Αναγνώστες

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

My night skincare routine!

Εδω και καιρο, σκεφτομουν οτι πρεπει να κανω ποστα σχετικα με την ρουτινα περιποιησης που ακολουθω το βραδυ. Αφου λοιπον, εχω βρει πλεον τα προιοντα που με ικανοποιουν και προσφερουν το αποτελεσμα που επιθυμω, ηρθε η ωρα να σας τα παρουσιασω!
Ξεκιναμε με το ντεμακιγιαζ. Εννοειται οτι το Bioderma ειναι βασικο στην ρουτινα μου, ομως τελευταια που χρησιμοποιω περισσοτερα και βαρυτερα προιοντα, ξαναγυρισα στο αγαπημενο λαδακι ντεμακιγιαζ, το Loreal Ideal Glow ( πατωντας επανω του, μπορειτε να δειτε το αναλυτικο review που εχω κανει). Παντα ακολουθω καθαρισμο δυο βηματων για να σιγουρευτω οτι εχουν απομακρυνθει ολα τα υπολειμματα μακιγιαζ, οποτε το δευτερο σταδιο περιλαμβανει το αγαπημενο Clarisonic σε συνδυασμο με τον αφρο της Apivita με ελια και λεβαντα. Νομιζω πως οσες εχετε κανονικες προς ξηρες επιδερμιδες, θα ευχαριστηθειτε το συγκεκριμενο συνδυασμο, ενω οσες εχετε λιπαρη επιδερμιδα, μπορειτε να δοκιμασετε το καθαριστικο της Apivita με προπολη και κιτρο, για το οποιο εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες.






Το επομενο σταδιο ειναι φυσικα η τονωση. Αυτο το διαστημα χρησιμοποιω το Pixi Glow Tonic, που προσφερει ηπια απολεπιση μιας και περιεχει οξεα φρουτων (AHA). Δυστυχως μπορουμε να το βρουμε μονο online και φυσικα εχω προλαβει να το ερωτευτω!
Περναμε στην ενυδατωση και ξεκιναω με το καλυτερο serum που κυκλοφορει εκει εξω! Το Advanced Night Repair της Estee Lauder, σιγουρα το γνωριζετε ολες. Διορθωνει τον χρωματικο τονο της επιδερμιδας και την αναζωογονει τοσο, που την επομενη μερα απλα ενθουσιαζεστε με το αποτελεσμα. Εχει τυχει να μην το χρησιμοποιησω για καποιο διαστημα και η ελλειψη του ηταν εμφανης στην επιδερμιδα μου. Εχω και το αντιστοιχο σερουμ ματιων σε μινι μεγεθος και ηδη εχω προγραμματισει να το παρω συντομα, μιας και εχει αντιστοιχα οφελη στην επιδερμιδα μου. Επισης σε δειγμα, εχω το Kiehl's Midnight Recovery Concentrate, το οποιο ειναι σε μορφη λαδιου και μου αρεσε πολυ. Λογικα θα το παρω την επομενη σεζον μιας και ειναι ιδανικο για το χειμωνα που το δερμα μου ειναι πολυ ξηρο. Επισης το εχω συνδυασει με διαφορους ορους και δεν εχω δει καποιο προβλημα, μονο οφελη.
Η ενυδατικη που χρησιμοποιω αυτο το διαστημα ειναι η Bioderma Sensibio Rich, που εχει μοναδικη βουτυρενια σχεδον, υφη και "καλυπτει" τελεια οτι σερουμ εχω βαλει απο κατω. Αντιστοιχα για τα ματια, η επιλογη μου ειναι η Advanced Time Zone eye cream, που ειναι ιδανικη για να προλαβουμε τα πρωτα σημαδια γηρανσης. Τα ματια μας αλλωστε χρειαζονται τη μεγιστη περιποιηση, ωστε να μην προδιδουν την ηλικια μας. Μου αρεσε πολυ, παρολ'αυτα θα ηθελα να ακουσω αν εχετε καποια προταση για αντιγηραντικη κρεμα ματιων.
Τελος, μια φορα την εβδομαδα, χρησιμοποιω την Rodial Dragon's Blood Hyaluronic Mask. Σας εχω κανει review, οποτε θα πω μονο οτι ειναι η καλυτερη μασκα νυκτος που εχω δοκιμασει!
Αυτα ειναι τα προιοντα που χρησιμοποιω καθε βραδυ ευλαβικα και μπορω να πω οτι η επιδερμιδα μου ειναι σε αρκετα καλη κατασταση!
Εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα; Πως σας φαινονται;
φιλακια!

7 σχόλια :

  1. Ακολουθώ και εγώ τα 2 στάδια καθαρισμού! Έχω δοκιμάσει το νεράκι καθαρισμού Bioderma και σε σύγκριση με αυτό για τις λιπαρές επιδερμίδες είναι χίλιες φορές καλύτερο!! Θέλω κάποια στιγμή να δοκιμάσω και την μάσκα που έχει κάνει πάταγο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακολουθώ και εγώ τα 2 στάδια καθαρισμού! Έχω δοκιμάσει το νεράκι καθαρισμού Bioderma και σε σύγκριση με αυτό για τις λιπαρές επιδερμίδες είναι χίλιες φορές καλύτερο!! Θέλω κάποια στιγμή να δοκιμάσω και την μάσκα που έχει κάνει πάταγο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω λιπαρη επιδερμιδα, οποτε δεν μπηκα στη διαδικασια να δοκιμασω κατι αλλο! Να την δοκιμασεις την μασκα, ειναι πραγματικα εξαιρετικη!

      Διαγραφή
  3. Θα ήθελα κάποιες προτάσεις για κρέμα ματιών που βοηθάει στις σακκούλες ! Ευχαριστώ πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου,δεν εχω καποια συγκεκριμενη να σου προτεινω, μιας και δεν εχω σακουλες, σιγουρα ομως οσες ειναι σε μορφη roll on και εχουν μεταλλικη μπιλια θα σε βοηθησουν αρκετα, ειδικα αν τις βαζεις στο ψυγειο πριν τη χρηση!

      Διαγραφή
  4. Για τον καθαρισμο χρησιμοποιω και εγω τα ιδια περιπου προιοντα, εκτος απο το λαδακι της L'oreal που δεν το ξαναπηρα γιατι, ενω καθαριζει αποτελεσματικα, για καποιο λογο μου θολωνει τα ματια, κατι βεβαια που μαλλον μονο σε εμενα πρεπει να συμβαινει. Για αυτη τη μασκα της Rodial εχω διαβασει τα καλυτερα και με βαζεις σε πειρασμο να τη δοκιμασω αν και ειναι αρκετα πιο ακριβη απο τα αντιστοιχα προιοντα με dragon's blood της αδερφης εταιρειας Nip+Fab. Εχεις την τελεια βραδινη ρουτινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα σε ευχαριστω, η αληθεια ειναι οτι βρηκα πολλα προιοντα που μου ταιριαξαν και ειμαι ευχαριστημενη. κι εμενα μου θολωνει τα ματια, αλλα επειδη παντα ριχνω νερο, φευγει σχετικα γρηγορα η αισθηση. Θελω να δοκιμασω τωρα και το λαδακι του body shop, που εχει επισης πολυ καλες κριτικες. Μμ δεν ξερω κατα ποσο διαφερει απο τα nip+fab, οταν μου τελειωσει θα παρω μαλλον την οικονομικη εκδοχη για δοκιμη. Παντως η rodial ειναι αψογη!

      Διαγραφή

Amazon