Αναγνώστες

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

My Mac Lipsticks part 4!!!

Σαν σημερα πριν απο 3 χρονια αποφασισα να ξεκινησω το δικο μου Blog!Και τι καλυτερος τροπος να σας ευχαριστησω εκτος απο το να γραψω για το θεμα που αγαπατε τοσο πολυ στο blogaki μου..Φυσικα μιλαω για τη συλλογη των MAC κραγιον μου και το γεγονος οτι ειναι απο τα δημοφιλεστερα ποστ μου σημαινει οτι επιβαλλοταν να ακολουθησει και τεταρτο μερος.Αν θελετε να δειτε τα προηγουμενα πατηστε πανω στο αντιστοιχο part: part 1 , part 2, part 3.





Εχω περιορισει αρκετα τις αγορες μου σε κραγιον,καθως εχω παρα πολλα πια ωστοσο οι αποχρωσεις που βγαζει η Mac κατα καιρους στις συλλογες περιορισμενης κυκλοφοριας ειναι τοσο ομορφες ωστε ειναι δυσκολο να αντισταθεις!Ετσι τα περισσοτερα που θα σας δειξω δυστυχως κυκλοφορησαν μονο για λιγο και δεν θα μπορεσετε να τα βρειτε,εκτος αν τα ξαναβγαλει η εταιρεια σε επομενη συλλογη.Στις φωτογραφιες τα χωρισα σε δυο μερη,ενα με τα Limited Edition κι ενα με αυτα που ανηκουν στην μονιμη συλλογη ωστε να ειναι πιο ενημερωτικο το ποστ.





Το πρωτο μερος αποτελειται λοιπον,απο αριστερα προς τα δεξια,απο τα :
  • Toying Around, ενα πολυ ομορφο κοραλλι που κυκλοφορησε περσι με την συλλογη Playland.Ειναι amplified,εχει αρκετα καλη αποδοση και διαρκεια.
  • Pleasure Bomb, κυκλοφορησε με την Holiday συλλογη με την υπογραφη της Rihanna και ειναι ενα τελειο φουξ,Ειναι ματ,εχει φανταστικη αποδοση και η διαρκεια του ειναι γυρω στις 6 ωρες ακομα και για μενα που δεν κρατανε γενικα τα κραγιον.Λενε οτι ο συνδυασμος του Ruby Woo και του Candy Yam Yam δινει ακριβως αυτη την αποχρωση αλλα παρολο που τα εχω στην συλλογη μου δεν το εχω δοκιμασει.Η συσκευασια του ειναι εξισου ομορφη σε ασπρο,ροζ χρυσο χρωμα και το κραγιον εχει χαραγμενη την υπογραφη της Rihanna.
  • Roxo, κυκλοφορησε το καλοκαιρι με την μικρη συλλογη με την υπογραφη του σχεδιαστη Pedro Lurenco.Η συσκευασια του ειναι μαυρο με χρυσο και το υλικο ειναι rubberized οπως και οι συσκευασιες των Nars.Ειναι ενα σκουρο κοκκινο κραγιον με Amplified τελειωμα,εχει καλη διαρκεια και αποδοση και φευγει ωραια αφηνοντας ενα stain στα χειλη.
  • Burmese Kiss,ακομα ενα κοραλλι κραγιον,με πιο ροζ τονους αυτη τη φορα και με ματ υφη.Κυκλοφορησε πριν λιγο καιρο στην συλλογη Bao Bao Wan και απο οσο εμαθα εγινε αναρπαστο.Ειναι αρκετα φωτεινο και η διαρκεια του ειναι γυρω στις 4 ωρες.

Pleasure Bomb, Toying Around, Roxo, Burmese Kiss, Oxblood, Petite Red, Bad Gal Rir

  • Oxblood, Ενα nude κραγιον απο την φετινη ανοιξιατικη συλλογη σε συνεργασια με το σχεδιαστικο διδυμο Toledo.To τελειωμα του ειναι ματ και εχει πολυ καλη διαρκεια παρολο που ειναι ανοιχτοχρωμο.Πολυ κοντινη αποχρωση απο την μονιμη σειρα ειναι το Kinda Sexy.
  • Petite Red, το απολυτο κοκκινο της φραουλας.Εχει satin τελειωμα και εξαιρετικη αποδοση και διαρκεια.Το φοραω πολυ συχνα απο την ημερα που το πηρα και μπορω να πω οτι το αγαπω!Κυκλοφορησε πριν λιγο καιρο με την συλλογη Julia Petit.
  • Bad Gal Riri, ενα υπεροχο καφε ροζ κραγιον (επικαιρο με το 90s trend) με την υπογραφη της Rihanna απο την ιδια συλλογη με το Pleasure Bomb.Ειναι ματ και εχει πολυ καλη αποδοση και διαρκεια.Το φορεσα πολυ οταν το ειχα παρει,φετος το χειμωνα δεν ηταν στις πρωτες επιλογες μου γιατι με χλωμιαζει καποιες φορες.


Toying Around,Pleasure Bomb,  Roxo, Burmese Kiss, Oxblood, Petite Red, Bad Gal Riri
To δευτερο μερος περιλαμβανει τα :

  • Fusion Pink, Ειναι ενα χρωμα που μεχρι προσφατα ανηκε στην συλλογη για επαγγελματιες μονο και στην Ελλαδα μπορουσαμε να το βρουμε μονο στο κεντρικο καταστημα της Ερμου στην Αθηνα.Πλεον ανηκει στην μονιμη συλλογη και μπορουμε να το βρουμε σε ολα τα Mac stores και στα Hondos/Attica.Ειναι μια αποχρωση μεταξυ κοκκινου,ροζ και κοραλλι με ιριδισμους πολυ καλοκαιρινο χρωματακι.Το τελειωμα του ειναι Amplified αλλα σε εμενα κραταει 2 με 3 ωρες πολυ λιγοτερο σε σχεση με αλλα Amplified.
  • Flat Out Fabulous, Ενα υπεροχο μωβ-φουξια χρωμα το οποιο ενω μου αρεσε,δεν επαιρνα ευκολα την αποφαση να το αγορασω μιας και φοβαμαι τα μωβ κραγιον.Οταν τελικα το δοκιμασα και το αγορασα,συνειδητοποιησα ποσο λαθος εκανα.Οι τονοι του φουξια κυριαρχουν και το αποτελεσμα ειναι φωτεινο και ακρως καλοκαιρινο.Ανηκει στα retro matte που σημαινει οτι ναι μεν εχει εξαιρετικη αποδοση και διαρκεια,ωστοσο σε καποιες μπορει να φανει πολυ ξηρο.Προσωπικα δεν εχω προβλημα καθως φροντιζω να ειναι παντα σωστα ενυδατωμενα τα χειλη μου πριν την εφαρμογη.
  • Honeylove, Ειναι ενα ματ nude μπεζ κραγιον,το οποιο αποφασισα οτι χρειαζομαι οποτε θελω να κανω εντονο smokey μακιγιαζ.H αληθεια ειναι οτι μονο του το φοραω πολυ σπανια και πολυ συχνα το συνδυαζω με το πασιγνωστο μολυβακι Soar.Προκυπτει ενα πολυ φυσικο αποτελεσμα ιδανικο για καθε περισταση.Εχει πολυ καλη αποδοση και διαρκεια παρολο που ειναι ανοιχτοχρωμο.



Fusion Pink, Flat Out Fabulous, Honeylove, Lady Danger, Hang Up


  • Lady Danger, Το πιο ομορφο πορτοκαλοκοκκινο κραγιον που εχω δει.Ξερετε οτι το πορτοκαλι κι εγω εχουμε πολυ κακη σχεση,παρολα αυτα το συγκεκριμενο κραγιον το ερωτευτηκα τη στιγμη που το δοκιμασα!Ειναι ματ,τεινει προς το κοκκινο για αυτο και μου ταιριαξε και η αποδοση και η διαρκεια του ειναι εξαιρετικη.Το φοραω κυριως καλοκαιρι μιας και το χειμωνα δεν μπορω λογω ανοιχτης επιδερμιδας
  • Hang Up, Ειναι ενα βαθυ σκουρο κοκκινο χρωμα,απο αυτα που ολες αγαπαμε να φοραμε το χειμωνα.Ειναι cremesheen και η διαρκεια του ειναι ικανοποιητικη.Οταν αρχιζει να φευγει,φευγει ομοιομορφα αφηνοντας ενα stain. 


Fusion Pink, Flat Out Fabulous, Honeylove, Lady Danger, Hang Up

Αυτες ηταν οι τελευταιες αγορες μου σε κραγιον της Mac.Οπως σας εχω πει,κοστιζουν 18,50 ευρω και οι συλλεκτικες συσκευασιες 21 ευρω.
Εσεις εχετε καποιο απο αυτα;Ποια ειναι τα δικα σας αγαπημενα απο την Mac?

φιλακια

Μην ξεχνατε το διαγωνισμο μου εδω!!!!

6 σχόλια :

  1. Χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα Στέλλα μου!
    Πολύ μ' άρεσαν τα χρώματα που έχεις! Τα ζήλεψα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω..ζηλεύω! Εγώ έχω μόνο δύο, το Lady Danger και το Russian Red, και τα υπερλατρεύω-υπερπροσέχω! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλες οι αποχρώσεις είναι ονειρεμένες! Πάω να δω και τα υπόλοιπα μέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα τρία χρόνια πέρασαν πολύ ευχάριστα και το blog μας κράτησε πολύ καλή συντροφιά, εύχομαι να μας κρατάει ενημερωμένες για πολύ καιρό ακόμη.
    Η συλλογή σου είναι ζηλευτή, αν θα έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιο μάλλον αυτό θα ήταν το πανέμορφο φραουλί Petit Red.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία συλλογή! Τα μισά να είχα μόνο από αυτό το post! Ομολογώ πως μου τράβηξαν το βλέμμα τα πιο έντονα!!! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και εύχομαι πολλές ακόμα επιτυχίες! Πολύ όμορφα χρώματα, ειδικά το Flat Out Fabulous. Αν δεν ήταν τόσο ενοχλητικά ματ για τα δικά μου γούστα θα το είχα πάρει με την πρώτη. Μα να μη μου κάθονται στα χείλη αυτά τα retro matte, αμάν πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon