζω ειναι το γιασεμι (see a pattern here??),η ορχιδεα,το αγιοκλημα,ο ιβισκος και το κεχριμπαρι και πιστευω οτι ειναι απο τα καλυτερα αρωματα που εχω φορεσει και μου εχουν ταιριαξει καλα.Σιγουρα θα το ξαναπαρω οταν μου τελειωσει.





Ειδικη μνεια πρεπει να κανω στο body mist της Victoria's Secret με αρωμα Strawberries and Champagne.Ειναι ενα πολυ ελαφρυ φρουτενιο αρωμα και ειναι ιδανικο για καθε μερα αν δεν θελετε να φορατε το "καλο" σας αρωμα.Καποιες φορες το αλκοολ λογω της σαμπανιας μου φαινεται υπερβολικο οποτε το αποφευγω το καλοκαιρι οταν εχει πολυ ζεστη,κατα τ'αλλα ειναι ιδανικο για περιπτωσεις που απλα θελετε μια ελαφρια μυρωδια.Το δικο μου το αγορασα απο το αεροδρομιο,ωστοσο πλεον μπορειτε να βρειτε ολες τις εκδοχες (και ειναι παρα πολλες) σε online καταστηματα.
Ενα απο τα πιο ομορφα δωρα που μου εχουν κανει (ναι η φιλη μου η Ελενη, ολες την ξερετε πια) ειναι το L'Occitane Jasmin and Bergamote hair mist.Οπως εχετε καταλαβει,το γιασεμι ειναι απο τις αγαπημενες μου μυρωδιες και το να εχω ενα αρωμα μονο με γιασεμι ηταν απλα υπεροχη ιδεα.Το συγκεκριμενο ομως ειναι ακομα πιο ξεχωριστο μιας και ειναι αρωμα για τα μαλλια!Ναι ναι,η κοκεταρια μου εχει προχωρησει τοσο που το να εχω αρωμα μονο για τα μαλλια μου δεν μου φαινεται παραλογο..Αλλωστε σκεφτειτε οσες φορες σας εχουν κανει κοπλιμεντο για το ποσο ωραια μυριζουν τα μαλλια σας,ποσο ομορφα αισθανθηκατε και θα καταλαβετε γιατι το εχω αγαπησει.
Η τελευταια αγορα που εκανα ηταν μια μικρη "απιστια" στο αγαπημενο μου Coco Mademoiselle με το Chance απο την Chanel.Καθε φορα που περνουσα απο το stand της αγαπημενης εταιρειας,το ψεκαζα στα χερια μου και ενιωθα οτι επρεπε να το αποκτησω.Το υπεροχο στρογυλο, και τοσο διαφορετικο απο τα υπολοιπα της εταιρειας, εγινε δικο μου με τις τελευταιες τελειες προσφορες και νιωθω εθισμενη πια..Οι βασικες του νοτες ειναι η ιριδα,το ροζ πιπερι,το πατσουλι,το γιασεμι και ο υακινθος και η διαρκεια του ειναι εξαιρετικη (>8 ωρες).Το εχω αγαπησει και σιγουρα θα το ξαναπαρω οταν τελειωσει μιας και η σχεση μου την Chanel ειναι σχεση αγαπης!



H wishlist μου περιλαμβανει πολλα ακομα αρωματα που θα ηθελα να δοκιμασω με κυριοτερα την κλασσικη εκδοση της Daisy και το Flowerbomb των Victor&Rolf.Εχετε δοκιμασει καποια απο αυτα;Πως σας φαινονται;Τι αρωματα σας αρεσει να φορατε και ποιο ειναι το αγαπημενο σας;
φιλια!


Υ.Γ. Στη σελιδα μου στο Fb τρεχει διαγωνισμος!Για να παρετε μερος πατηστε εδω!!!! 

6 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφο post! Έχουμε δύο κοινά αρώματα,
    το αγαπημένο μου Coco Mademoiselle και Light Blue
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με συγκινείς πολύ , σε ευχαριστώ

    Μου αρέσει πολύ η συλλογή σου, βλέπω πως συνήθως κινείσαι στις ίδιες νότες και μύτες. Αν θα έπρεπε να διαλέξω μία αυτή θα ήταν η Chance

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια η συλλογη σου απο αρωματα! Αναμεσα στο Coco Mademoiselle και το Chance, αγαπησα περισσοτερο το Chance! Tο Diamonds μου αρεσε πολυ και αν δοκιμασεις το Si θα δεις οτι μοιαζουν πολυ. Το Beyond Paradise ετσι και ετσι, το FlowerBomb εξαιρετικο, εντονη λουλουδατη μυρωδια (guess what, εχει και γιασεμι) αλλα ολα αυτα ειναι περιστασιακα αρωματα που εχω αγορασει, ενω οι κλασσικες μου επιλογες ειναι συνηθως αρωματα απο Dior ή Kenzo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η συλλογή σου, το Amor Amor μου αρέσει και εμένα! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα πως να μείνεις πιστή σε ένα μόνο άρωμα!!!!πάντως νομίζω πως όλες είχαμε μια τέτοια θεία χιχιχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nice collection my dear! Blepw kai to agapimeno mou arwma mesa se ola ^_^ Egw foraw edw kai xronia to idio arwma an kai agorazw kolwnies sunexeia tis opoies meta prow8w stin mama mou xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon