Αναγνώστες

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

MAC mineralize charged water moisture eye cream:a review!

Γεια σας κοριτσια!
Σημερα θα σας πω την γνωμη μου για την κρεμα ματιων της σειρας της mac mineralize charged water.Αρχικα να πω οτι η περιοχη των ματιων μου ειναι ξηρη με εντονους μαυρους κυκλους-δυσχρωμιες και καποιες λεπτες γραμμες (μαλλον απο την πολυετη χρηση φακων ).
Η κρεμα συμφωνα με τη σελιδα της εταιρειας υποσχεται ενυδατωση και λαμψη ενω ταυτοχρονα μειωνει τους μαυρους κυκλους,τις λεπτες γραμμες και τα πρηξιματακια.






Η κρεμα ειναι λευκη με σχετικα λεπτορευστη υφη και διακριτικα αρωματισμενη.Ειναι συσκευασια των 15 ml οπως οι περισσοτερες κρεμες ματιων και εχει αρχικη τιμη 40 ευρω.
Μπορω να πω οτι ειμαι κατι παραπανω απο ικανοποιημενη απο τη συγκεκριμενη κρεμα.Ενυδατωνει τελεια την περιοχη των ματιων χωρις να ειναι λιπαρη,στη δικη μου περιπτωση καταπολεμησε τα milia που απεκτησα μετα τη χρηση της roc hydra+ antifatigue eye cream,βοηθα το κονσιλερ να διαρκει περισσοτερο και μπορω να πω οτι ειδα μια ελαχιστη βελτιωση στις δυσχρωμιες κατω απο τα ματια μου,μαλλον εξαιτιας της σωστης ενυδατωσης.Επισης να πω οτι με χρηση δυο φορες την ημερα επι δυο μηνες η ποσοτητα που εχω ξοδεψει ειναι αρκετα μικρη αν μπορειτε να το διακρινετε στη δευτερη φωτο!
Σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενη απο την συγκεκριμενη κρεμα και παρολο που η τιμη της ειναι λιγο τσιμπημενη μαλλον θα την ξανααγορασω μολις μου τελειωσει και για οσο καιρο οι αναγκες της περιοχης εστιαζονται στην εντατικη ενυδατωση!
Εχετε δοκιμασει την συγκεκριμενη κρεμα ματιων;Ποια ειναι η δικη σας αγαπημενη;
φιλακια!

7 σχόλια :

  1. είμαι σε αναζήτηση καινούριας ενυδατικής και τη σκεφτόμουν... θα ζητήσω δείγμα πρώτα όμως γιατί δεν τη λες και φτηνή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι εγω τη δοκιμασα μερικες φορες στο καταστημα γι'αυτον ακριβως τον λογο,μου αρεσε και μου ταιριαξε χωρις να μου προκαλεσει καποιον ερεθισμο και μετα απο λιγο καιρο την πηρα!

      Διαγραφή
  2. Με βαζεις σε σκεψεις, γιατι ηθελα να τη δοκιμασω παλιοτερα αλλα μου φανηκε τσιμπημενη για Mac. Τωρα χρησιμοποιω της Kiehls, αλλα η αγαπημενη μου παντα θα ειναι η Hydrating της Bobbi Brown, αραγε ειναι εξισου καλη με της BB?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λοιπον επειδη πριν απο της mac χρησιμοποιουσα απο δειγματακια την κρεμα της bobbi brown η οποια μου αρεσε πολυ,μπορω να σου πω οτι ειναι εξισου καλη και βασικα η ενυδατωση που προσφερει ειναι καλυτερη απο την hydrating.η kiehls που εχεις ειναι καλη;δεν εχουμε στη Θεσσαλονικη και θελω πολυ να δοκιμασω!

      Διαγραφή
  3. Καλη ειναι, εφοσον εχεις αναγκη απο καλη ενυδατωση, καμια φορα την βρισκω βαρια, αναλογα με τις αναγκες του δερματος μου καποιες φορες, αλλα σιγουρα ειναι πιο βαρια απο την BB Hydrating, θα κανω review συντομα! Thanks που μου ειπες για την συγκριση μεταξυ Mac k Bobbi Brown.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλω δεν κανει τιποτα!ενταξει εμενα η bobbi brown μου αρεσε αλλα δεν νομιζω να με πειραζει και καποια πιο ενυδατικη!Α ξεχασα να σου πω οτι η υφη της mac ειναι πιο κρεμωδης και οχι τοσο λεπτορευστη οπως η hydrating χωρις ομως να ειναι βαρια.

      Διαγραφή

Amazon