Αναγνώστες

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Urban Decay Naked 3 palette : A review!

Hello my beauties!
Σημερα θα σας κανω ενα review που μου εχετε ζητησει αρκετες για την υπεροχη παλετα Naked 3 της Urban Decay. Εχω ηδη κανει reviews για την Naked 1 και την Naked 2 και μπορειτε να τα δειτε εδω και εδω αντιστοιχα! Η τριτη εκδοχη της γνωστης σειρας Naked περιεχει γηινες αποχρωσεις και παλι αλλα αυτη τη φορα σε ροζ τονους. Ειναι μια υπεροχη προσθηκη σε καθε συλλογη και συνδυαζεται υπεροχα με τις υπολοιπες της σειρας.






Το εξωτερικο της ειναι μεταλλικο σαν κασετινα, οπως και της Naked 2, με μονη διαφορα οτι το χρωμα της ειναι ροζ χρυσο. Περιεχει δωδεκα σκιες, οι περισσοτερες εχουν shimmery και satin υφη ενω οι ματ ειναι 2.  Οπως μπορειτε να δειτε στα swatches, οι περισσοτερες ανοιχτοχρωμες σκιες ειναι κοντα στον τονο του δερματος μου, οποτε δεν διακρινονται τοσο καλα. Αν εχετε σκουροχρωμα βλεφαρα καλο θα ηταν να το λαβετε υποψη σας και να χρησιμοποιησετε μια βαση για να τα αποχρωματισετε, οπως το Painterly της Mac, ωστε να εχετε αψογη αποδοση των αποχρωσεων.




Strange : Ειναι μια λευκη σκια, με ροζ τονους ιδανικη για highlighter. Η υφη της ειναι σατιν και η αποδοση της εξαιρετικη.
Dust : Ενα απαλο μεταλλικο shimmery ροζ με microglitter. Ειναι μια απο τις αποχρωσεις που με δυσκολευουν, καθως λογω υφης δεν απλωνεται ομοιομορφα με στεγνο πινελο και μπορει να πεσουν κομματακια. Η λυση ειναι να ψεκαζω το πινελακι μου με το Fix+ και να την τοποθετω στα σημεια που θελω επιπλεον λαμψη.
Burnout : Μια ροζ-ροδακινι αποχρωση με ελαφρως περλε υφη. Γραφει εξαιρετικα και εχει πολυ καλη διαρκεια.
Limit : Η μια απο τις δυο ματ σκιες. Ειναι ενα απαλο ροζ-μωβ χρωμα ιδανικο για την κογχη του ματιου ωστε να κανετε τελειο blending.
Buzz : Ενα ακομα ροζ με glitter, πιο θερμο απο το Dust και πολυ καλυτερης αποδοσης. Περιεχει ασημι glitter και παρολ'αυτα δεν εχει fallout.
Trick : Η συγκεκριμενη σκια, κατα την γνωμη μου, ειναι οτι πιο κοντινο σε ροζ-χρυσο εχει η παλετα. Ειναι ροζ με χαλκινους τονους και χρυσο shimmer. Εχει καλη αποδοση αλλα θελει σιγουρα βαση για τα σκουροχρωμα βλεφαρα, οπως ειπα ηδη.



Nooner : Το αλλο ματ χρωμα της παλετας ειναι μια καφε ροζ σκια, η καλυτερη, κατα την γνωμη μου, για να κανετε blending οποιοδηποτε λουκ δημιουργησετε με την Naked 3.
Liar : Μια ανοιχτη καφε-γκρι, ελαφρως shimmery, αποχρωση που μοιαζει αρκετα με taupe. Απο τις πιο αγαπημενες μου στην παλετα.
Factory : Ειναι μια καφε-ροζ σατινε σκια που φοριεται ακομα και μονη της με μαυρο μολυβι. Αυτη μαζι με την επομενη ειναι οι αγαπημενες μου απο την παλετα.
Mugshot : Αυτη ειναι η αλλη σκια που αγαπω απο την παλετα. Ειναι ενα υπεροχο taupe με ροζ shimmer,γραφει εξαιρετικα και εχει πολυ μεγαλη διαρκεια.
Darkside : Μια σκουρη taupe-καφε σκια ιδανικη για τονισετε την εξωτερικη γωνια και το κατω βλεφαρο σε καθε μακιγιαζ.Πολυ καλη αποδοση και διαρκεια.
Blackheart : Μια μαυρη-καφε σκια με ματ-σατινε υφη που περιεχει ροζ-κοκκινο microglitter. Δυστυχως στη φωτογραφια δεν φαινεται, παρολ'αυτα εχει πολυ καλη αποδοση και συνδυαζεται αψογα με τις υπολοιπες σκιες για πιο εντονα looks.



H Naked 3, σε αντιθεση με τις προηγουμενες εκδοχες, δεν περιεχει καποιο προιον σε μινι μεγεθος ( η 1 ειχε primer και η 2 ενα γκλος). Περιεχει ομως ενα φακελο με δειγματα μιας εβδομαδας για το καθε ενα απο τα 4 primer ματιων που εχει η εταιρεια στην γκαμα της. Δεν τα εχω δοκιμασει ακομα γιατι εχω αλλα primer ανοιχτα, εχω διαβασει ομως πολυ καλα reviews.





Τελος, περιεχει κι ενα διπλο πινελο, απο τη μια πλευρα ειναι πιο πλακε για τοποθετηση σκιων, ενω απο την αλλη ειναι πιο fluffy ωστε να μπορουμε να κανουμε και λιγο blending στο μακιγιαζ. Ειναι απο συνθετικη τριχα και νομιζω οτι ειναι το καλυτερο πινελο που εχουν βαλει σε Naked. Το χρησιμοποιω για τοποθετηση σκιων, ειδικα οσων περιεχουν glitter.


Η παλετα κοστιζει γυρω στα 50 ευρω αναλογα απο που θα την προμηθευτειτε και θεωρω οτι αξιζει τα λεφτα της, παρολο που καποιες σκιες λογω αποχρωσης, φαινεται πως δεν γραφουν καλα. Η αποδοση της εξαρταται παντα απο ποια προιοντα θα χρησιμοποιησουμε σαν προετοιμασια αναλογα με το δερμα μας.
Στα δυσκολα τωρα. Δεν την βρισκουμε στην Ελλαδα στα καταστηματα. Μπορουμε μονο να την παραγγειλουμε online απο το FeelUnique, απο τα Sephora της Ευρωπης ( που ομως εχουν πανακριβα μεταφορικα) ή να την ζητησετε απο καποιον φιλο/συγγενη που μενει στο εξωτερικο.

ΠΛΕΟΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ URBAN DECAY ΣΤΑ SEPHORA!!!

Πως σας φαινεται;
φιλακια!

10 σχόλια :

  1. Την έχω και δεν με εντυπωσίασε όπως οι προηγούμενες δυστυχώς... Υπάρχουν παλέτες με ίδιες αποχρώσεις για το 1/3 της τιμής της Naked...
    Όμορφο post :)
    https://cultfeel.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως εχω πει αρκετες φορες, δεν γινεται να μας αρεσουν σε ολους τα ιδια προιοντα. Προσωπικα, ειμαι πολυ ικανοποιημενη, αλλα σιγουρα μια πιο οικονομικη επιλογη, αν εχει την ιδια ποιοτητα, γιατι να πεις οχι; Εχεις καποια υποψη σου;

      Διαγραφή
    2. Ναι προφανώς τα γούστα και οι ανάγκες είναι διαφορετικές για τον καθένα... Τα καλύτερα dupe που έχω στη συλλογή μου είναι η Iconic 3 της Makeup Revolution, η Revealed 2 από Coastal Scents και η Naturally Pretty Vol.1 της It Cosmetics :)

      Διαγραφή
    3. It cosmetics ε? Πως την προμηθευτηκες; Δεν εχω δοκιμασει κανενα προιον απο καμια απο τις εταιρειεςπου αναφερεις!

      Διαγραφή
    4. Την είχα αγοράσει σε ένα ταξίδι μου στη Βοστώνη... Μπορείς να τη βρεις μέσω Amazon και E-bay...

      Διαγραφή
  2. αχ ονειρεμένη παλετίτσα...όπως και οι άλλες naked....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την εχω και εγω και την εχω κατευχαριστηθει. Οι limit, nooner και burnout ειναι οι αγαπημενες μου για πρωινο μακιγιάζ! Φιλια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εισαι κοριτσι των πιο ανοιχτων αποχρωσεων! Εγω εχω κολλησει με τις taupe!

      Διαγραφή

Amazon