Αναγνώστες

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

l'oreal elvive extraordinary oil

Hello my beauties,τι κανετε;
Σημερα θα σας μιλησω για ενα απο τα αγαπημενα μου λαδακια για τα μαλλια,το Elvive extraordinary oil.Ειναι ενα λεπτορρευστο λαδακι κιτρινου χρωματος και εχει ενα μεθυστικο αρωμα!Ερχεται σε γυαλινη συσκευασια των 100ml,που του προσδιδει μια καποια πολυτελεια και εχει μια πολυ βολικη αντλια που βγαζει την απαιτουμενη ποσοτητα χωρις υπερβολες.





Τι λεει η εταιρεια: Μια μαγικη υφη,μια μοναδικη αλχημεια με 6 εκχυλισματα πολυτιμων λουλουδιων,ενα προιον ενισχυμενο με φιλτρα UV, ικανο να μεταμορφωσει τα μαλλια σας χαριζοντας τους πολυτιμη περιποιηση.
Καταρχας να πω οτι η εκδοση που εχω ειναι για βαμμενα μαλλια κι εχει κοκκινο καπακι ενω η κλασσικη πρεπει να εχει κιτρινο-χρυσο αν θυμαμαι καλα.Ειναι το αγαπημενο μου λαδακι αυτον τον καιρο γιατι χαριζει απαλοτητα στα μαλλια μου που ειναι ξηρα λογω ανταυγειων,βοηθα να τα ξεμπερδεψω αμεσως μετα το λουσιμο,ειναι αρκετα καλο ως θεραπεια πριν το λουσιμο και φυσικα τα κανει λαμπερα μετα το ισιωμα.Δηλαδη,εχω μεινει ικανοποιημενη και απο τους 3 τροπους χρησης που προτεινονται για ολα τα λαδακια αυτου του τυπου.
Θα σας πω ομως και ενα τεταρτο τροπο χρησης που τωρα που καλοκαιριαζει εχει γινει ο αγαπημενος μου:Ειναι ιδανικο και για χρηση στα ποδια οταν φορατε καποιο φορεμα,καθως εκτος απο το υπεροχο αρωμα που αφηνει τα κανει και πολυ λαμπερα χωρις ομως αυτο το εντονο αποτελεσμα που αφηνει το κλασσικο baby oil.
Η τιμη του ειναι 9,90,το βρισκουμε στα περισσοτερα σουπερ μαρκετ και καταστηματα καλλυντικων,ενω πολυ συχνα κανουν προσφορες που φτανουν ακομα και στη μιση τιμη!
Με λιγα λογια εχω μεινει πολυ ικανοποιημενη απο το συγκεκριμενο και ειναι το αγαπημενο μου απο την οικονομικη κατηγορια αυτων των προιοντων και μολις τελειωσει θα το ξαναπαρω σιγουρα.
Εχετε δοκιμασει το λαδακι της L'oreal?Ποιο ειναι το αγαπημενο σας;
φιλια!


22 σχόλια :

  1. μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει της Lorven το extrardinary oil και της Avon που δεν θυμάμαι πως λέγεται :P και τα 2 πολύ ωραία αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. της Avon ειναι το επομενο που θα δοκιμασω!!της lorvenn το εχω μυρισει και μυριζει εξαιρετικα!με την πρωτη ευκαιρια δοκιμασε και το L'oreal!!

      Διαγραφή
  2. Όσον αφορά το χρώμα, το βοηθάει?? Γιατί σε όλα τα άλλα φαίνεται τέλειο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα επειδη χρησιμοποιω συνδυαστικα πολλα προιοντα για βαμμενα μαλλια δεν μπορω να ξερω κατα ποσο βοηθαει.αλλα λογικα θα προστατευει απο το ξεθωριασμα λογω ηλιου.

      Διαγραφή
  3. Είχα δοκιμάσει το κλασικο, σε δείγμα και είχα αποφασίσει να το αγοράσω!Όταν ομως πήγα στο καταστημα, είδα οτι υπαρχει και εκδοση για βαμμένα μαλιά και την προτίμησα!Τελικά πιστεύω ότι αυτό για τα βαμμένα μαλλιά δεν είναι τοοοοσο καλό όσο η απλή εκδοχή! Εννοειται μ αρέσει παρα πολύ, αλλά την επόμενη φορά σίγουρα θα δοκιμάσω το άλλο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμ με εβαλες τωρα σε σκεψεις..λες να παρω το κανονικο την επομενη φορα;τι διαφορες ειδες;αα κανε με κι εμενα add στο fb καλε!

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν η διαφορά που εντόπισα ήταν το κανονικό ήταν λίγο πιο παχύρευστο και νομίζω ότι πρόσφερε καλύτερη ενυδάτωση όχι μόνο απαλότητα! Βέβαια δεν είμαι και σίγουρη διότι το χρησιμοποίησα μόνο 3 φορές και τελείωσε το δείγμα, ενώ αυτό για τα βαμμένα μαλλιά σχεδόν το τελειώνω!Καλέ, την έχω ακολουθήσει την σελίδα σου στο φου-μπου! Εκτός κι αν έχεις και προσωπικό προφίλ! ;)

      Διαγραφή
    3. Πιο παχυρευστο λοιπον.χμμ θα το εχω υποψη μου και θα δω τι θα παρω την επομενη φορα.τωρα που το σκεφτομαι καπου πρεπει να εχω κι εγω καποιο δειγμα.θα ψαξω καλυτερα να δω.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Αληθεια;κριμα εμενα μου αρεσε πολυ.εσυ ποιο χρησιμοποιεις;

      Διαγραφή
    2. kai tis avon mou erese perissotero apo auto kai to morocanoil!

      Διαγραφή
    3. Της avon δεν το δοκιμασα ακομα, περιμενω να μου τελειωσει αυτο.αααχ το moroccanoil kai to macadamia θελω πολυ να τα δοκιμασω.

      Διαγραφή
  5. μου αρέσουν πολύ τα λαδάκια για τα μαλλιά!!!!γενικώς έχω δοκιμάσει διάφορα,και με όλα έχω μείνει ευχαριστημένη!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμενα μ'αρεσουν πολυ και θελω να τα δοκιμασω ολα!

      Διαγραφή
  6. το έχω δοκιμάσει και μου είναι λιγάκι λιπαρό ή μάλλον πιο βαρύ από το mythic oil που προτιμώ. Η αγαπημένη μου χρήση για αυτό είναι ως overnight treatment. Βάζω αρκετή ποσότητα (τουλάχιστον 4-5 πατήματα)και τα μαζεύω και το πρωί μόλις ξυπνήσω τα λούζω! Φοβερό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμενα παλι το mythic oil μου ερχεται ελαφρως πιο "βαρυ". το χρησιμοποιουν στο κομμωτηριο που πηγαινα και μου ειχαν βαλει λιγο σε ενα βαζακι για να το δοκιμασω στο σπιτι.αν και δεν το δοκιμασα για πολυ απο τα δυο νομιζω οτι προτιμω το elvive.το kerastase ειναι το αγαπημενο μου απο τα high end και θελω να δοκιμασω moraccanoil kai macadamia.

      Διαγραφή
  7. Όμορφο review, δεν το έχω δοκιμάσει, αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ το ροζ λαδάκι της Kerastase και πραγματικά αξίζει τον κόπο!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το εχω δοκιμασει κι εγω!ειναι πολυ καλο και ειναι μεχρι στιγμης το αγαπημενο μου απο τα πιο ακριβα!

      Διαγραφή
  8. ΓΕΙΑ ΣΑΣ,ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ MORACCANOIL?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου,στην Ελλαδα διατιθενται σε επιλεγμενα κομμωτηρια,αλλα μπορεις να το παραγγειλεις κι απο sites του εξωτερικου οπως πχ το feel unique!

      Διαγραφή
    2. το feelunigue δεν ειναι διαθεσιμο για Ελλάδα..

      Διαγραφή
    3. εχεις απολυτο δικιο,δεν το ειχα προσεξει οτι δεν στελνει το συγκεκριμενο προιον Ελλαδα.

      Διαγραφή

Amazon