Αναγνώστες

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

La Roche-Posay Hydraphase Mask

Αποφάσισα να κάνω ένα review για την αγαπημένη μου μάσκα τη La Roche-Posay Hydraphase Mask.


Τι λέει η εταιρεία για το προϊόν : Hydraphase Masque με ιαματικό νερό της La Roche-Posay.
Ενυδατική και καταπραϋντική μάσκα προσώπου.Φροντίδα εντατικής ενυδάτωσης.Βοηθά την επαναφορά της ελαστικότητας  και της άνεσης της επιδερμίδας.
Ενδείξεις: Έντονα αφυδατωμένη επιδερμίδα.
Χρήση:Απλώστε ένα παχύ στρώμα σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό.Αφήστε για 10 λεπτά και αφαιρέστε το πλεόνασμα.


Τι λέω εγώ :Η μάσκα αποτελείται από 2 φακελάκια μιας χρήσης.Το χρώμα της είναι απαλό γαλάζιο και η υφή της κρεμώδης σαν μους!Τη συγκεκριμένη μάσκα τη δοκίμασα πριν 4 η 5 χρόνια όταν πάνω στην προσπάθεια μου να καταπολεμήσω την ακμή που μου είχε παρουσιαστεί το σαπούνι και οι κρέμες που μου είχε προτείνει ο δερματολόγος μου μου προξένησαν έντονη ξηρότητα,αφυδάτωση και ξεφλούδισμα στο πρόσωπο.Από το φαρμακείο λοιπόν μόλις με είδαν μου πρότειναν τη μάσκα αυτή για να με ανακουφίσει από τα συμπτώματα αυτά.Από την πρώτη κιόλας χρήση είδα διαφορά στην επιδερμίδα μου καθώς όχι μόνο την ενυδατώνει αλλά καθαρίζει και τους πόρους της μύτης(χωρίς να είναι αυτή η δουλειά της) και αφήνει το πρόσωπο με μια λάμψη υγείας που ούτε οι μάσκες λάμψης που έχω δοκιμάσει δεν δίνουν.
Η τιμή της κυμαίνεται από 1,7 ευρώ μέχρι 2,5 ανάλογα από που θα την πάρετε.
Εσείς έχετε δοκιμάσει τη συγκεκριμένη μάσκα;Ποια χρησιμοποιείτε ξανά και ξανά;

φιλια!

2 σχόλια :

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά μου έκανες κλικ έτσι όπως την παρουσιάζεις και μάλλον αύριο κι όλας θα την αναζητήσω στο Φαρμακείο που συνήθως αγοράζω! Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα αυτη η μασκα κανει θαυματα στο αφυδατωμενο δερμα!στην συστηνω ανεπιφυλακτα!φιλια

      Διαγραφή

Amazon