Αναγνώστες

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Apivita Olive and lavender creamy foam cleanser : a review!

Τι κανετε;
Εδω και περιπου ενα χρονο εχω ενταξει στην καθημερινη μου ρουτινα τον κρεμωδη αφρο καθαρισμου της Apivita με ελια και λεβαντα.Σιγουρα ολες λιγο πολυ εχετε διαβασει η ακουσει για το συγκεκριμενο προιον.Ολα αυτα τα εξαιρετικα που διαβαζα λοιπον κατα καιρους με εκαναν να θελω να το δοκιμασω παρα πολυ,οποτε μια μερα που ειχα παει βολτιτσα στα Hondos Center,το μινι μεγεθος ηρθε σπιτι μαζι μου!
Αρχικα να πω οτι οπως λεει και η περιγραφη του ειναι μια κρεμα που αφριζει στο βρεγμενο σας προσωπο.Συνισταται για ολους τους τυπους δερματος,αφαιρει ολο το μακιγιαζ σας και καθαριζει απαλα την επιδερμιδα απο τους ρυπους της ατμοσφαιρας .Το εχω δοκιμασει και στα ματια,μπορω να πω οτι δεν προκαλει ιδιαιτερο τσουξιμο η ερεθισμο ωστοσο μετα τα ματια μου ηταν αρκετα ευαισθητα και ενιωσα οτι δεν ειχε αφαιρεσει 100% τους τονους μασκαρα που χρησιμοποιω.Οποτε συνηθως αφαιρω τα πολλα πολλα με το bioderma και στη συνεχεια καθαριζω το προσωπο μου με τον αφρο.Στις πρωτες χρησεις εκανα αναποδα αυτη τη διαδικασια με σκοπο να τσεκαρω αν οντως αφαιρει το μακιγιαζ.Το βαμβακακι φυσικα εβγαινε πεντακαθαρο.




Ας επανελθουμε ομως στο οτι προτεινεται για ολα τα δερματα.Δυστυχως στο δικο μου σχετικα ξηρο δερμα το χειμωνα κυριως εντεινει την αισθηση τραβηγματος και επιβαλλεται να βαλω ενυδατικη αμεσως μετα τον καθαρισμο.Τις υπολοιπες εποχες που το δερμα μου δεν ειναι τοσο ξηρο ειναι αρκετα καλο για καθημερινη χρηση εκτος αν παρατηρω γενικα στο δερμα μου τασεις αφυδατωσης η ξηροτητας λογω αλλεργιων κτλ.
Σε γενικες γραμμες ειμαι αρκετα ικανοποιημενη με το συγκεκριμενο προιον και πιστευω οτι θα κανει καλη παρεα με το Clarisonic που θελω να αγορασω συντομα.Εχω ηδη κανει και στοκ για τον επομενο χρονο καθως ενα πατημα αρκει για ολο το προσωπο.Τη συσκευασια των 200ml την εχω περιπου πριν τα Χριστουγεννα και τωρα ειναι στο τσακ να τελειωσει.Για τους πιο κρυους μηνες του χρονου μαλλον θα πρεπει να βρω κατι ακομα πιο ηπιο που να καθαριζει εξισου καλα.
Κυκλοφορει σε 3 μεγεθη,75ml, 200ml και 300ml κι οπως βλεπετε τα εχω ολα στο ντουλαπι μου.Τη μικρη συσκευασια την κραταω για τα ταξιδια και οποτε χρειαστει την ξαναγεμιζω απο το μεγαλυτερο.Επισης ειναι ιδανικη για να δοκιμασετε το προιον και να πειστειτε αν θελετε να αγορασετε το μεγαλυτερο.Η τιμη του κυμαινεται απο 4ε το μικρο μεχρι 18,4ε το μεγαλο ωστοσο σε ηλεκτρονικα φαρμακεια μπορειτε να τα βρειτε πολυ πιο οικονομικα.
Πολυ σημαντικο τελος,η Apivita εχει αντικαταστησει το νερο με εκχυλισμα πρασινου τσαγιου για να ενισχυσει την αντιοξειδωτικη του δραση.
Εσεις το εχετε δοκιμασει;Πως σας φαινεται;;
φιλακια!

16 σχόλια :

  1. Έχω ακούσει πολλά γι' αυτόν τον αφρό,αλλά η αλήθεια είναι πως δεν τον έχω δοκιμάσει.
    Δεν ήξερα ότι κυκλοφορεί & σε μικρό μέγεθος,οπότε ευκαιρία να τον δοκιμάσω! :D
    Πολύ καλό review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!ναι αυτο που βγαζουν και μικρα μεγεθη ειναι εξαιρετικη ιδεα!

      Διαγραφή
  2. Το υπερ-υπεραγαπώ και μπορώ να πω με μεγάλη ευκολία πως είναι ένα από τα καλύτερα καθαριστικά προσώπου που έχω δοκιμάσει! Αναπόσπαστο κομμάτι της περιποίησης του προσώπου μου, αφήνει πεντακάθαρη την επιδερμίδα μου και σωστά ενυδατωμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που ειμαστε πολλες οι φαν!το οτι καθαριζει σωστα το θεωρω μεγαλο προσον του!

      Διαγραφή
  3. αχ το θέλω πολύ! είμαι και μεγάλη φαν της συσκευασίας με αντλία!!! νομίζω θα είναι η επόμενη επιλογή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι η αντλια ειναι πολυ βολικη και βοηθαει στο να μην χρησιμοποιεις παραπανω απο οσο χρειαζεται!

      Διαγραφή
  4. Αυτή την περίοδο χρησιμοποιούμε τη σειρά με το κίτρο, αλλά η ελιά και λεβάντα περιμένει υπομονετικά στο ντουλαπάκι να έρθει η σειρά της. Πολύ ωραίο review!
    P.S. To Clarisonic μεγάλη αγάπη! Θα σε κάνει αν αγαπήσεις και τα προϊόντα ακόμη περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το clarisonic το αγαπω πριν ακομα το παρω χαχαχα..κ για το κιτρο εχω ακουσει πολυ καλα λογια αλλα δεν ταιριαζει στο δερμα μου :(

      Διαγραφή
  5. Γενικά τα apivita τα συμπαθώ πολύ, χμ εκτός από το σαπούνι με πρόπολη που μου μυρίζει έντονα, και θαρρώ πως ο αφρός θα κάνει πολύ καλή παρέα με το clarisonic μου. Μόλις το πετύχω κάπου σε αυτά τα αγαπημένα 1+1 των on line φαρμακείων θα το χτυπήσω χωρίς δεύτερη σκέψη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμα το βρεις με 1+ε να παρεις κι ενα για μενα φιλη μου!αν και συνηθως μισοτιμης το βρισκω ειδικα το μεγαλο!

      Διαγραφή
  6. από τα αγαπημένα μου apivita σταθερή αξία το έχω αγοράσει πολλές φορές. Ναι κάνει καλό συνδιασμό με το Clarisonic ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. απαισιο πραγματικα λυπαμαι τα λεφτα π ξοδεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπαμαι που δεν σου αρεσε, δεν ταιριαζουν ολα τα προιοντα σε ολες μας!

      Διαγραφή
  8. Μόλις πριν μια ώρα πήρα τη συσκευασία προσφοράς aqua vita 24 κράμα για κανονικά και ξηρά δέρματα και έδινε δώρο το cleanser με ελιά και λεβάντα.Η αλήθεια είναι ότι έβαλα μια αρκετά μεγάλη ποσότητα στο πρόσωπο μου ενώ είδα ότι δεν χρειαζόταν. Το πρόβλημα είναι ότι λίγο αργότερα άρχισε να με τσούζει το δέρμα.Αυτή τη στιγμή είναι λίγο ερεθισμενο παρότι έβαλα κ την κρέμα. Θα δω στην επόμενη χρήση Εάν θα συμβεί το ίδιο ή "εφταιξε" που έβαλα αρκετή ποσότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν σε πειραξε, μαλλον δεν επρεπε να βαλεις και την κρεμα απο πανω και επρεπε να το αφησεις να ηρεμησει. Λογω φυσικων συστατικων, καμια φορα το δερμα μας αντιδραει, ειδικα αν δεν ειναι συνηθισμενο. Θελει μονο ενα πατημα για ολο το προσωπο και αν δεις οτι συνεχιζεται ο ερεθισμος, σταματησε τη χρηση!

      Διαγραφή

Amazon