Αναγνώστες

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Cnd Vinylux Art Vandal, Spring 2016 collection!

Πριν απο λιγο καιρο, ελαβα τις νεες αποχρωσεις της ολοκαινουριας ανοιξιατικης συλλογης της Cnd Vinylux, Art Vandal. Τα περισσοτερα review μου εχουν μεινει πισω για εναν ευχαριστο λογο..Ξεκινησα μαθηματα ονυχοπλαστικης και μπορω να πω πλεον οτι σιγα σιγα αυτα που ηθελα να κανω στη ζωη μου, γινονται πραξη. Στα βερνικια τωρα.. Σας εχω μιλησει πολλες φορες στο παρελθον για την αψογη διαρκεια των Vinylux και φυσικα τα συγκεκριμενα δεν αποτελουν εξαιρεση. Ειδικη μνεια στο υπεροχο τοπ της εταιρειας το οποιο, παρατεινει τη διαρκεια και σε βερνικια αλλων εταιρειων!


Η αποχρωση Digi teal ειναι ενα φωτεινο γαλαζιο και καλυπτει αψογα με μια στρωση.Παντα βαζω δυο στα swatches μου ομως, για να εχουμε ωραιο αποτελεσμα στις φωτογραφιες.


Το Magenta mischief ειναι ενα μωβ-φουξ με ιριδισμους, πολυ ιδιαιτερο και ταιριαστο με τον ανοιξιατικο καιρο. Επισης εχει πολυ καλη αποδοση και μπορειτε να "ξεφυγετε" με μια στρωση.


Οπως σας εχω πει και στο παρελθον, τα βερνικια της Cnd μπορειτε να τα βρειτε στο επισημο site της E-creative καθως και σε επιλεγμενα κομμωτηρια και ινστιτουτα.
Πως σας φαινονται;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Amazon