Αναγνώστες

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Apivita Green Clay mask : a review!

Εδω και πολυ καιρο θελω να σας κανω ενα review για μια απο τις κορυφαιες μασκες,κατα την γνωμη μου, που κυκλοφορουν στην αγορα.Ο λογος για την μασκα με πρασινη αργιλο και προπολη της Apivita.Φανταζομαι ολες την ξερετε ή και την εχετε δοκιμασει.
Η Apivita ειναι απο τις πιο γνωστες ελληνικες εταιρειες και τα προιοντα της κανουν θραυση και στο εξωτερικο.Ειναι γνωστο οτι οι Αγγλιδες bloggers τα λατρευουν,ισως και παραπανω απο τις Ελληνιδες!
H συγκεκριμενη μασκα ενδεικνυται για λιπαρες/μεικτες επιδερμιδες και υποσχεται οτι καθαριζει σε βαθος,χωρις να αφυδατωνει, απομακρυνει την περισσεια σμηγματος και συσφιγγει τους πορους, ρυθμιζοντας την λιπαροτητα και προσφερει αντιοξειδωτικη προστασια,προφυλασσοντας την επιδερμιδα απο τις περιβαλλοντικες επιθεσεις και την προωρη γηρανση.
Θα σταθω στους δυο πρωτους ισχυρισμους μιας και ο τριτος αποδεικνυεται μετα απο μακρα συνεχη χρηση (και αν).Οπως πιθανοτατα ξερετε,η επιδερμιδα μου ειναι κανονικη προς ξηρη το καλοκαιρι και ξηρη το χειμωνα.Οποτε μια μασκα αργιλου δεν θα ηταν ακριβως οτι θα μου προτειναν.Παρολ'αυτα κατα διαστηματα παρουσιαζω εντονα μαυρα στιγματα στην μυτη και στο πιγουνι οποτε μια καθαριστικη μασκα ειναι απολυτα απαραιτητη.Αρχικα ειχα επιλεξει την εκδοχη  με ροζ αργιλο,παλι της Apivita,ωστοσο μεχρι προσφατα δεν κυκλοφορουσε σε μεγαλη συσκευασια παρα μονο στα γνωστα φακελακια 2-4 χρησεων.



Hθελα, λοιπον, μια μεγαλη συσκευασια για να την χρησιμοποιω οποτε χρειαζομαι και να μην αγχωνομαι αν θα ξεραθει το υπολοιπο στο ανοιχτο φακελακι,μιας και κατα κυριο λογο χρησιμοποιω σχετικα μικρη ποσοτητα στα σημεια που το χρειαζονται.Ετσι στραφηκα στην συγκεκριμενη μασκα την οποια ειχα βρει σε προσφορα σε καποιο ηλεκτρονικο φαρμακειο,με τα 75ml να κοστιζουν περιπου 10 ευρω.Καθολου ασχημα σκεφτηκα και την παρηγγειλα χωρις να την εχω δοκιμασει.
Οταν μετα απο δυο μερες την παρελαβα,φυσικα την εβαλα κατευθειαν για να την τσεκαρω.Οταν μετα απο 20 λεπτα περιπου την αφαιρεσα με χλιαρο νερο και ενα πετσετακι,εμεινα εκπληκτη με το αποτελεσμα: Οι ποροι στα μαγουλα ειχαν οντως μικρυνει (οπτικα μιας και δεν ειχαν περισσειο σμηγμα),τα μαυρα στιγματα στη μυτη και στο πιγουνι ειχαν εξαφανιστει και οσα επεμεναν,με ενα απλο πατημα καθαριζαν με μεγαλη ευκολια.Το καλυτερο βεβαια ηταν οτι ενιωθα το δερμα μου εξαιρετικα απαλο και μαλακο,κατι που δεν θα περιμενα ποτε απο μια καθαριστικη μασκα.
Τους πιο κρυους μηνες συνεχιζω την περιποιηση μου με μια ενυδατικη μασκα,μιας και μου ειναι απαραιτητη ωστε να μην "τραβαει" το δερμα μου,ενω το καλοκαιρι απλα συνεχιζω την ρουτινα μου με τους ορους και τις ενυδατικες κρεμες που χρησιμοποιω.Πλεον,εχω περιορισει τη χρηση της σε μια φορα ανα 2 εβδομαδες ή οποτε δω οτι το χρειαζομαι,μιας και προσεχω αρκετα το δερμα μου και δινω ιδιαιτερη σημασια στο καλο ντεμακιγιαζ και στον καθημερινο καθαρισμο,τα οποια ειναι το Α και το Ω ενος υγιους δερματος.

Οπως καταλαβατε,ειμαι ενθουσιασμενη με την συγκεκριμενη μασκα και εχει κερδισει επαξια την μονιμη θεση της στο ντουλαπακι του μπανιου.Την προτεινω ανεπιφυλακτα σε ολες ανεξαρτητως τυπου δερματος και η δοκιμη της ειναι πολυ ευκολη μιας και διατιθεται σε διαφορα μεγεθη.
Νομιζω οτι πλεον εχει καταργηθει η μεγαλη συσκευασια γιατι η εταιρεια εκανε επαναλανσαρισμα της σειρας με την ποσοτητα να ειναι πλεον στα 50ml και την τιμη στα 12 ευρω.
Εσεις την εχετε δοκιμασει;Πως σας φαινεται;Ποια αλλη μασκα πρεπει να δοκιμασω απο την Apivita??

10 σχόλια :

  1. Πολυ ωραιο ποστ!!! Συμφωνω μαζι σου!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτή αλλά εκείνη που έχει μόνο πράσινη άργιλο. Είμαι ικανοποιημένη καθώς είναι σε καλή τιμή αλλά μπορώ να πω ότι έχω δοκιμάσει και καλύτερες. Έχω τρελά λιπαρό δέρμα και οι πόροι κάνουν πάρτυ, Δε μου καθαρίζει τόσο πολύ. Σνιφ.

    Αντιθέτως, αυτή με την αλόη που είναι για ενυδάτωση, την έχω λατρέψει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θυμαμαι αν την εχω δοκιμασει αυτη με την αλοη,θα την εχω στα υποψη.Χμμ για σενα ισως ειναι καλυτερη η Glamglow και μια απο το Memebox που θα σας παρουσιασω σε επομενο ποστ συντομα.Καθαριζει τα παντα και ειναι αρκετα ισχυρη.

      Διαγραφή
  3. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη τη συγκεκριμένη αλλά θα το κάνω! Αγαπώ όλες τις μάσκες της apivita!
    είναι φανταστική η μάσκα ενυδάτωσης με θαλάσσια λεβάντα και αλόη και η κρέμα απολέπισης με billberry (δεν είναι μάσκα αυτό αλλά πρέπει να τη δοκιμάσεις!)
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι την καινουρια θελω να την δοκιμασω οπωσδηποτε!Και αυτη με την θαλασσια λεβαντα μπηκε στη λιστα μου.Να την δοκιμασεις και αυτη και να μου πεις γνωμη!

      Διαγραφή
  4. Απο την apivita λιγα πραγματα χρησιμοποιω και αυτα ειναι κυριως μασκες και peeling. Μεχρι στιγμης βεβαια επαιρνα τα φακελακια (τα διαλεγα με την αλανθαστη μεθοδο α-μπε-μπα-μπλομ). Μαλλον ηρθε η ωρα να παρω σωληναριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενταξει αν καποιο προιον σου αρεσε και το παιρνεις πολυ συχνα γιατι να παιρνεις το φακελακι που οσο να πεις κοστιζει και πιο ακριβα;

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραίο ποστ! εμένα προσωπικά με βολεύουν τα φακελάκια,λόγω της ποικιλίας, βαριέμαι να χρησιμοποιώ ένα προϊόν απτη στιγμή που με τα φακελάκια μπορώ να αλλάζω αναλόγως με τη διάθεση, μου φαίνεται''βαρετό'' το σωληνάριο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!τα φακελακια τα προτιμω κι εγω λογω της ποικιλιας στις απλες μασκες ομως.Οι καθαριστικες ειναι βασικο κομματι της ρουτινας μου κι ετσι θελω να υπαρχει παντα στο σπιτι!

      Διαγραφή

Amazon