Αναγνώστες

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

my eyebrow routine!!!

Το θεμα φρυδια με εχει απασχολησει πολυ τον τελευταιο χρονο και προσπαθω να βρω το σωστο συνδυασμο για να φαινονται πιο πλουσια και "καλογραμμενα".Απο μικρη ειχα προβληματακια με τα φρυδια μου καθως ενω εκτεινονται και σε υψος και σε πλατος ειναι πολυ αραια ειδικα απο την πανω πλευρα κι ετσι με τη βοηθεια αισθητικων (και συγκεκριμενα της ξαδερφης μου της Ειρηνης <3 i="">
Ας σας δειξω λοιπον τι χρησιμοποιω εγω για το μακιγιαζ τους και για να γεμιζω τα κενα.Παλιοτερα χρησιμοποιουσα ενα μολυβι της seventeen αλλα τελικα εδινε ενα σκληρο αποτελεσμα και επειτα αρχισα να πειραματιζομαι με τις σκιες.Αναλογα με την ενταση που θες να δωσεις αυξομειωνεις την ποσοτητα που χρησιμοποιεις.



Ο σωστος τροπος χρησης των σκιων ειναι με ενα κοφτο πινελακι και μικρες κοφτες κινησεις κανοντας μικρες γραμμες σαν τριχουλες.Στο youtube μπορειτε να βρειτε απειρα βιντεακια για τον σωστο τροπο γεμισματος των φρυδιων.Προσωπικα με βολευει το mac 266 επειδη ειναι μικρο σαν πινελο και σχετικα σκληρο.Η επομενη επιλογη μου ειναι το real techniques brow brush το οποιο ομως ειναι και πιο μεγαλο σαν πινελο και πιο "παχυ" οποτε με πιο λιγες κινησεις γεμιζεις τα κενα,κανοντας το ιδανικο για τις ημερες που βιαζομαι και δεν θελω πολλα πολλα.


Οταν ημουν καστανη χρησιμοποιουσα την σκια της Mac Charcoal brown,η οποια ειναι ενα ψυχρο μεσαιο καφε και ιδανικο για σχετικα ανοιχτοχρωμες καστανες που δεν θελουν πολυ εντονα και σκουρα τα φρυδια τους.Ωστοσο μετα που εγινα ντεκαπαρισμενη ξανθια (ω ναι!) με ανταυγειες ηθελα μια αποχρωση ανοιχτοτερη κι ετσι κατεληξα στην Omega παλι απο τη Mac,η οποια ειναι ενα καφε μπεζ με γκρι τονους που συστηνεται για ξανθιες απο τις πωλητριες.Τελικα η αποδοση της σκιας στο δερμα μου δεν με ενθουσιασε και κατεληξα να βαζω εναν συνδυασμο των δυο σκιων και ετσι πετυχα την ιδανικη αποχρωση για μενα!
Και παλι ομως μετα απο καποιο χρονικο διαστημα,αρχισα να βαριεμαι την ολη διαδικασια και αποφασισα να ξαναδοκιμασω μολυβι,αυτη τη φορα το πασιγνωστο lingering της Mac,το οποιο ειναι μηχανικο (δεν χρειαζεται ξυσιμο) και σουπερ λεπτο ωστε να πετυχαινεις φυσικο αποτελεσμα και να μην ξεφευγεις.Η αποχρωση του ειναι παλι μετρια καφε σε ψυχρους σχετικα τονους και ειναι ανοιχτοτερο απο την charcoal brown αλλα πιο σκουρο απο την omega.Ε λοιπον το μολυβι αυτο το εχω ερωτευτει ομως εχει ενα πολυ σημαντικο μειονεκτημα.Ειναι μολις 0,09gr και κοστιζει 16 ευρω αν θυμαμαι καλα,δηλαδη ειναι μικροσκοπικο και ακριβο για την ποσοτητα του και πιστευω οτι θα μου τελειωσει συντομα,παρολ'αυτα επειδη το αποτελεσμα με αποζημιωνει σκεφτομαι να το παρω οταν μου τελειωσει ξανα.


lingering



Το αποτελεσμα και με τους δυο τροπους το σεταρω με την διαφανη μασκαρα της Essence η οποια βοηθαει να κραταει το σχημα που δινω για καποιες ωρες παραπανω.Δεν ειναι και αψογο σαν προιον,για την τιμη του (2,49ε αν θυμαμαι) ειναι μια χαρα.
Στις επομενες φωτο βλεπετε τα φρυδακια μου πριν και μετα το βαψιμο με το μολυβακι και μια γενικη εικονα τους!Ε νομιζω οτι τωρα με ικανοποιει το αποτελεσμα λιγο πολυ.Οπως βλεπετε εχουν διαφορα μεταξυ τους και ειδικα στο δεξι εχω μεγαλα κενα σημεια στα οποια δεν φυτρωσαν ποτε τριχουλες οπως θα συνεβαινε αν ειχα χτυπησει πχ.Ο σκοπος μου δεν ειναι να τα κανω ιδια αλλα "αδερφακια" δηλαδη να μοιαζουν μεταξυ τους.


πριν


πριν


μετα


μετα


μετα

Στις επομενες φωτο μπορειτε να δειτε swatches απο τις σκιες,το μολυβι και τη νεα μασκαρα της maybelline,brow drama.Ξεχασα να τις τραβηξω στο φως της μερας κι επειδη ειμαι ανυπομονη τις τραβηξα πριν λιγο οποτε μπορειτε να δειτε πως δειχνουν σε τεχνητο φως και με φλας.

charcoal brown-omega-lingering-brow gel


με φλας!

Προσφατα η maybelline κυκλοφορησε ενα gel για τα φρυδια σε τρεις αποχρωσεις και σαν beautie junkie που ειμαι πριν λιγες μερες την αγορασα!Πηρα την αποχρωση medium brown ομως δεν την εχω χρησιμοποιησει ακομα αρκετα ωστε να εχω αποψη.Σε γενικες γραμμες εχω παρατηρησει οτι το χρωμα ειναι εντονο και σχεδον λεκιαζει το δερμα και φυσικα να πω οτι το ιδιαιτερο σχημα που εχει το βουρτσακι με το κυκλικο φαρδυ σχημα στην ακρη ειναι τελειο για οσες κοπελες εχουν λιγο πιο πυκνα φρυδια που δεν τιθασευονται ευκολα!Η τιμη του ειναι αρκετα προσιτη στα 5,95ε για 7,6ml.



Εσεις τι χρησιμοποιειτε για το μακιγιαζ των φρυδιων σας;Εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα τα προιοντα;Αν ναι ποια η γνωμη σας;
φιλακια!

20 σχόλια :

  1. Κατατοπιστικό ποστ και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!τα φρύδια μου είναι αρκετά πυκνά οπότε δεν κάνω κάτι για να τα γεμίσω αλλά ίσως ψάξω κάτι για να τα σταθεροποιώ και να μην τρέχουν δεξιά-αριστερά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!α εισαι απο τις τυχερες λοιπον!μπορεις να δοκιμασεις κι εσυ τη μασκαρα της essence που ειναι και οικονομικη για να δεις αν θα σε βολεψει!

      Διαγραφή
  2. κάποια δε σκουπίζει το βουρτσάκι της mascara πριν το βάλει μέσα :P
    εγώ εχω μερικά κιτ για τα φρύδια από essence, catrice και MUA και κάνω συνδιασμούς σκιών. Kαι μένα το μόνο πινέλο που με βολεύει είναι το 166 γενικά ούτε εγώ έχω κενά απλά προσπαθώ να φαίνονται πιο περιποιημένα, από μολύβια έχω δοκιμάσει μόνο ένα από NYX γενικά καλό αλλά προτιμώ τις σκιές. Και από πάνω μια διάφανη μάσκαρα τα κλασσικά δηλάδή και γω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πφφ το σκουπιζα στην αρχη αλλα παλι εμενε χρωμα και λερωθηκε..ε απο ενα σημειο και μετα δεν το κανω παντα βαριεμαι :p τελειωνει ουτως η αλλως οποτε δεν με πειραζει.δεν εχω δοκιμασει kit αλλα θελω καποια στιγμη γτ εχουν συνηθως το κερι για σταθεροποιηση!εεε εκτος απο το μαλλι θελεις να ανοιξουμε και τη συζητηση για το φρυδι;;;δεν νομιζωωωω :DDDD

      Διαγραφή
  3. Το browdrama το λατρεύω!!! Περνάω τα φρύδια μου 2 στρώσεις απ'αυτό και είμαι έτοιμη! Ντάξει θα μπορούσα να μη βάλω και τίποτα, αλλά λατρεύω το αποτέλεσμά του! Τέλειο post και έχεις πολύ ωραία φρύδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το βαμμενο εννοεις μαλλον ;p αν τα δικα μου σ'αρεσουν τι να πω εγω για τα δικα σου :) σ'αρεσει ε;θα το δοκιμασω λιγο καιρο παραπανω και θα δω,δυο τρεις φορες το εχω χρησιμοποιησει ακομα!φιλια!

      Διαγραφή
    2. Και άβαφτα ωραία είναι, μ'αρέσει και το σχήμα τους πολύ και σου πάει κιόλας! Σ'ευχαριστώ πολύ, τι γλυκό! Μ'αρέσει πολύ, το κόλπο είναι να το χρησιμοποιείς σαν μάσκαρα, και όχι σαν απλό gel! Δούλεψέ το τέλος πάντων και θα δεις μεγάλη διαφορά!

      Διαγραφή
    3. τι καληηη!σ'ευχαριστω πολυ :)))

      Διαγραφή
  4. Το αποτέλεσμα είναι τέλειο! Έτσι κι αλλιώς έχεις πολύ ωραίο σχήμα! Κι εγώ αραιά φρύδια έχω, τα γεμίζω με σκιά αλλά δεν έχω πάρει κάποιο gel για μετά! Θα το σκεφτώ για το συγκεκριμένο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!ναι τωρα προσπαθω να συντηρω το αποτελεσμα γιατι αν τα αφησω..χαλια!αν δεν ειναι ατιθασες οι τριχουλες λογικα δεν το χρειαζεσαι.ειναι σαν gel για τα μαλλια τα κραταει απλα στη θεση τους!φιλια!

      Διαγραφή
  5. πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!εγώ έχω πολύ πυκνά φρύδια,και πάω για αραίωση οπότε δεν κάνω κάτι άλλο!το μόνο κακό είναι ότι καθε τρεις μερες θέλουν καθάρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα κι εσυ απο τις τυχερες λοιπον!νομιζω οτι σε ολες βγαινουν λιγο πολυ σε τρεις μερες ξανα,σε μενα βγαινουν κατι ψιλες σπαστικες,τις αφηνω και τις βγαζω μια φορα τη βδομαδα για να βλεπω τι κανω εκτος αν ειναι καμια που φαινεται πολυ!

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραίο άρθρο και πολύ χρήσιμο!!!!!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για κάποιο περίεργο λόγο όταν ήμουν έφηβη μαδούσα τα φρύδια μου μανιωδώς, οπότε από ωραία και φαρδιά έγιναν κάτι σε ίχνη φρυδιού να το πω, υποψίες φρυδιού να το πω... Με τα χρόνια κάπως τα σουλούπωσα αλλά ένα γεμισματάκι το θέλουν. Πίνω νερό στο πινέλο των RT και μέχρι στιγμής βολεύομαι με τα σετ των MUA και Essence.
    Κάθε τρεις και λίγο με πιάνει μια όρεξη και κοιτάζω που μπορώ να τα κάνω ένα τατουάζ, αλλά μετά βλέπω φωτογραφίες και καταλαβαίνω πως άμα δεν πας εκεί που το έκανε η Μενεγάκη σε όλα τα υπόλοιπα ινστιτούτα απλά οδοντόκρεμες. Θα μείνω με τη σκιά και το πινελάκι μάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω τα ειχα κανει καποτε μια γραμμη στα δεκαπεντε μου!ηταν απαισιο!αν τα αφησεις υπερβολικα πολυ καιρο δεν ξαναβγαινουν ε;ναι ειναι πολυ καλο αλλα το μακ ειναι πιο μικρο και με βολευει στις λεπτομερειες.καλα αφου ειχε δειξει οτι χρησιμοποιει την μασκαρα της anastasia λες να εχει κανει τατουαζ;αν ναι στην αλμπανη θα το εκανε!

      Διαγραφή
  8. Τέλειο post! Έχω μανία με τα φρύδια μου γιατί είναι αραιά από τη φύση τους και δε βγαίνω ποτέ χωρίς να τα γεμίσω! Έχω δοκιμάσει άπειρα προϊόντα για τα φρύδια και έχω καταλήξει να χρησιμοποιώ καθημερινά την omega με το πινέλο φρυδιών των real techniques και το μηχανικό μολύβι φρυδιών της Mac στην απόχρωση fling! Ένα επίσης πολύ καλό προϊόν είναι και το aqua brow από Make Up For Ever, το οποίο είναι αδιάβροχο και απίστευτα σταθερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα αλλη μια ομοιοπαθουσα!το fling ηταν ανοιχτο για μενα κι ετσι πηρα το lingering.ποσο καιρο σου κραταει το μολυβι πριν τελειωσει;το aqua brow θελω να το δοκιμασω γτ ολες λενε τα καλυτερα!

      Διαγραφή
  9. Είναι πολύ όμορφο να έχεις καλοσχηματισμένα φρύδια και τα δικά σου είναι πράγματι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Amazon