Αναγνώστες

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Mac Eyeshadows part 1!!


Γεια σας,γεια σας!
Ξέρω έχω χαθεί και δεν είμαι συνεπής στο πρόγραμμα μου ωστόσο σήμερα θα σας αποζημιώσω με το πρώτο μέρος από τις MAC σκιές μου!Αυτή την στιγμή έχω 29 σκιές στην κατοχή μου και όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να σας τις δείξω όλες σε ένα ποστ!Οπότε σήμερα θα σας δείξω τις πρώτες 8 και σύντομα θα έρθουν και τα επόμενα μέρη!


Mac palette





Mac pallete

Θα ξεκινήσω με κάποιες από τις ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις και 3 αγαπημένες μου σε καφέ-χρυσούς τόνους.Αυτές που θα σας δείξω σήμερα είναι οι εξής: Brule,Jest,Naked Lunch,Ricepaper,All that glitters,Woodwinked,Patina,Sable.

brule,jest,naked lunch,ricepaper,all that glitters,woodwinked,patina,sable



brule,jest,naked lunch,ricepaper,all that glitters

Πρώτη σκιά η Brule,μια κρεμ-μπεζ απόχρωση και πολύ κοντινή στο χρώμα του δέρματος.Είναι Satin,δεν είναι εντελώς ματ δηλαδή και έχει πολύ καλή απόδοση.Καλύπτει αρκετά καλά τις φλεβίτσες που έχω στα μάτια και μπορεί να φορεθεί άνετα σαν βάση και σαν highlighter κάτω από το φρύδι όλη την ήμερα μιας και δεν και γυαλίζει.

Επόμενη είναι η Jest,έχει Frost τελείωμα και είναι ροζ-μπεζ απόχρωση.Προσωπικά την χρησιμοποιώ κυρίως σαν highlighter στην εσωτερική γωνία καθώς κάνει τα μάτια πραγματικά να λάμπουν.Δεν θα την έβαζα κάτω από το φρύδι καθώς θεωρώ ότι έχει αρκετό shimmer για αυτό τον σκοπό.

Τρίτη είναι η Naked Lunch.Ήταν η αγαπημένη μου για χρήση σε όλο το βλέφαρο μέχρι που πήρα την All that glitters.Είναι ανοιχτόχρωμη ροζ-σαμπανι  απόχρωση και είναι σκιά πασπαρτού καθώς ταιριάζει με τα περισσότερα χρώματα,δεν έχει υπερβολική λάμψη και μπορεί να φορεθεί ακόμα και μόνη της με λίγο μολύβι και μπόλικη μάσκαρα.To τελείωμα της είναι επίσης Frost αλλά είναι πιο ήπια όσον αφορά τις λάμψεις από την Jest.


brule,jest,naked lunch,ricepaper,all that glitters

Η Ricepaper είναι μια ανοιχτή χρυσή σκιά,ιδανική για την εσωτερική γωνία όταν κάνετε μακιγιάζ σε χρυσούς-μπρονζε το νους.Αυτή είναι η κύρια χρήση της στο μακιγιάζ μου και μπορώ να πω ότι δεν έχω ευχαριστηθεί όσο θα ήθελα.Η απόδοση της είναι εξαιρετική και το τελείωμα της είναι Pearl.Έχει λάμψη αλλά όχι έντονο shimmer όπως η Jest.

Η All that Glitters είναι η αγαπημένη μου σκιά από τις ανοιχτόχρωμες.Φαίνεται άλλωστε μιας και έχω ήδη κάνει hit pan.Είναι μια ροδακινι με λίγο χρυσό σκιά την oποία λατρεύω να χρησιμοποιώ μαζί με eyeliner και μπόλικη μάσκαρα καθώς κάνει το βλέμμα να λάμπει!Την θεωρώ must για όσους θα ήθελαν να ξεκινήσουν τη συλλογή τους με Mac σκιές.Ταιριάζει πραγματικά με όλες τις σκιές και έχει εξαιρετική απόδοση και διάρκεια (με primer πάνω από 12 ωρες).Το τελείωμα της είναι Veluxe Pearl.


woodwinked,patina,sable
 Από τις λίγο πιο σκούρες αποχρώσεις,σχετικά καινούριο μέλος στην συλλογή μου είναι η Woodwinked.Μοιάζει σχεδόν μπρονζε καφέ ωστόσο είναι μια σκουρη χρυσή σκιά που επίσης μπορεί να φορεθεί μόνη της με καφέ μολύβι και να δώσει ένα ηλιοκαμένο αποτέλεσμα στα μάτια.Η αλήθεια είναι ότι η σκιά αυτή είναι σχεδόν μαγική μιας και μπορεί να δώσει άλλο αποτέλεσμα στα σημεία που απλώς την έχετε απλώσει και άλλο στα σημεία που έχετε κάνει blending!Το τελείωμα της είναι επίσης veluxe pearl.

Από τις πολύ αγαπημένες μου είναι η Patina,ειδικά για το καλοκαίρι.Λατρεύω να την φοράω μόνη της και να παίζω με μολύβια σε διάφορα χρώματα καθώς ταιριάζει με όλα.Είναι μια σκιά που όταν την πρωτoβλέπεις την λες και εντελώς αδιάφορη ωστόσο στα μάτια βγαίνει μια απόχρωση της άμμου.Το χρώμα της είναι κάτι ανάμεσα σε γκρι-μπεζ-taupe με χρυσές λάμψεις και το τελείωμα της είναι Frost.Σίγουρα έχει μια θέση στο top-10 μου.


woodwinked,patina,sable

Τελευταία για σήμερα η Sable.Νομίζω ότι ήταν η τρίτη σκιά που αγόρασα από την Mac και εξακολουθεί να είναι από τις πιο αγαπημένες μου.H Mac λέει ότι είναι χρυσή-δαμασκηνι απόχρωση με μπρονζε pearl,εγώ θα πω ότι είναι ένα γλυκό καφέ με χρυσούς και δαμασκηνι τονους.Ταιριάζει τέλεια με σχεδόν όλες τις ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις και το αγαπημένο μου μακιγιάζ είναι αυτή η σκιά και τιρκουαζ μολύβι στο κάτω βλέφαρο!To τελείωμα της είναι Velvet και η απόδοση και η διάρκεια της εξαιρετική!

Η ποιότητα των σκιών της Mac είναι εξαιρετική καθώς έχουν υψηλή απόδοση και μεγάλη διάρκεια.Η υφή τους είναι βουτυρώδης και περιέχουν 1,5 γραμμάρια.Προτιμώ να παίρνω τις σκιές μου σε μορφή ανταλλακτικού για να τις τοποθετώ άμεσα στην παλέτα μου,ωστόσο κυκλοφορούν και στην κανονική μορφή τους.Η τιμή του ανταλλακτικού είναι 14ε (αρχική) ενώ η κανονική σκιά είναι στα 17,5 ευρώ.Τελευταία το σύστημα Back to Mac άλλαξε και πλέον με την επιστροφή 6 άδειων συσκευασιών Mac (τα προϊόντα όχι τα χάρτινα κουτιά) παίρνεις δώρο μια σκιά!Προτιμώ να παίρνω τις σκιές μου όταν έχουν έκπτωση 25% (όπως αυτές τις μέρες) η με το B2m όπως καταλαβαίνετε!

Έχετε δοκιμάσει σκιές της Mac?Ποια είναι η αγαπημένη σας;Ποια σας κίνησε την προσοχή;
φιλάκια!

27 σχόλια :

  1. δεν εχω δοκιμασει σκια απο mac παρολο που εχω ακουσει τα καλυτερα..γενικα δεν πολυ φοραω σκιες..με αυτο το ποστ βεβαια αναθεωρησα και μου γυαλισαν αρκετες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καποτε δεν φορουσα κι εγω πολυ πολυ..μετα πηρα την πρωτη μου σκια απο την Mac και δεν σταματησα να φοραω απο τοτε!

      Διαγραφή
  2. Αν και έχω βαρεθεί απίστευτα τον τελευταίο καιρό τις γήινες αποχρώσεις, πολλές από εδώ τις βρήκα ενδιαφέρουσες !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η αληθεια ειναι οτι ειναι safe επιλογες και καποιες φορες βαρετες αλλα και παλι εχουν διαχρονικη αξια!Που να δεις και τα επομενα μερη!

      Διαγραφή
  3. ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΑ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ!ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑ ΠΑΛΕΤΑ ΟΠΩΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΠΑΛΕΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΚ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες στο blog Μου αρχικα!Οι παλετες στη mac πωλουνται χωριστα απο τις σκιες και υπαρχουν σε δυαδες,τετραδες και οι δυο μεγαλες παλετες ,η μονη και η διπλη.Η διπλη εχει χωρο για δυο σκιες και κοστιζει 8 ευρω ενω η τετραπλη κοστιζει 10 αν θυμαμαι καλα.Η μονη κοστιζει 25ε χωρις το εσωτερικο διαχωριστικο που κοστιζει 11ε και η διπλη εχει 34 αν θυμαμαι καλα.Οι σκιες που μπαινουν μεσα ειναι τα ανταλλακτικα και οπως ειπα εχουν 13 ευρω.Αν παρεις τις παλετες χωρις το διαχωριστικο οι σκιες που χωρανε μεσα ειναι περιπου 23-24 και μπορεις να βαλεις οτι θελεις αρκει να εχει μαγνητη στο κατω μερος.Με το διαχωριστικο περιοριζεται ο χωρος στις 15 σκιες αλλα εχεις το πλεονεκτημα οτι ειναι απολυτα σταθερες.Οι τιμες που σου ειπα ειναι οι αρχικες χωρις την εκπτωση που κανουν τα καταστηματα καλλυντικων.

      Διαγραφή
  5. εχω την Jest!και ταιριαζει πολυ σε καστανοπρασινα ματια!Η allthat glitters ειναι μελλοντικος στοχος!πολυ καλο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!Νομιζω οτι θα σου αρεσει περισσοτερο η All that glitters!

      Διαγραφή
  6. Αχχχ πόσο όμορφες!!Εγώ έχω μόνο 3 σκιές mac κι αυτό γτ δεν φοράω σκιες!
    Πάντως από αυτές θέλω την all that glitters,patina και woodwinked!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αληθεια δεν φορας σκιες;κι εγω πριν ανακαλυψω ολα αυτα τα υπεροχα χρωματα εβαζα σκιες μονο το βραδυ οταν εβγαινα.μικρη ημουν που να ηξερα χεχεχε!

      Διαγραφή
    2. Nαι δεν πολυφοράω!!Η μεγάλη μου αγάπη είναι τα κραγιόν...οπότε πάντα τονίζω χείλη και σπανιότερα τα μάτια!!!!!!

      Διαγραφή
    3. νομιζω οτι πρεπει να επενδυσεις σε μερικες,ειδικα απο τις σκουρες και θα δεις οτι θα αρχισουν να σου αρεσουν!εγω τα τονιζω ολα και ματια και χειλη αναλογα την διαθεση!

      Διαγραφή
  7. έχω μόνο 2 σκιές από mac αλλά θέλω πολύ να πάρω κι άλλες!! η μια είναι η jest που την λατρεύω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η jest ειναι προσφατο αποκτημα αλλα μου αρεσε αρκετα!νομιζω οτι δεν θα σταματουσα ποτε στις δυο τοσο που μου αρεσουν!

      Διαγραφή
  8. και ναι κυρίες και κύριοι, η Στέλλα είναι η ηθική αυτουργός για όλα εκείνα τα χρώματα τα γήινα που κάποτε ούτε που τα κοιτούσα και τώρα τα θέλω όλα. Τα χρησιμοποιεί τόσο όμορφα στο μακιγιάζ της που λες "πρέπει να πάρω αυτή τη σκιά ΤΩΡΑ". Κάποια στιγμή - Θεού και ΕΝΦΙΑ επιτρέποντος- η all that glitters και η patina θα μπουν στο καλαθάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σου αρεσαν κοριτσι μου;αν θελεις τη γνωμη μου παρε πρωτα την all that glitters και συνδυασε την με την kiko που μοιαζει με τη satin taupe τωρα που τις εβγαλες απο το κουτι!φιλια πολλα αγαπημενη!

      Διαγραφή
  9. έχει 25% στα mac? τρέχω για το 217 blending brush! το έχεις αλήθεια? είναι καλό?
    αγόρασα από i-herb το 776 bdellium tools maestro series αλλά είναι πολύ σκληρό δυστυχώς... ωστόσο, είχα διαβάσει ότι είναι dupe για το 217! και γι αυτό σε ρωτάω αφού είσαι beauty guru for sure <3

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι φυσικα το εχω (εις διπλουν κιολας).εχω δοκιμασει διαφορα για blending αλλα νομιζω οτι το 217 ειναι μακραν το αγαπημενο μου και πραγματικα αξιζει τα λεφτα του μιας και θα σου αλλαξει εντελως τον τροπο που μακιγιαρεις τα ματια σου.επισης το ενα απο τα δυο το εχω δυο χρονια και δεν εχει χασει ουτε τριχα.
      Δες κι εδω που το συγκρινω με τα αλλα που εχω http://starsandstellars.blogspot.gr/2013/07/blending-brushes.html

      Διαγραφή
    2. Είμαι ανάμεσα σε αυτό και στο duo fiber blending brush από real tech που είναι στο limited σετ με άλλα δύο για πούδρα και contouring στο i-herb! αλήθεια, αυτό το έχεις δοκιμάσει? ευχαριστώ τόσο πολύ για όλες τις πληροφορίες!!!!!

      Διαγραφή
    3. εννοεις στο σετακι της Sam?χμμ εμενα δεν με βολεψε καθολου το συγκεκριμενο,πιο πολυ χρησιμοποιω το base shadow brush απο το σετ για τα ματια.αξιζει να τα παρεις τα rt αλλα σαν εναλλακτικη επιλογη οταν δεν εχεις καθαρο το 217.ειλικρινα πιστευω οτι τα 16 ευρω (με την εκπτωση) που θα δωσεις θα ειναι τα καλυτερα ξοδεμενα λεφτα για πινελο ματιων.

      Διαγραφή
    4. ναι αυτό το σετάκι εννοώ.. κατάλαβα! έκλεισε λοιπόν το 217!!!! Ευχαριστώ τόσο πολύ για τις απαντήσεις σου με βοήθησες πολύ!!!

      Διαγραφή
    5. αυτο απο οτι ειδα ειναι υπο καταργηση ουτως η αλλως.δεν το εχει πια στο iherb.χαιρομαι που βοηθησα κι οτι αλλο θες,feel free to ask!καλα ψωνια κι ευχομαι να σου αρεσει οσο κι εμενα!

      Διαγραφή

Amazon