Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

blending brushes!!

Hello my beauties,τι κανετε;Σημερα αποφασισα να κανω ενα crash τεστ μεταξυ των blending πινελων που εχω.Ta πινελα για blending η αλλιως πινελα για σβησιματα ειναι κατα την γνωμη μου το πιο σημαντικο πινελο για το μακιγιαζ των ματιων και αν πρεπει να εχετε μονο ενα πινελο ματιων στην κατοχη σας πρεπει να ειναι αυτο!Με το συγκεκριμενο μπορεις να τοποθετησεις την σκια,να κανεις φυσικα τα σωστα σβησιματα και αναλογως με την ποιοτητα του μπορει να χρησιμοποιηθει για παρα πολλες χρησεις ακομα (πχ για highlighter στα ζυγωματικα,για την εφαρμογη του concealer κτλ)
Ας αναφερω ομως τα πινελα που εχω εγω.Απο πανω προς τα κατω οπως φαινονται στη φωτο:
Real techniques base shadow brush (ηταν σε σετακι που κοστιζει στο iherb 17,99$)
Real techniques deluxe crease brush
Mac 226 (limited edition) (επισης σε σετ δεν διατιθεται ξεχωριστα)
Sigma e35 12$
Sigma e25 (travel size) (ηταν δωρο με τις αγορες)
Sigma e25 10$
Mac 217 22ε
.



Αρχικα τα δυο πρωτα,τα real techniques δηλαδη, ειναι απο συνθετικη τριχα και οπως φαινεται το σχημα τους δεν μοιαζει με τα υπολοιπα.Η Samantha Chapman των Pixiwoo, που τα εμπνευστηκε τα προτεινει μεν για χρηση με σκιες αλλα τονιζει οτι δεν πρεπει να τα περιοριζουμε μονο σε μια χρηση.Η αληθεια ειναι οτι σπανια τα χρησιμοποιω για εφαρμογη σκιας η σβησιματα καθως θεωρω οτι δεν ταιριαζουν με το σχημα των ματιων μου.Φυσικα και δεν μενουν αχρησιμοποιητα,η κυρια χρηση που εχω για το deluxe crease brush ειναι η εφαρμογη concealer ενω το base shadow brush το χρησιμοποιω για το highlighter!


Περναω τωρα στα υπολοιπα πινελα που εχω.Ειναι ολα απο φυσικη τριχα και οπως βλεπετε οι διαφορες στο σχημα τους ειναι εμφανεις αν και πολλοι θεωρουν το mac 217 και το sigma e25 dupes (τα δυο στη μεση).
Το mac 226 ειναι απο την προσφατη ανοιξιατικη συλλογη της mac με θεμα τον archie και δεν υπαρχει στη μονιμη σειρα (κυκλοφορει δηλαδη μονο σε σετακια στις συλλογες).Το σχημα του ειναι μυτερο με στρογγυλη βαση και ενω ειναι πολυ καλο για σβησιματα και αναμειξεις σκιων η ιδανικη χρηση του για μενα ειναι για την εφαρμογη του prolongwear concealer μου!(review εδώ)
Το e35(κατω) απο την αλλη,εχει μεν στρογγυλη βαση ομως το σχημα του στην ακρη δεν ειναι τοσο μυτερο και ειναι το πινελο που πιανω τον εαυτο μου να χρησιμοποιει περισσοτερο σε καθημερινη βαση για το απλο μακιγιαζ που κανω με μια η δυο σκιες.
Τελος,τα mac 217 και e25 τα χρησιμοποιω οταν θελω πιο λεπτομερη δουλεια καθως το πιο μικρο τους σχημα με διευκολυνει στις αναμειξεις και θεωρω οτι δινουν πιο καλο αποτελεσμα.Θεωρω οτι δεν ειναι απολυτα dupes καθως αν μπορειτε να δειτε κι απο τις φωτο το mac ειναι μεγαλυτερο σαν σχημα και λιγο πιο φαρδια βαση (ειναι πλακε και τα δυο).Δεν ξερω αν ειναι αυτες οι λεπτομερειες που κανουν τη διαφορα απλα νομιζω οτι προτιμω λιγο παραπανω το mac τελικα και συντομα (με την επομενη εκπτωση δηλαδη χιχιχι) θα παρω ενα ακομη!!

sigma πανω,mac κατω
sigma πανω,mac κατω


Αν εχετε την δυνατοτητα να παρετε μονο ενα προτεινω το mac ενω αν σας φαινεται πολυ ακριβο για ενα πινελο το sigma ειναι μια πολυ καλη οικονομικη επιλογη αν και τα βρισκουμε μονο online.Σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ικανοποιημενη απο ολα τα πινελα και τα χρησιμοποιω ολα αν και οπως ειπα το 217 ειναι το αγαπημενο μου!
Εσεις εχετε καποιο απο αυτα τα πινελα;Ποια ειναι η γνωμη σας και ποιο προτιματε;
φιλια!

20 σχόλια :

  1. πιστευω τα mac ειναι απο τα καλυτερα πινελα της αγορας εχω πινελο 3 χρονια και ειναι σαν να το αγορασα χθες!! ειναι αψογα

    http://aspapantazi.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω!δεν τα εχω 3 χρονια αλλα βλεπω οτι αντεχουν στο πλυσιμο σε σχεση με πολλα αλλα!

      Διαγραφή
  2. t sigma pinela ap pou t agorazeis?st site tous exoun panakriva metaforika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισχυει!αλλα την τελευταια παρασκευη καθε νοεμβρη γιορταζουν την black friday στην αμερικη κανοντας πολλες προσφορεςκαι η sigma εχει δωρεαν μεταφορικα εκεινες τις ημερες!!!αν γραφτεις στο newsletter τους θα σου ερθει mail!

      Διαγραφή
  3. Κάθε Black Friday γλυκοκοιτάζω να πάρω ένα Sigma πινέλο, έτσι για να λέω ότι έχω και εγώ ένα. Τα real techniques εγώ τα έχω δεξί μου χέρι. Είχα πάρει ένα τραγικό της essence που δεν μπορώ να κάνω τπτ και μάλλον στην επόμενη μετακόμιση θα το χρησιμοποιήσω για να βάψω τις λεπτομέρειες στους τοίχους γρρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα!της essence το κοιταζα κι εγω αλλα μολις διαβασα τα reviews απογητευτηκα.το πινελο για το gel liner ομως ειναι πολυ καλο!να παρεις ενα sigma γτ τα rt δεν εχουν κατι παρομοιο ακομη.

      Διαγραφή
  4. Το 217 το αγαπώ! Πίστευα ότι είναι υπερεκτιμημένο, αλλά τελικά δικαίως είναι τόσο δημοφιλές! Είχα δει ένα τρικ στο youtube-μη γελάσετε- ότι μπορείς με λίγο χαρτί υγείας και ελάχιστο scotch tape να τυλίξεις ένα φρεσκοπλυμένο πινέλο και να στεγνώσει διατηρώντας το σχήμα του! Το κάνω πάντα με το 217, γιατί έχει την τάση να πετάει δεξιά και αριστερά τις τριχούλες του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβως ετσι κι εγω ελεγα υπερβολες!με χαρτι υγειας ε;υπαρχουν τα brush guards που ειναι πλαστικα με τρυπουλες ακριβως γι'αυτον τον σκοπο.με το mac δεν εχω θεμα να πετανε τριχουλες με τα sigma ομως..αστα να πανε :(
      παντως πρεπει να τα ενυδατωνεις τακτικα αυτα που εχουν φυσικη τριχα με κανονικο conditioner.υποτιθεται πως αν δεν το κανεις πετανε οι τριχουλες.

      Διαγραφή
    2. teleiaaaaaa pinela!!prepei mou fainetai na anavathmisw ligaki tin sullogi mou!! :D
      filakiaaaaa!
      ps...kati egine otan piga na postarw to sxolio mou,opote mporei na to deis diplo!! :D

      Διαγραφή
    3. αν δεν εχεις πινελο τετοιου ειδους πρεπει να παρεις ενα οπωσδηποτε.Καποτε τα σνομπαρα αλλα πλεον απορω πως βαφομουν χωρις αυτα!!

      Διαγραφή
    4. E...δεν εχω brush guards κοριτσι, βαριέμαι να τα παραγγείλω απο ebay :) και για να πω και την αλήθεια το conditioner το αμελώ! Ειδικά στα μικρά πινελάκια... :) Απαράδεκτη είμαι!!!

      Διαγραφή
    5. ουτε εγω εχω καλε,μια απο τα ιδια κι εδω.το conditioner το χρησιμοποιησα μονο σε 2 πινελα μεχρις στιγμης γιατι μου φαινοντουσαν πολυ σκληρα κι επιασε.τωρα για τα υπολοιπα..ε καποια στιγμη αν το θυμηθω..ξερεις :)

      Διαγραφή
  5. αγαπω τα MAC πινελα, τα εχω πολλά χρόνια κ ειναι ολοκαινουργια! Μου αρεσουν κ τα πινελα των Body Shop, επίσης πολύ ανθεκτικά!
    Φιλια
    Μαιρη
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχω δοκιμασει κατι απο body shop γιατι προσπαθω να μεγαλωσω την mac "οικογενεια" μου :)))

      Διαγραφή
  6. εχω τα μισα. τα θέλω όλα. αυτά. ευχαριστώ. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ματα δεν χρειαζονται ολα!παρε μερικα 217 να εχεις να αλλαζεις και ειμαστε κομπλε!

      Διαγραφή
  7. χμ πρέπει πρέπει να αποκτήσω το 217 απ 'ότι φαίνεται :D

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To #217 το έχω βάλει εδώ και πολύ καιρό στο μάτι... :)
    Για να δούμε πότε θα το τσιμπήσω! Ωραίο το post με τη σύγκριση Στέλλα.
    Άραγε οι εκπτώσεις στα Mac ισχύουν και για τα πινέλα?
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το παρεις οπωσδηποτε με την πρωτη ευκαιρια.Φυσικα και ισχυουν και στα πινελα,βγαινει γυρω στα 16-17 ευρω αν θυμαμαι καλα με την εκπτωση.Συντομα θα ανεβασω και rave post για το συγκεκριμενο πινελο,τοσο το εχω λατρεψει!

      Διαγραφή

Amazon