Αναγνώστες

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Mac eyeshadows part 2!

Με την ευκαιρία του ανοίγματος του eshop της Mac στην Ελλάδα, θεώρησα ιδανικό να σας δείξω το δεύτερο μέρος από την παλέτα μου με σκιές της εταιρείας. Μπορείτε να βρείτε το πρώτο μέρος εδώ.
Η κάθε σκιά πωλείται μεμονωμένα, είτε σε μορφή ανταλλακτικού για την τοποθετήσετε σε παλέτα (διατίθενται σε διάφορα μεγέθη πλέον) όπως εγώ, είτε στην κανονική της συσκευασία. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε και έτοιμες παλέτες στην μόνιμη συλλογή της εταιρείας με 15 σκιές κανονικού μεγέθους ή 9 σκιές σε μίνι μέγεθος. Σε κάθε περίπτωση, όταν ξεκίνησα να χτίζω την παλέτα μου, μόνο η πρώτη επιλογή ήταν διαθέσιμη και φυσικά το να έχω μια παλέτα μόνο με αποχρώσεις που ταιριάζουν στο στυλ μου ήταν άκρως ελκυστικό.
Η παλέτα που έχω τις σκιές μου είναι η διπλή εκδοχή, που χωράει 15 σκιες στην κάθε πλευρά, αν αγοράσετε το εσωτερικό διαχωριστικό η παραπάνω αν τις αφήσετε χωρίς. Τα ανταλλακτικά έχουν στη βάση μαγνήτη, οπότε δεν μετακινούνται εύκολα. Παρολ'αυτα αν έχετε σκοπό να ταξιδεύετε με την παλέτα ή είστε επαγγελματίες, καλύτερα θα ήταν να έχετε το διαχωριστικό για επιπλέον σταθερότητα.





Σήμερα θα σας δείξω τις 2 πρώτες από την δεύτερη σειρά και την τρίτη σειρά ολόκληρη. Αποφάσισα να σπάσω το ποστ σε πολλά μέρη, μιας και συνεχώς προσθέτω νέες αποχρώσεις στη συλλογή μου και δεν θεωρώ την παλέτα μου ολοκληρωμένη σε καμία περίπτωση.


Πρώτη αποχρωση ειναι η Malt, μια μπεζ-ροζ ματ σκια, απο τις πρωτες που αγορασα μιας και προσφερει ανοιχτο βλεμμα και ειναι ιδανικη ως βαση για ενα απλο μακιγιαζ με λιγο eyeliner. Τη συνδυζω με την επομενη την Haux.
Η Haux ειναι μια ροζ-καφε-μωβ αποχρωση που τη χρησιμοποιω κυριως στην κογχη του ματιου για να δωσω βαθος στο βλεμμα και νομιζω οτι ειναι απο τα ωραιοτερα χρωματα για την συγκεκριμενη θεση. Μοιαζει πολυ με μια σκια απο την Naked 2, την Tease.
Η Bronze ειναι, οπως λεει και το ονομα της, μια μπρονζε αποχρωση με shimmer. Το καλοκαιρι ειναι η σκια που φοραω περισσοτερο απο ολες για πρωινα smokey eyes και ταιριαζει τελεια με πορτοκαλοκοκκινα κραγιον!

Mac Σκιες
Εξωτερικος φωτισμος

Επομενο χρωμα ειναι η Satin Taupe. Πασιγνωστη σκια της εταιρειας, απο τα best sellers σε καθε χωρα, η Satin Taupe ειναι μια σκια που πραγματικα μπορει να σταθει μονη της καθως το χρωμα ειναι πολυ ιδιαιτερο. Προκειται για μια καφε-γκρι αποχρωση που αναλογα το φως φαινεται να εχει και μωβ η ασημι στη συσταση της και προσωπικα την εχω φορεσει με καθε πιθανο τροπο, οπως φαινεται και απο την παλετα. (στην φωτο εχω βαλει κατα λαθος αντιστροφα τα ονοματα της Satin Taupe και της Shale, η σειρα ειναι οπως στην παλετα και στην φωτο απο κατω.)
H Shale, ειναι το αδερφακι της Satin taupe, οπως συνηθιζω να λεω. Ειναι πιο μωβ συγκριτικα και περισσοτερο ψυχρη καθως και λιγο πιο σκουρη.
Η Sketch ειναι μια μπορντω αποχρωση, με την οποια δεν μπορω να πω πως ειμαι ικανοποιημενη. Η εταιρεια λεει οτι η υφη της ειναι σατινε, προσωπικα μου βγαζει περισσοτερο ματ φινιρισμα και νομιζω πως η υφη της ειναι απο τις πιο ξηρες που εχω συναντησει. Εχει καλη αποδοση, τη χρησιμοποιω στην κογχη επισης, ωστοσο το οτι ειναι τοσο ξηρη με προβληματιζει και δεν την χρησιμοποιω τοσο συχνα πλεον.
Η Embark ειναι μια σκουρη καφε ματ σκια με ζεστους τονους θα ελεγα. Επισης εχει σχετικα ξηρη υφη οπως η Sketch, οχι ομως σε τοσο μεγαλο βαθμο. Κλασικη αποχρωση, απο αυτες που πρεπει να εχουμε στη συλλογη μας, μιας και μια καφε ματ σκια χρειαζεται απο την γωνια και την κογχη ως και σε ολο το βλεφαρο ως smokey.


Εσωτερικος φωτισμος
Οι σκιες κοστιζουν 13,5ε στη μορφη του ανταλλακτικου και 18,5ε στην κανονικη τους συσκευασια. Περα απο τα καταστηματα της Mac και τα corners εντος των Hondos Center και των Attica, μπορειτε πλεον να τα προμηθευτειτε και απο το επισημο site της εταιρειας εδω. Οποιοσδηποτε πωλητης εκτος των ανωτερω και κυριως πωλητες σε υπαιθριες αγορες ή τυπου πλασιε δεν ειναι εγκεκριμενος συνεργατης και κατα πασα πιθανοτητα τα προιοντα ειναι απομιμησεις. Μπορειτε να δειτε το ποστ που εχω κανει για τα fake Mac εδω.
Πως σας φαινονται; Ποια ειναι η αγαπημενη σας σκια απο την Mac?
φιλια!

1 σχόλιο :

  1. Καλησπέρα, Στέλλα, η Brown script (και όχι μόνο φυσικά), τη λαχταρούσα πολύ καιρό και επιτέλους ήρθε Ελλάδα ως refill,δεν με χαλεί καθόλου!Τώρα που ήρθαν και σε συσκευασίες refill θα γίνει πανηγύρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon