Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Cnd Vinylux Sun Bleached : The perfect pastel yellow nail polish!!

Πριν από λίγο καιρό σας είχα γράψει την γνώμη μου για την εμπειρία μου με τη σειρά βερνικιών Vinylux της εταιρείας CND.Είχα δοκιμάσει δύο αποχρώσεις της ανοιξιάτικης συλλογής και μπορείτε να τη δείτε αναλυτικά εδώ.

Όταν λοιπόν μπόρεσα να πάρω στα χέρια μου την απόχρωση Sun Bleached απο παλαιότερη συλλογή, η χαρά μου ήταν απερίγραπτη.Έψαχνα πολύ καιρό το κατάλληλο παστέλ κίτρινο βερνίκι που να φωτίζει το μανικιούρ και όχι να κάνει το δέρμα μου να δείχνει χλωμό και η συγκεκριμένη απόχρωση είναι ακριβώς το λεμονί χρώμα που έψαχνα.






Το σωστό χρώμα, λοιπόν,σε συνδυασμό με την άψογη ποιότητα και απόδοση των Cnd Vinylux, είναι το απαραίτητο συστατικό για να αρχίσουμε να σκεφτομάστε ότι το καλοκαιρι είναι κοντά!
Μπορείτε να βρείτε τα βερνίκια της εταιρείας στο site e-creativegroup και να δείτε όλες τις αποχρώσεις αναλυτικά.Έχω βάλει ήδη τουλάχιστον άλλες τρεις στην λίστα μου! (τι εννοείς,έχεις κάθε απόχρωση σε βερνίκι νυχιών..;;;)

Πως σας φαίνεται;Σας αρέσει το κίτρινο χρώμα;
Τις επόμενες μέρες σας έχω μερικές εκπλήξεις,οπότε μείνετε εδώ!
Και φυσικά μην ξεχνάτε το διαγωνισμό μου εδώ!!

φιλακια!

10 σχόλια :

  1. Αυτό το χρώμα μ' αρρωσταίνει :P
    Τι όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο και απολυτα καλοκαιρινο χρωμα! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως έχω εντυπωσιαστεί από το χρώμα! Απλά υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο χρώμα, θα το αναζητήσω σίγουρα!
    Πολύ ενδιαφέρον post!

    Φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon