Αναγνώστες

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

My London Wishlist!!

Οσες με ακολουθειτε στα social media,θα εχετε καταλαβει οτι πολυ συντομα φευγω για ενα μινι ταξιδακι σε μια απο τις αγαπημενες μου πολεις,το Λονδινο!!!Απο μικρη ηθελα να ταξιδεψω (και να μενω) στην Αγγλια και τωρα το ονειρο μου γινεται πραγματικοτητα.
Ενας απο τους κυριοτερους λογους που θα παω αυτη την εποχη ειναι τα Imats,η μεγαλυτερη εκθεση ομορφιας παγκοσμιως.Εννοειται οτι εχω μια τεραστια wishlist και για την εκθεση αλλα και για προιοντα που δεν μπορουμε να βρουμε εδω ευκολα.
Πρωτη πρωτη στη λιστα μου ειναι η Ambient Lighting powder της Hourglass.Υποσχεται οτι δινει φως στην επιδερμιδα και εννοειται πως οτιδηποτε υποσχεται κατι τετοιο θελω να το δοκιμασω!Επομενη ειναι η ενυδατικη κρεμα Embryolisse.Οι αδερφες Pixiwoo ορκιζονται στο ονομα της και ποια ειμαι εγω που θα αντισταθει;;Ενα ακομα πασιγνωστο στην blogoσφαιρα προιον ειναι το Pixi Glow Tonic,ενα τονερ με οξεα που εχει κανει την skincare guru Caroline Hirons να πινει νερο στο ονομα του.Ενα πινελο απο τη Mac που δεν κυκλοφορει στην Ευρωπη,το 138, συμπληρωνει την τετραδα των must haves!






Πλεον στην Αγγλια κυκλοφορουν τα Tarte,μια μαρκα που μεχρι προσφατα μπορουσαμε να βρουμε μονο στις HΠΑ.Απο οτι ειδα δεν εχουν πολλα προιοντα in stock αλλα ενα ρουζ το θελω σιγουρα.Επισης θα ηθελα πολυ να βρω το πολυσυζητημενο Nars Ita brush,αλλα απο οσο μου ειπαν απο την εταιρεια ειναι προς καταργηση.Τελος,εννοειται οτι θελω να παρω οσο πιο πολλα βερνικια Models own γινεται,ειδικα απο το bottle like καταστημα τους!






Κεντρικο κομματι της λιστας μου,αν και δεν ξερω αν θα μου αρεσει λογω των μαλλον σκουρων για μενα αποχρωσεων, ειναι η παλετα με τις 3 Hourglass Ambient powders, που πλεον ενταχθηκε στην μονιμη συλλογη της εταιρειας.





Τελος,εντος της εκθεσης θα βρουμε πολλες πολλες γνωστες εταιρειες με εκπτωση κι εννοειται οτι το ενδιαφερον μου μονοπωλει κατα κυριο λογο η λατρεμενη MAC!!!




Αυτα λιγο πολυ ειναι στη λιστα μου,αν και λογικα θα επιστρεψω με πολλα παραπανω ειδικα απο τα boots και τα superdrug!Αν εχει δε και προσφορες ως συνηθως..Θα ειναι σκετος πειρασμος!
φιλακια!

21 σχόλια :

  1. Fuge Vroute!h ambient paleta einai super...epishs mou kinhses thn periergeia me to pixi toner.....otan 8a gurisete 8a sas mazepsw oles se ena meros,kai 8a valete katw ola osa phrate gia na paiksw... hahahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι σουπερ αλλα μαλλον θα ειναι σκουρες οι 2 απο τις 3 αποχρωσεις για μενα.θα τη δω απο κοντα ομως!εε το pixi πρεπει να ειναι σουπερ,ψαξτο και θα δεις!

      Διαγραφή
  2. Αν δεν κάνω λάθος, το πινέλο της Nars το είχαν βγάλει από το stock(πήγαν να το καταργήσουν),αλλά το επανέφεραν. Τώρα αν θα το ξανακαταργήσουν, δεν ξέρω. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι μιλησα με την εταιρεια και μου ειπαν οτι ειναι υπο καταργηση.οτι εχει μεινει σε στοκ πωλειται μονο.

      Διαγραφή
  3. Ωραία wish list!!!! Έχει ποικιλία!!! Η Empryolisse πολύ καλή για Χειμώνα -και σαν μάσκα- η Ampient δεν είναι σκούρη για το Nars τα έχουμε πει ξέρεις τι ψάχνουμε πια...
    To Pixi Glow Tonic είναι ενδιαφέρον προϊόν αλλά έχω δει πως δεν ενδείκνεται για χρήση το καλοκαίρι...
    Πιστεύω πως θα φέρεις πολλά περισσότερα πίσω... Καλά ψώνια!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι αφου ειναι σχετικα ξηρο το δερμα μου πιστευω πως θα με βολεψει πολυ!καλε εννοειται οτι θα φερω περισσοτερα πισω!αυτη ειναι μια ενδεικτικη λιστα για οσα θελω σιγουρα να ερθουν μαζι μου!

      Διαγραφή
  4. μας ξεσηκωσες παλι....καλα να περασεις στο Λονδινο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τυχερούλα!!!! Ζηλεύω τρελά, είναι η αγαπημένη μου πόλη και έχω καιρό να πάω. Ωραία wish list, την πούδρα Hourglass την έχω βάλει κι εγώ στο μάτι εδώ και καιρό, να περάσεις υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η πουδρα θα ερθει πισω Ελλαδα μαζι μου οτι και να γινει!σε ευχαριστω πολυ πολυ!!

      Διαγραφή
  6. Στελλίτσα μου εύχομαι να τα αποκτήσεις όλα και να περάσεις τέλειααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aχχχ ζηλεύω ζηλεύω ζηλευω!!!!!!!!!!!!Καλά να περάσεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τρέλανε μας!!!!να περάσεις σούπερρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χτυπάς αλύπητα σε πολύ αδύναμα σημεία μου , χαχαχα. Η λίστα σου είναι κάτι παραπάνω από ζηλευτή. Την Empryolisse την έχω και εγώ από καιρό στο μάτι, όσο για το toner είμαι πολύ περίεργη να μας δώσεις ένα feedback. Καλή επιτυχία στην αναζήτηση του Nars. Τα Models Own τα άφησα για το τέλος. Τα Hypergel τα βλέπω πλέον και στον ύπνο μου και στον ξύπνιο μου, να πας να τα χαιδεψεις και να τους πεις πως η θεία Ελένη στην Ελλάδα τα αγαπά όλα και τους στέλνει τα φιλιά της χαχαχα
    Περιμένουμε όλες τη σούπερ ντούπερ ανάρτηση με τα καλούδια που θα φέρεις πίσω, φωτογραφίες και λονδρέζικο αέρα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα hypergel σε χαιρετανε να ξερεις και ευελπιστουν συντομα να βρεθειτε!!ευχαριστω φιλη μου φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα όλα! Καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θέλω να δω haul, μόνο αυτό θα σου πω! Τέλειες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon