Αναγνώστες

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Essie Collection Day 30 : Romper Room

Οι ανοιξιατικες συλλογες της Essie ειναι απο τις πλεον αγαπημενες μου καθως παντα βρισκω τουλαχιστον 2 βερνικια τα οποια να θελω οπωσδηποτε.Για το σημερινο τελευταιο ποστ-αφιερωμα στα Essie βερνικια της συλλογης μου,σας αφησα ενα απο τα πιο πολυφορεμενα μου,το Romper Room.Ειναι ενα υπεροχο παστελ πολυ ανοιχτο ροζ,το οποιο ειναι τελειο για καθε περισταση και φυσικα ειναι ιδανικο για βαση σε καθε nail art εμπνευση!
Μοιαζει αρκετα με το Fiji,οχι ομως τοσο ωστε να μην δικαιολογουνται και τα δυο σε μια συλλογη.Εχει καλυτερη συσταση απο το Fiji και απλωνεται καλυτερα.Με 2 στρωσεις εχουμε το τελειο αποτελεσμα αν και θεωρω την συσταση του σχετικα ρευστη!




Το συγκεκριμενο κυκλοφορησε φετος,οποτε ειναι αρκετα πιθανο να το βρειτε σε κομμωτηρια,ινστιτουτα νυχιων κτλ που συνεργαζονται με την εταιρεια και φυσικα μπορειτε να το παραγγειλετε online η απο το Ebay.
Πως σας φαινεται;
Καπου εδω τελειωσε το πρωτο μηνιαιο αφιερωμα σε μια εταιρεια.Πως σας φανηκε;Θα σας ενδιεφερε να ξαναδειτε κατι αντιστοιχο απο αλλη μαρκα;

φιλια

10 σχόλια :

  1. Πολύ πολύ όμορφο χρωματάκιιιι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο blog..μόλις έγινα μέλος..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου.
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρέπει να αγαπάς πολύ την Essie για να έχεις φτάσει στην μέρα 30... εγώ έχω μόνο ένα χρώμα το οποίο παρατήρησα ότι δεν έχεις :p είναι το little brown dress, ένα υπέροχο καφέ και το λατρεύω! Πρέπει να το δοκιμάσεις!

    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι η μια απο τις δυο αγαπημενες μου εταιρειες!πιστευω οτι μπορουσα να το κανω και για αλλες 30 μερες και να σας δειξω ολοκληρη τη συλλογη μου,απλα διαλεξα χρωματα που να καλυπτουν ολες τις προτιμησεις.Θα το κοιταξω την επομενη φορα αυτο που μου προτεινεις,σ'ευχαριστω!!

      Διαγραφή
  4. Ήθελα να δω swatches από το συγκεκριμένο βερνίκι και κοίταξα πρώτα στο blog σου γιατι ήμουν σίγουρη ότι θα το είχες!! Σκέφτομαι να το πάρω, φαντάζομαι ότι θα δίνει ενα πολύ κομψό και γλυκό look στα νύχια. Πολλά φιλιά αγαπημένη fellow nail polish junkie!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε μα τοσο ομορφο κουφετι ροζ δεν γινοταν να μην το εχω!Ακριβως ειναι λιγοτερο "φανταχτερο" απο το fiji μαλλον γιατι ειναι πιο παστελ!Τσεκαρε το οπωσδηποτε αφου σου αρεσουν αυτες οι αποχρωσεις!φιλακια αγαπημενη Πεννυ!

      Διαγραφή

Amazon