Αναγνώστες

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Liquid Latex from BornPretty Store!!! Η πως να μην γινεστε χαλια οποτε βαφετε τα νυχια σας!

Πριν απο λιγο καιρο,επικοινωνησαν μαζι μου απο το BornPretty store και μου εδωσαν τη δυνατοτητα να δοκιμασω καποια απο τα προιοντα τους.Για οσες δεν γνωριζουν,το BornPretty ειναι ενας μικρος παραδεισος για οσες αγαπουν το nail art κυριως μιας και εχει απειρα προιοντα να διαλεξεις.Φυσικα μπορειτε να βρειτε και διαφορα αλλα,απο καλλυντικα και αξεσουαρ μεχρι ειδη για το σπιτι.Η βαση του ειναι στη Σιγκαπουρη και εχει δωρεαν μεταφορικα!
Ενα απο τα προιοντα που επελεξα να δοκιμασω ειναι το Liquid Latex (itemID: 19455).Τον τελευταιο καιρο οσα βιντεο σε σχεση με νυχια εβλεπα,ειτε στο YouTube, ειτε στο Instagram, χρησιμοποιουσαν ολες ενα υγρο το οποιο στεγνωνε αμεσα και προστατευε την περιοχη γυρω απο τα νυχια απο το περισσιο χρωμα.Στην πορεια εμαθα οτι ειναι υγρο λατεξ,αλλα οσα χρησιμοποιουσαν οι ξενες κοστιζαν μαζι με τα μεταφορικα πανω απο 15 ευρω!
Δεν μπορειτε να φανταστειτε λοιπον την χαρα μου οταν ειδα οτι το BornPretty ειχε βγαλει τη δικη του εκδοχη και μαλιστα κοστιζε μονο 5 δολλαρια (4,50 ευρω)!Οταν λοιπον μου δοθηκε η ευκαιρια να το δοκιμασω,δεν εχασα στιγμη.Το πακετακι μου ηρθε μετα απο 18 μερες μαζι με καποια αλλα προιοντα που θα σας παρουσιασω σε αλλα reviews.



Το μπουκαλι ειναι γυαλινο,ημιδιαφανο και ερχεται με πινελακι οπως τα βερνικια νυχιων.Ειναι ασπρο οσο ειναι υγρο,οταν ομως στεγνωνει γινεται διαφανο.Στις φωτογραφιες που ακολουθουν το εχω απλωσει σε ολα τα νυχια..Οπως βλεπετε μεχρι να τελειωσεις το ενα,εχει ηδη στεγνωσει το προηγουμενο.





Για τις αναγκες αυτου και του επομενου ποστ αποφασισα να κανω ενα Gradient μανικιουρ που ειναι γνωστο οτι λερωνει υπερβολικα.Οπως βλεπετε ομως ο παραμεσος που εχω ηδη αφαιρεσει το λατεξ ειναι πεντακαθαρος και δεν χρειαζεται επιπλεον καθαρισμα.Οταν τελειωσετε με το χρωμα,απλα τραβατε απαλα με ενα τσιμπηδακι φρυδιων και ξεφλουδιζει αμεσα χωρις να αφηνει καταλοιπα!



Εδω μπορειτε να δειτε το τελικο αποτελεσμα!Οπως βλεπετε δεν χρειαζεται καν καθαρισμα το δαχτυλο σας οσο messy κι αν ειναι το μανικιουρ που θα επιλεξετε!




Ειμαι απολυτα ευχαριστημενη απο το προιον και οταν μου τελειωσει σιγουρα θα το ξαναπαρω!Σας το προτεινω ανεπιφυλακτα οπως και το να ριξετε μια ματια στο BornPretty!Σιγουρα θα βρειτε κατι να σας αρεσει,εμενα το καλαθι μου ειναι παντα γεματο μιας κι εκει βρισκω τις πιο ομορφες και οικονομικες πλακες για nail stamping.Αν θελετε μπορειτε να χρησιμοποιησετε τον κωδικο HDSQ10 για 10% εκπτωση σε οσα προιοντα δεν ειναι ηδη σε προσφορα.
Πως σας φαινεται;Θα το δοκιμαζατε;;

φιλια!


8 σχόλια :

  1. Αν θα το δοκίμαζα; Θέλει και ρώτημα; Έχω καταστρέψει άπειρες φορές το nail art μου την ώρα που πήγαινα να καθαρίσω γύρω γύρω με ασετόν και μου έφευγε το βαμβάκι πάνω στο φρεσκοβαμμένο μου νυχάκι.
    Μεγάλη ευκολία, γλιτώνεις τόσο κόπο από το καθάρισμα. Η τιμή του είναι πολύ προσιτή, έχουμε δει παρόμοια να πωλούνται σε τιμή ανάλογη του χαβιαριού.
    Σίγουρα θα είναι στο επόμενο καλάθι μου, θα χρησιμοποιήσω και τον κωδικό για εκπτωσούλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλειο και μάλιστα χτύπησες ευαίσθητο σημείο γιατί μόλις προχθές την πάτησα με το μανικιούρ μου,πασαλείφτηκα και δεν πρόλαβα να καθαριστώ καλά,με αποτέλεσμα να πάω εκεί που ήθελα σε μαύρο χάλι.Επίσης πολύ ωραίο το ντεγκραντέ εφέ στα νυχια σου!Αν μπορείς κάνε ενα ποστ δείχνοντας πώς χρησιμοποιούνται οι σφραγίδες νυχιών γιατί δεν έχω καταλάβει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. signomi an paragilo ta stelnun me adikatavoli i plirono me karta?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο το εξωτερικο δεν παραγγελνουμε ποτε με αντικαταβολη,μονο με καρτα.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Δεν γνωριζω, δεν το εχω βρει πουθενα. εγω το παρηγγειλα απο το born pretty online.

      Διαγραφή

Amazon