Αναγνώστες

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Tangle Teezer:a review!!

Hello my Beauties,τι κανετε;
Απο τοτε που ξεκινησα να παρακολουθω beauty blogs οι περισσοτερες εκθειαζαν μια συγκεκριμενη χτενα για τα μαλλια λεγοντας πως ειναι ιδανικη για να ξεμπερδευει χωρις να σπαει την τριχα.Εχοντας λοιπον μακρια μαλλια ταλαιπωρημενα απο τις ανταυγειες και τις βαφες και το κυριοτερο με υπερβολικα πολλες τριχες χαμενες καθε φορα που τα χτενιζα αποφασισα να δωσω μια ευκαιρια στο πασιγνωστο Tangle Teezer!!Σημερα λοιπον θα σας πω κι εγω τη γνωμη μου οπως και τοοοοσες αλλες blogger ελληνιδες και ξενες.





Καθε φορα λοιπον που επιχειρουσα να ξεμπερδεψω τα μαλλια μου ειτε μετα το λουσιμο με μια αραιη χτενα ειτε με κανονικη βουρτσα στεγνα εχανα δυο μεγαλες τουφες.Οσα μαλακτικα προιοντα και να χρησιμοποιουσα η λαδακια ειχα παντα το ιδιο προβλημα.Ο πονος και η δυσκολια και δυσφορια που μου προκαλουσε το ξεμπερδεμα εγιναν παρελθον οταν δοκιμασα τη συγκεκριμενη.Το σχημα της μοιαζει με χελωνακι θα ελεγα και εφαρμοζει ακριβως στο χερι μου.




Οπως βλεπετε ειναι πλαστικη και ο τροπος που ειναι τοποθετημενες οι "τριχες" κανει τη διαφορα σε σχεση με μια απλη χτενα.Το ξεμπερδεμα γινεται πιο ευκολα,δεν δημιουργει κομπους και δεν τραβαει την τριχα προκαλωντας της σπασιμο.Ειμαι πολυ ικανοποιημενη απο την κατασταση των μαλλιων μου απο τοτε που την αγορασα και βασικο ειναι και η μαμα μου καθως βλεπει λιγοτερες τριχες στο πατωμα (σορρυ λιγο αηδια αλλα σε ολες συμβαινει!).
Επισης το φριζαρισμα εχει μειωθει και το κυριοτερο δεν ηλεκτριζει τα μαλλια παρολο που ειναι πλαστικη.
Απο τα αρνητικα που μπορω να βρω ειναι οτι θα ηθελα οι τριχες να ειναι λιγο πιο μακριες ωστε να χτενιζουν ακομα πιο ευκολα τα πολλα μαλλια μου ωστοσο η λυση που εχω βρει ειναι να χτενιζω και τη μεσα πλευρα,κατι που εκανα βεβαια και με συμβατικη βουρτσα στην προσπαθεια μου να μειωσω το σπασιμο.
Ενα αλλο αρνητικο ειναι οτι μετα απο εναν χρονο χρησης εχω παρατηρησει οτι οι τριχουλες εχουν παρει μια κλιση και δεν ειναι εντελως ισιες πια.Δεν επηρεαζεται η χρηση της απλα αισθητικα και μονο επρεπε να το αναφερω.



Δεν την λες οικονομικη αλλα αν εχετε προβλημα οπως εγω ισως αξιζει να δωσετε κατι παραπανω απο τα 5ε που κανει μια μεση βουρτσα στα hondos.Κυκλοφορει σε διαφορα χρωματα και τυπους (κλασσικη,πιο μεγαλη για το μπανιο,για την τσαντα) εχει ακομα και σε σχημα λουλουδιου για τις μικρες πριγκιπισσες!!Μπορειτε να τη βρειτε online σε διαφορα site οπως το Beautybay η το Feelunique γυρω στα 12-13 με δωρεαν μεταφορικα (και ισως πιο φθηνα με καποια εκπτωση κατα καιρους) και σε ελληνικα site και κομμωτηρια οπως to letif η το ariane με αξιοσημειωτη διαφορα στην τιμη ομως στα 17 περιπου χωρις να προσθετω τα μεταφορικα/αντικαταβολη.




Σε γενικες γραμμες ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενη απο την αγορα μου και σκεφτομαι να παρω μια ακομα ισως σε compact μεγεθος με καπακι.Δεν θεωρω οτι κανει θαυματα ομως στη δικη μου περιπτωση βοηθησε παρα πολυ.Το δικο μου το πηρα απο το Beautybay περσι την Black Friday (την τελευταια Παρασκευη του Νοεμβρη τη γιορταζουν στο εξωτερικο κανοντας προσφορες) με 20% και μου κοστισε 10ε περιπου.
Εσεις την εχετε δοκιμασει;;Πως σας φανηκε;
φιλια!


υ.γ.μην ξεχασετε να περασετε απο το blog μου τα μεσανυχτα..σας εχω μια εκπληξη σςςς!

20 σχόλια :

  1. Την έχω αγοράσει σε compact στην κόρη μου (13ευρώ με δωρεάν μεταφορικά από lookfantastic) και επιτέλους τα μαλλιά της δεν έχουν κόμπους! Εγώ πάλι θα ήθελα να δοκιμάσω μια Mason Pearson με φυσική τρίχα αλλά για το μάλλι μου, όνειρο απατηλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποια compact της πηρες;ειμαι αναμεσα στη λεοπαρ και στη ροζ/μαυρη.mason pearson ε???ολες ειναι ενθουσιασμενες αλλα δεν νομιζω να εδινα ποτε τοσα χρηματα για μια χτενα εκτος φυσικα αν ειχα λυμμενα ολα τα οικονομικα μου προβληματα (αυτο κι αν ειναι ονειρο απατηλο!!)...μια χαρα ειναι και το tt προς το παρον!!!

      Διαγραφή
    2. Ήθελε την ροζ-μαυρή, της έπεφτε βαρυ το λεοπάρ. Καλά εδώ άλλες είναι ενθουσιασμένες με το να μην πλένουν ποτέ τα μαλλιά τους, τι να λέμε... Λέω να συμφωνήσουμε, αν μια από τις δυο μας πλουτίσει να κάνει δώρο στην άλλη μια pearson ε τι λες; χα χα χα

      Διαγραφή
    3. ε ναι ειναι μικρη θα μου πεις..σοβαρα τωρα;ποιες δεν πλενουν τα μαλλια τους;;;πωωω..εγινε..ξεκινα να παιζεις τζοκερ ομως οκ;;;

      Διαγραφή
  2. Αν είχα πολλά μαλλιά ή σγουρά θα την έπαιρνα αλλά αφού τα δικά μου χτενίζονται εύκολα δεν νομίζω ότι χρειάζεται! Τι λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν δεν εχεις προβλημα με το ξεμπερδεμα και κομπους και κανεις τη δουλεια σου χωρις προβλημα με τις απλες χτενες δεν νομιζω οτι την χρειαζεσαι..εκτος αν φυσικα σου αρεσουν τα beauty gadgets και τα πολυχρωμα χρωματα!!

      Διαγραφή
  3. egw den exw enthousiastei opws exw xanagrapsei kai sto blog mou!
    Den kanei kati parapanw apo tin klassiki mou vourtsa!
    To 8etiko einai oti mporw na tin plenw kai na min perimenw na stegnwsei...oute na tin straggizw!episis tin euxaristh8ika to kalokairi pou tin epairna mazi stin 8alassa! :)
    kata ta alla me enoxlei pou den pianei ola ta mallia kai prepei na ta kanw kai apo exw kai apo mesa!kai genika den eida diafora se spasmenes trixes klp!
    tin agorasa 10-11e apo feelunique! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το θυμαμαι.σε καλη τιμη την πηρες.δεν ξερω μπορει τα δικα μου μαλλια να ειναι πολυ προβληματικα και για αυτο να δουλεψε.καλα το οτι δεν πιανει ολα τα μαλλια κι εμενα με ενοχλει αλλα το συνηθισα και με δεδομενο οτι δεν τα τραβαει δεν με πειραζει τοσο.στη θαλασσα να σου πω δεν σκεφτηκα να την παρω γτ παντα τα κανω πλεξιδα και τα αφηνω ετσι.

      Διαγραφή
    2. ta lew uperovlika panta..alla re gmt perimena polla perissotera dedomenou tou xamou pou eixe ginei!!pantou diavaza 8etika...oute ena arnitiko!Pou8ena den diavasa auto pou leme oti den ta pianei ola ta mallia!

      Διαγραφή
    3. κοιτα οι ξενες δεν φημιζονται για την πλουσια κωμη τους.και οπως ειπα οσες εχουν οντως πολλα μαλλια ειναι συνηθισμενες να τα βουρτσιζουν και απο μεσα οποτε ισως να μην το θεωρησαν αξιοσημειωτο.κατα τα αλλα ΔΕΝ τα πιανει ευκολα.χχαχα

      Διαγραφή
  4. Εμένα δεν με βόλευε το σχήμα, μου γλιστραγε συνέχεια από το χέρι! Φέτος πήρα της macademia, ειναι παρόμοια αλλά έχει χερούλι και με βολεύει καλύτερα. Πήρα και μια στην ανιψιά μου σε ροζ, την λατρεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκεφτηκα να παρω και τη macadamia να δω αν οντως βολευει γτ κι εμενα μου πεφτει καμια φορα ειδικα οταν ειναι βρεγμενα-τρυπιοχερα θα ελεγα :)))

      Διαγραφή
  5. Έλεγα κάποτε να την πάρω αλλά όχι πλέον, όλες έχετε θέμα με την πυκνότητα των μαλλιών και το ότι δε φτάνουν τα δοντάκια άρα σίγουρα το ίδιο πρόβλημα θα έχω κι εγώ, οπότε όχι. Μία Mason Pearson κι εγώ τη θέλω πάντως. Ας μαζεύουμε λεφτά λοιπόν :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις ριζες δεν εχω προβλημα οσο στα μηκη.ισως καποια στιγμη παρω τη macadamia που ειναι πιο μακριά τα δοντακια.ενταξει τωρα με το νεο σου υπεροχο κουρεμα δεν νομιζω οτι τη χρειαζεσαι!! Χαχα αντε να μαζευτουμε πολλες να μοιραστουμε μια!

      Διαγραφή
  6. Είχα κι εγώ θέμα με το ξεμπέρδεμα και χρησιμοποιούσα πάντα χτένα, με βούτρσα μου έφευγε το μισό μαλλί! Έχω βολευτεί τη macadamia αλλά ψήνω να πάρω και καμιά compact tangle teezer να την έχω στην τσάντα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα την εχεις δοκιμασει;πως σου φαινεται;ειναι αρκετα μακρια τα δοντακια σε σχεση με το πως βλεπεις το tt??

      Διαγραφή
    2. Νομίζω είναι τα ίδια. Έχω κι εγώ πυκνό μαλλί και θα ήθελα να είναι πιο μακριά αλλά κάνω αυτό που λες, τα χτενίζω και από μέσα. Νομίζω η μόνη τους διαφορά είναι το χερούλι.
      Υ.Γ. επειδή είμαι τρελή τα μέτρησα, 1,7 εκατ τα μακριά. Στην tt?

      Διαγραφή
    3. χαχαχα με εβαλες σε τριπακι!1,4 εκατοστα τα μεγαλα και 0,8 τα μικρα.εε αμελητεα η διαφορα αλλα στο μαλλι μπορει να κανει δουλεια.

      Διαγραφή
  7. Ένα γραμμένο και αναλυτικό review! Μπράβο!
    Μου έλυσες πολλές απορίες σχετικά με το tangle teezer!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!χαιρομαι που βοηθησα!!

      Διαγραφή

Amazon