Αναγνώστες

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Memebox #29 Scrub box

Hello,τι κανετε;;Πριν απο λιγες μερες παρελαβα ενα νεο κουτακι Memebox,αυτη τη φορα με θεμα τα scrub!Εχω τρελη αδυναμια στην απολεπιση και αν το επετρεπε το δερμα μου θα εκανα καθε μερα.
Για οσες δεν γνωριζουν προκειται για ενα συνδρομητικο κουτι το οποιο περιλαμβανει ασιατικες μαρκες καλλυντικων και συνηθως περιεχει 4-7 full size προιοντα.Δεν περιμενεις το μηνιαιο κουτι,μπαινεις στο site,βλεπεις τι ειναι διαθεσιμο και αν  καποιο απο αυτα σου αρεσει το παραγγελνεις προτου εξαντληθει.Συνηθως οι ημερομηνιες αποστολης ειναι μετα απο ενα η δυο μηνες αλλα προσωπικα δεν με πειραζει μιας και το βλεπω σαν ευχαριστη εκπληξη!

Εχουν το κλασσικο μηνιαιο κουτι,ωστοσο το καλυτερο ειναι οτι κυκλοφορουν θεματικες εκδοσεις βασισμενα σε μυρωδιες,χρωματα,μαρκες η ακομα και στα καλυτερα προιοντα παλαιοτερων κουτιων.Οι τιμες κυμαινονται απο 15$ για τα μινι κουτια,τα περισσοτερα ειναι στα 23 η 29$ και υπαρχουν και πιο ακριβα,τα οποια ονομαζονται Superboxes και περιεχουν συνηθως και ακριβοτερα προιοντα η περισσοτερα.Τα μεταφορικα για καθε κουτι ειναι σταθερα στα 6,99$.
Κανει περιπου 15 με 20 μερες να ερθει απο την ημερομηνια που οριζουν ως εναρξη των αποστολων και μετα απο δυο ημερες σου στελνουν τον αριθμο παρακολουθησης για να μπορεις να ξερεις ανα πασα στιγμη που βρισκεσαι το πακετο σου.Ερχεται συστημενο στο ταχυδρομειο και ειτε αφηνει ειδοποιητηριο ο ταχυδρομος για να το παραλαβεις εσυ η στο φερνει στο σπιτι.
Αυτα λιγο πολυ,παμε να δουμε τι εχει μεσα το κουτακι μου!





Αρχικα να πω οτι ολα τα προιοντα στο κουτακι ειναι Full size,κατι που με χαροποιησε ιδιαιτερα.Πρωτο προιον λοιπον ειναι το Insobeau Natural base cereal peeling mask,μια μασκα απολεπισης με δημητριακα.Την εχω ηδη δοκιμασει και εχω ενθουσιαστει,κανει πολυ καλη δουλεια αν και ο τροπος χρησης της ειναι σαν απλο καθαριστικο προσωπου.Δεν την αφηνεις δηλαδη ωρα πανω στο δερμα,την απλωνεις,κανεις μασαζ και ξεβγαζεις.
Επομενο ειναι το Eglips JolieBeBe lip polish,ενα απολεπιστικο χειλιων με λαδι jojoba.Δεν το δοκιμασα ακομα γιατι προσπαθω να τελειωσω το Bubblegum της Lush αλλα και μονο το οτι λεει την λεξη polish στο ονομα του φανταζομαι οτι θα ειναι πολυ φιλικο και απαλο προς τα χειλη και οτι πιθανοτατα δεν θα κανει πολυ εντονη απολεπιση.Ισως ειναι ιδανικο για στιγμιαια απομακρυνση των ξηρων σημειων πριν την εφαρμογη του κραγιον.Περισσοτερα μολις το δοκιμασω!
Επισης το κουτι περιειχε κι ενα απολεπιστικο ποδιων,το Foot Scrub peppermint & tea tree.Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω δοκιμασει τετοιο προιον ακομα και ειχα σκοπο να παρω το αντιστοιχο απο τα Bodyshop μιας και εχω διαβασει πολυ καλα σχολια.Οποτε χαρηκα που το ειδα στο κουτι και θα δοκιμασω αυτο πρωτα.
Τεταρτο προιον το Pibugonggam g facial scrub,ενα απολεπιστικο προσωπου με φλουδες πορτοκαλιου,γκρειπφρουτ και πεταλα παπαρουνας (!).Αν κανει τοσο καλη δουλεια οσο υπεροχα μυριζει θα το ερωτευτω αληθεια!Προς το παρον θα μεινει κλειστο μιας και πριν λιγο καιρο ανοιξα το Apivita με βερυκοκο.


Προτελευταιο προιον το Tosowoong Perfume body scrub,ενα απολεπιστικο σωματος με βερυκοκο,αμυγδαλο και μελι.Το εχω δοκιμασει ηδη και εχει πολυ δροσερη και αναζωογονητικη μυρωδια κανοντας το ιδανικο για χρηση το πρωι που θελουμε κατι να μας ξυπνησει.Η απολεπιση που προσφερει ειναι πολυ απαλη,εχει μετριους κοκκους και αφριζει αρκετα.
Τελευταιο προιον και ισως το πιο ενδιαφερον μιας και δεν ειχα ξαναδει κατι αναλογο,το New girl fast scalp hair root up ampoule.Εχω δοκιμασει καθαριστικα σαμπουαν και μπορω να πω οτι κανουν δουλιτσα αλλα ξηραινουν αρκετα τα μαλλια.Η συγκεκριμενη αμπουλα περιεχει πρασινο τσαι,βιοτινη,σαλικυλικο οξυ και πανθενολη και την απλωνουμε πριν βαλουμε το σαμπουαν.Ισως να την δοκιμασω και στο επομενο λουσιμο ακομα και θα σας εχω νεοτερα συντομα!




Η αξια του κουτιου συμφωνα με την καρτα ειναι 86$ κι εμενα μου κοστισε 23$+6,99 τα μεταφορικα.
Αυτα λοιπον ειχε το Scrub Box,το οποιο εχει εξαντληθει.Ωστοσο αν σας αρεσε κυκλοφορει το Scrub #2 οπως και πολλα αλλα ενδιαφεροντα κουτακια για παραδειγμα το Mask #6, τα Holika Holika,Tonymoly, Etude House κτλ.Τελος μπορειτε να χρησιμοποιησετε και τον κωδικο BPS10E για επιπλεον εκπτωση 5$.
Πως σας φανηκε το κουτακι μου;Εχετε δοκιμασει το Memebox??
φιλακια!


11 σχόλια :

  1. φοβερό κουτί, ειδικά για λιπαρά δέρματα! δεν έχω δοκιμάσει ποτέ το memebox αλλά θα το τσεκάρω!!

    xxx
    Eva M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω!Δεν εχει καποια διευκρινηση για τον τυπο δερματος οποτε το χρησιμοποιω κι εγω που εχω ξηρο!

      Διαγραφή
  2. απίθανο κουτί μου έχει γίνει εθισμός το memebox :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και τεμπελιάζω στο θέμα απολέπιση φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον κουτάκι.. Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω αυτό για το σώμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθεια;;απολεπιση ειδικα στο προσωπο θα μπορουσα να κανω συνεχεια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το νέο σου memebox Στέλλα μου!!!Με ενδιαφέροντα και full size προϊόντα!!!Με έχεις καταστρέψει!!!Πήρα ακόμα ένα memebox!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειιι δεν φταιω μονο εγω!και η Smug και η Ασπα και η Cel εχουν παρει τα απειρα και με παρασερνουν κι εμενα!Ποιο πηρες τωρα;

      Διαγραφή
  5. για ακομα μια φορα τελειο κουτακι..να τα χαρεις ολα και περιμενουμε την αποψη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!ναι θα κανω σιγουρα ποστ με οσα εχω χρησιμοποιησει και μου αρεσαν συντομα!

      Διαγραφή
  6. Πάω στοίχημα πως αργά η γρήγορα κάποιος από το Memebox θα πεταχτεί μέχρι τη Θεσσαλονίκη να δει ποιες είναι αυτές οι καλές πελάτισσες χαχαχα
    Τι όμορφο κουτί! Η χαρά της απολέπισης. Από όλα πιο πολύ είμαι περίεργη και εγώ για την αμπούλα, δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν τέτοια προϊόντα, πίσω από τον beauty ήλιο ζω;
    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon