Αναγνώστες

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Cnd Vinylux Garden Muse!!!

Δεν εχει πολυ καιρο που σας εγραψα για την πρωτη μου εμπειρια με τα βερνικια Vinylux της εταιρειας Cnd εδω..Επειτα σας εγραψα για το βερνικι με το οποιο εχω κολλησει απο την ημερα που το αγορασα και ειναι το τελειοτερο λεμονι που εχω βρει (και να πω οτι δεν εχω ψαξει..χεχε!) 
Σημερα θα σας πω για την νεα καλοκαιρινη συλλογη της εταιρειας που ονομαζεται Garden Muse!



Θα σας δειξω δυο απο τις αποχρωσεις που ελαβα απο την εταιρεια και φυσικα ονειρευομαι και τις υπολοιπες, ειδικα το γκλιτερατο βερνικι!Σας εχω ηδη πει οτι τα Vinylux εχουν πολυ μεγαλη διαρκεια και στα δικα μου χερια,που δεν κανω πολλες δουλειες μπορει να κρατησουν μεχρι και 10 μερες..Η αληθεια ειναι οτι τοσο αντεξα αυτη τη φορα,μετα απλα τα ξεβαψα γιατι ηθελα αλλο χρωμα.
Το top coat της σειρας προσφερει εξαιρετικη λαμψη, βοηθαει πολυ με την διαρκεια του βερνικιου και στεγνωνει παρα πολυ γρηγορα τα βερνικια!Το συστηνω ανεπιφυλακτα μιας και το εχω ευχαριστηθει πολυ.




Το πρωτο απο τα δυο χρωματα λεγεται Crushed Rose και ειναι ενα μωβ ροζ χρωμα,πολυ ομορφο και αρκετα διακριτικο θα ελεγα.Με το που το ειδε η μαμα μου,απλα δηλωσε οτι θα το κρατησει για τον εαυτο της μιας και τετοιες αποχρωσεις τις λατρευει και μπορει να τις φοραει και στη δουλεια καθημερινα.Αν ειστε προσεκτικες μπορειτε να εχετε αψογο αποτελεσμα ακομα και με μια στρωση!Μου αρεσε πολυ σαν αποχρωση και εχω ηδη στο μυαλο μου να κανω καποιο nail art σε συνδυασμο με το επομενο χρωμα.



Το μπλε της συλλογης ονομαζεται Refreshing Pool και νομιζω οτι δικαιωνει το ονομα του.Ειναι ενα πολυ ομορφο γαλαζιο με υπεροχη λαμψη που φωναζει καλοκαιρι.Επισης αψογη αποδοση με μολις μια στρωση.Το σκεφτομαι σαν βαση με λουλουδακια απο το Crushed Rose.Οταν το κανω θα σας βαλω φωτογραφια στη σελιδα του blog στο facebook και στο Instagram!



Οπως σας εχω πει,ειμαι απολυτα ευχαριστημενη με τα Vinylux και συντομα νομιζω οτι θα παρω και μερικες ακομα αποχρωσεις,εχω βαλει στο ματι ενα καθαρο κοκκινο,ενα μπορντω και ενα ανοιχτο γαλαζιο παστελ!Σας τα συστηνω ανεπιφυλακτα αν ψαχνετε ωραιες αποχρωσεις με μεγαλη διαρκεια και αντοχη χωρις να ανησυχειτε αν το μανικιουρ σας θα χαλασει συντομα.Μπορειτε να τα βρειτε online στο site της e-creativegroup!

φιλακια!


Υ.Γ. Μην ξεχασετε να παρετε μερος στο διαγωνισμο μου εδω!!!!

2 σχόλια :

  1. Έχω παρακολουθήσει από κοντά το κυνήγι του τέλειου λεμονί και νομίζω πως με το CND έπεσες διάνα φίλη μου! Είμαι και εγώ πολύ ευχαριστημένη από τα Vinylux μου , καλύπτουν πολύ ωραία τα νύχια μου και κρατάνε όσο κανένα άλλο απλό μου βερνίκι. Μπορώ να μιλάω ώρες και για το top, είναι από τα πολύ αγαπημένα μου.
    Από τα δυο βερνίκια αν και το Refreshing Pool είναι πιο καλοκαιρινό, θα συμφωνήσω με τη μαμά και θα πω πως και εγώ προτιμώ το Crushed Rose.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω κι εγω πως το γαλαζιο απευθυνεται σε πιο μικρες ηλικιες ή σε κοπελες που τολμάνε τα εντονα χρωματα!Θα πω οτι ειναι ενα ωραιο γαλαζιο που το φοραω ανετα αν και ξερεις οτι τα μπλε και τα πρασινα δεν μου ταιριαζουν!
      Μα φυσικα ελα να μιλησουμε ωωωρες για το τοπ!φιλιααα!

      Διαγραφή

Amazon