Αναγνώστες

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

my mac lipsticks part 1..!!!

Γεια σας κοριτσια,τι κανετε;;;
Εγω μολις γυρισα απο μια εβδομαδα ξεκουρασης στο χωριο οπου περασα πολυ ωραια με οοληηη την οικογενεια :))) Ελπιζω κι εσεις να περνατε υπεροχα!
Αποφασισα να κανω μια αναρτηση με τα κραγιον της mac που εχω καθως ειναι και αυτα που χρησιμοποιω περισσοτερο τον τελευταιο καιρο!




Απο αριστερα προς τα δεξια λοιπον:
Creme cup:Ειναι ενα απαλο ροζακι(μπλε-ροζ),ιδανικο για καθε μερα και ανηκει στα cremesheen, δηλαδη (οπως πιθανοτατα ξερετε) αρκετα ενυδατικο και αρκετα εντονη αποδοση χρωματος.
Impassioned:Κλασσικο και αγαπημενο πολλων γυναικων.Ειναι ενα υπεροχο κοραλλι-φουξ χρωμα που μπορεις να βαλεις αυτο και eyeliner και εισαι ετοιμη!Αρκετα εντονο χρωμα,ανηκει στα amplified,χρειαζεται οπωσδηποτε μολυβακι και lip-balm καθως μπορει να προκαλεσει ξηροτητα αλλα νομιζω πως το χρωμα σε αποζημιωνει!
Speak Louder:Θεωρειται το "αδερφακι" του impassioned,καθως ειναι παρομοιο χρωμα αλλα οχι τοσο εντονο(ειναι cremesheen).Προσωπικα το φορεσα πολυ το χειμωνα και ειναι απο τα αγαπημενα μου!
Vegas volt:Σχετικα προσφατη αγορα που δεν ειμαι σιγουρη τελικα αν ειναι αυτο που ηθελα-ενα κοραλλι κραγιον δηλαδη.Νομιζω πως πορτοκαλιζει αρκετα και σε συνδυασμο με το μαυρισμα κατι δεν μου αρεσει στο προσωπο μου.Ειναι  επισης amplified και θελει οπωσδηποτε μολυβακι.Παρολ'αυτα το χρωμα σαν χρωμα μ'αρεσει πολυ απλα μαλλον οχι πανω μου :).
Russian Red:Κλασσικο κοκκινο κραγιον(που μπλε υποτονους).Ειναι ματ,δεν φευγει με τιποτα,δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο!
Chatterbox:Ειναι το ροζ της τσιχλοφουσκας!!!Μου αρεσει να το φοραω με πολυ μασκαρα και ροζ μαγουλακια για ενα πιο κοριτσιστικο λουκ ;)Επισης amplified και φυσικα θελει μολυβι.
Plumful:Το ονομα περιγραφει ακριβως την αποχρωση,ειναι ενα δαμασκηνι χρωμα που δυστυχως δεν μου αρεσε καθολου τελικα και το χαρισα στην μαμα μου.Το χρωμα βγαινει αρκετα διαφανες στα χειλη(ειναι lustre) σαν να φοραω ενα λιγο πιο κοκκινο λιπ-μπαλμ αλλωστε ειναι και αρκετα ενυδατικο.



Σε γενικες γραμμες ειμαι υπερ-ικανοποιημενη απο τα κραγιον της mac καθως ειναι τα μονα που αντεχουν στα χειλη μου χωρις να χρειαζονται συνεχεια ανανεωση.Χρειαζονται σχεδον ολα μολυβακι για καλυτερη αποδοση και καποια εξτρα ενυδατωση καθως καποιες αποχρωσεις προκαλουν ξηροτητα.Τα επομενα στη λιστα μου ειναι τα angel,costa chic και hue..
Εσεις εχετε καποιο mac κραγιον;Αν ναι ποιο ειναι το αγαπημενο σας;;;
φιλακιααα!

ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ LE ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ LIMITED EDITION,ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΙΑ.

υ.γ. μπορειτε να δειτε το part 2 εδω και το part 3 εδω !!!

25 σχόλια :

  1. εγώ πάλι η τεμπέλα με τα Lip pencils που δε βάζω με τα amplified μολυβάκι? χεχε
    πολύ ωραία συλλογή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυυυ!Και δεν σου τρεχει το κραγιον χωρις μολυβι;κι εγω με αλλα κραγιον βαριεμαι να βαλω γιατι δεν μου κρατανε,οποτε δν μπαινω σε κοπο,αλλα με τα mac το θελω γιατι βλεπω οτι στρωνουν και καλυτερα!

      Διαγραφή
    2. δε μου τρέχει τίποτα αν και τελευταία είπα να δοκιμάσω μερικά μολύβια μήπως είναι καλύτερα :-)

      Διαγραφή
    3. εμενα παλι τα περισσοτερα κραγιον απο αλλες εταιρειες ξεθωριαζουν πολυ γρηγορα και αν δεν βαλω μολυβι συνηθως τρεχουν γιατι το πανω χειλος ειναι πιο λεπτο απο το κατω :)
      χρησιμοποιεις καποια συγκεκριμενα μολυβια;

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι έχεις όλα τα Mac κραγιόν που θέλω να πάρω, σοβαρά! Τώρα που έκανες και swatches τα σιγούρεψα, θα κλάψει το πορτοφολάκι πάλι χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθεια;Χαιρομαι που σου αρεσουν :)
      Κι εγω ετσι νιωθω(και το πορτοφολι μου!!!!) οταν βλεπω τα ποστ σας με προιοντα που δεν εχω και θελω!!! :))))

      Διαγραφή
  3. αχ σε ζηλευω!! εχω μονο ενα ειναι εξαιρετικης ποιοτητας! 2-3 αποχρωσεις που εχεις τις θελω σιγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ :) Τα περισσοτερα κραγιον της mac ειναι εξαιρετικα!Ειναι τα μονα που εχω καταληξει να φοραω καθημερινα!

      Διαγραφή
  4. einai toso yperoxa ola!!
    ax auth h mac mas exei "katastrepsei"
    filakia :)
    xxx

    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!Οντως κανει και συνεχεια προσφορες..πως να αντισταθεις;;;

      Διαγραφή
  5. to plumful to exo ki ego kai den maresei katholou!aporo pos to eixa parei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι κι εγω για κατι πιο εντονο πηγαινα και τελικα κατεληξα μ'αυτο!δεν πειραζει για την μαμα μου ειναι τελειο!

      Διαγραφή
  6. Μου εδωσες ιδεες, νομίζω πως το επόμενο b2mac θα είναι το Vegas volt ή το creme de cup!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το creme de cup ειναι χρωμα πασπαρτου,παει με τα παντα!αν το παρεις θα το καταευχαριστηθεις!οσο για το vegas volt ειναι τελειο χρωμα αλλα καλου κακου δοκιμασε το στο καταστημα γιατι μπορει να μην σου αρεσει στα χειλη σου!φιλια

      Διαγραφή
  7. Beautiful colours! I love the Mac lipsticks. Thanks for visiting my blog too:)
    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου Στέλλα..
    Ευχαριστώ που πέρασες απο το myStickland..
    Λατρεύω mac..για δες εδώ:
    http://mystickland.blogspot.gr/2012/09/10-ways-to-macyourself.html

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ακολουθω εδω και καιρο :)
      κι εγω τα λατρευω,το εχω δει το ποστ σου και ειχα αφησει και σχολιο ;)

      Διαγραφή
  9. όλα τα χρωματάκια είναι τέλεια!! Εμένα μου αρέσουν πολύ τα amplified της mac! Το Chatterbox φαίνεται τέλειο!!! Elena xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω ερωτα με τα περισσοτερα κραγιον της mac!μονο τα lustre δεν μου αρεσουν λογω μικρης διαρκειας!

      Διαγραφή
  10. axxx teleia ola!!apo auta exw impassioned (to agapw) kai russian red!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τέλεια όλα!!!!αγαπώ mac!!http://laviestsuperbe.blogspot.gr/2013/05/a-special-day-moms-day.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παίζει να είναι και η πρώτη φορά που λαμβάνω μέρος σε διαγωνισμό κι αυτό γιατί κληρώνει κραγιόοοον!θα ήθελα να κερδίσω το ruby woοοοοo!!!σ ευχαριστούμε πάρα πολύυυ! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon