Αναγνώστες

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Dark lips trend and my favourite dark lipsticks!

Hello my beauties,τι κανετε;Σαν να χειμωνιασε λιγακι ο καιρος και ισως πρεπει σιγα σιγα να το παρουμε αποφαση οτι ηρθε το φθινοπωρο!Και το καλυτερο που φερνει μαζι του το φθινοπωρο απο αποψη καλλυντικων ειναι φυσικα τα σκουρα κραγιον!!!
Στις περισσοτερες πασαρελες εδω και αρκετες σεζον τα σκουρα χειλη επικρατουν και ειναι μια ταση που δυσκολα φευγει απο τη μοδα,καθως το vampy look ειναι κλασσικο και εννοειται αρεσει και στις γυναικες αλλα και στα αγορια μας!
Σημερα θα σας δειξω καποια σκουρα χρωματα που εχω στη συλλογη μου για να παρετε ιδεες για τις αποχρωσεις που επικρατουν και να ψαξετε κατι αντιστοιχο στη δικη σας συλλογη η ακομα και να βρειτε μια ευκαιρια για το αγαπημενο μας σπορ,τα ψωνια!!!


Mac Feel my pulse(le),Fixed on drama(le),Deeply Adored(le),Rebel,Haux(le) και Rimmel lasting  finish by Kate Moss #107


Αρχικα θα σας δειξω ενα κραγιον απο την καλοκαιρινη συλλογη της mac,το Feel my pulse.Ειναι περιορισμενης κυκλοφοριας οπως και καποια απο τα επομενα που θα σας δειξω (δηλαδη δεν υπαρχει λογικα πλεον στα καταστηματα) ωστοσο με λιγο ψαξιμο μπορειτε σιγουρα να βρειτε κατι κοντινο σε καποια εταιρεια.Ειναι cremesheen,δηλαδη ενυδατικο με κρεμωδη υφη και η διαρκεια του ειναι μετρια γυρω στις 3-4 ωρες και κινειται στις αποχρωσεις του μωβ χωρις ωστοσο να ειναι τοσο εντονο οσο το Heroine της mac.

Επομενο ειναι το τελευταιο μου αποκτημα (ειναι δωρο και το πηρα στα χερια μου μολις εχτες!) και ειναι το fixed on drama απο την καινουρια συλλογη της mac,τα retro mattes!Ειναι πολυ σκουρο κοκκινο με τονους του καφε και το πιο σκουρο κραγιον της συλλογης μου.Ειναι retro matte,δηλαδη πολυ ματ και αρκετα ξηρο σαν κραγιον κατι που ομως το κανει εξτρα σταθερο και η διαρκεια του ειναι πανω απο 5 ωρες!(το φοραω απο το πρωι και ακομα δεν εχει φυγει ενω εχω πιει καφε και απειρο νερο).Δεν μπορω να σας πω με σιγουρια αν ειναι μονιμο η οχι καθως καποιες ξενες blogger λενε πως ειναι,ενω στο καταστημα μου ειπαν το αντιθετο.

Το Deeply adored ηταν μερος της περσινης φθινοπωρινης συλλογης της Mac με θεμα την Marilyn Monroe.Ηταν η πιο σκουρα αποχρωση και ειναι παλι ενα σκουρο κοκκινο μπορντω με τονους του καφε παλι μεσα(απλα διπλα στο fixed on drama δεν φαινεται καθολου καλα).Ειναι και παλι ματ,εχω αδυναμια στα ματ κραγιον αν δεν το εχετε καταλαβει ακομα και η διαρκεια του ειναι επισης πολυ καλη πανω απο 5 ωρες!

Mac Feel my pulse,Fixed on Drama,Deeply adored,Rebel,Haux και Rimmel #107 (φυσικο φως)
Ενα αλλο αγαπημενο μου κραγιον ειναι το rebel,που ολες λιγο πολυ το γνωριζετε η και μπορει να το εχετε ηδη στη συλλογη σας!Ειναι ενα μωβ κοκκινο χρωμα που ταιριαζει στις περισσοτερες και το οτι ειναι satin κι οχι ματ το κανει φορεσιμο ακομα και κατα τη διαρκεια της ημερας εστω και με ταμποναριστη εφαρμογη με τα δαχτυλα.Η διαρκεια του ειναι αντιστοιχη με τα ματ παρολο που δεν ειναι και μπορω να πω οτι περσι το χειμωνα το φορεσα πολυ με πολυ απαλο βαψιμο στο υπολοιπο προσωπο!


Προτελευταιο ειναι ενα συλλεκτικο κραγιον το οποιο δεν κυκλοφορησε στην Ελλαδα και ανηκει στην δευτερη συνεργασια της Rihanna με την Mac.Εγω το πηρα απο το ebay,ευτυχως οχι πολυ ακριβοτερα απο οτι θα το πληρωνα κι εδω και ειναι ισως το μοναδικο κραγιον που μου παει τοσο και εννοειται οτι σκεφτομαι να παρω και back up κατι που δεν εχω κανει ποτε για κανενα χρωμα!Ειναι ενα κοκκινο σκουρο στις αποχρωσεις του κρασιου που ειναι ματ και η διαρκεια του ειναι εξαιρετικη πανω απο 5 ωρες.Στα περισσοτερα κραγιον αναφερω τις 5 ωρες ως μεγιστο γτ μετα πολυ απλα βγαζω το κραγιονακι μου και το ανανεωνω ακομα κι αν δεν εχει φυγει εντελως!Επισης το συγκεκριμενο ειναι μεν retro matte  ωστοσο δεν ειναι τοσο ξηρο οσο πολλα αυτης της κατηγοριας.

Τελος,το τελευταιο κραγιον που θα σας δειξω ειναι απο την εταιρεια Rimmel και απο την συλλογη της Kate Moss το 107 και ανηκει στη σειρα ματ ωστοσο μονο ματ δεν ειναι.Θεωρειται dupe του Heaux που σας εδειξα παραπανω με τη διαφορα οτι δεν ειναι ματ και ειναι ισως εναν τονο πιο σκουρο οπως φαινεται στο χερι ομως στα χειλη μου φαινονται ομοια.Μπορειτε να τα βρειτε online στο Asos.com,στο Feelunique.com και σε αλλα online καταστηματα και η τιμη του ειναι γυρω στα 6-7 ευρω.Το μονο μειονεκτημα που μπορω να βρω ειναι οτι εχει πολυ εντονη τεχνητη μυρωδια λουλουδιων η οποια προσωπικα με ενοχλει μεχρι να εξαφανιστει.Αν δεν εχετε προβλημα με μυρωδιες τοτε θα ειστε μια χαρα με αυτο το κραγιον και ολα τα υπολοιπα της εταιρειας η οποια παρεπιπτοντως εχει πολυ ωραιες αποχρωσεις και οικονομικες!




τεχνητο φως

 Αυτα λοιπον ηταν τα αγαπημενα μου σκουρα κραγιον τα οποια εχω ξεκινησει να φοραω σιγα σιγα και παλι και φυσικα η χαρα μου ειναι απεριγραπτη!Γιατι καλα τα φουξ και τα κοραλλι αλλα σαν τα σκουρα κοκκινα χειλη δεν εχει :)
Εσεις αγαπατε τα σκουρα χειλη;Αν ναι ποιο κραγιον ειναι το αγαπημενο σας;

28 σχόλια :

  1. exw to Mac Rebel kai to Rimmel!!kai ta agapw kai ta 2!! :D
    To heaux fainetai poluuuuuu endiaferon!!alla den to pira :( exeis kapoio dupe???
    To deeply adorned itan polu xalia panw mou!
    Kai to Fixed on drama theikoooooo..prepei na to dw apo konta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το rimmel θεωρειται dupe για το heaux οπως εγραψα απο πολλες ξενες blogger.και οντως ειναι πολυ κοντινα.αληθεια;νομιζα οτι ηταν απο αυτα που ταιριαζουν σε ολες!ναι να πας να το δεις γιατι λενε οτι ειναι ενα απο τα limited edition πχ η temptalia.

      Διαγραφή
    2. ahhaha to eida stella mou..me to pou dimosieusa to sxolio!!
      oxi..gia kapoio logo den mou tairiaze toso..mallon eixe polu kafe mesa! :D
      an'autou protimisa to Russian Red! :)

      Διαγραφή
    3. χαχαα δεν πειραζει!ααα τελειο και το russian red.λεω να κανω κι ενα αντιστοιχο ποστ με τα κοκκινα που εχω τα οποια λατρευω ακομα και για πρωι!

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσαν όλα εκτός από το Feel my pulse το οποίο για κάποιο λόγο θεωρώ ότι δε θα μου πήγαινε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το μωβ στα κραγιον ειναι δυσκολο χρωμα και το συγκεκριμενο ειναι απο τα πιο ευκολα οποτε ποτε δεν ξερεις :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα όλα! Τώρα τελευταία άρχισαν να μου αρέσουν επικίνδυνα τα σκούρα κραγιόν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα εγω το ειχα απο μικρη που εβλεπα την μαμα μου και της τα επαιρνα κρυφα!σ'ευχαριστω!

      Διαγραφή
  4. yperoxa ola ta kargionakia!!to feel my pulse to phra xthes ..to phra xthes apo to bazzar ths este lauder mono 5 euro...einai yperoxo..genika emena m aresoun ta mwb xrwmata..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα πηγες στο bazaar?τυχερη!ειχε ποικιλια;κι εμενα μ'αρεσουν αλλα καποια με δυσκολευουν λιγο γτ ειμαι ανοιχτοχρωμη :)

      Διαγραφή
    2. phgainw xronia kai pragmatika htan apo tis mones fores pou den m arese...apo ti katalaba kai eida eixan balei ta periseymata apo to bazzar ths anoikshs..me apogohteyses polu ..kai se kapoia proionta pou ta eixa brei kai thn anoiksh eixan anaibasei tis times...

      Διαγραφή
    3. ααα καταλαβα!ηθελα πολυ να κατεβω στην αθηνα και για να περασω μια βολτα απο το bazaar αλλα δεν βολεψε και απο οτι φαινεται ηταν για καλο.κριμα ηταν καλη προσπαθεια και μαλλον αρχισαν να το εκμεταλλευονται.

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες αποχρώσεις όλες! Αυτό το Rebel το έχω καιρό στη λίστα μου και νομίζω δεν θα αντισταθώ για πολύ ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!ααα να μην αντισταθεις οχι!σε καποιο 25% παρτο οπωσδηποτε!

      Διαγραφή
  6. γιατί γιατί δε το πήρα το deeply adored? πήρα όμως το μολυβάκι talk that talk να το βάζω σα κραγιόν γιατί το κραφιόν ήταν μάπα
    πολύ ωραία όλα, έχω τα 3 και τα αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το riri το πηρες;αντε να δω ποτε θα ερθει κι εδω.οι συσκευασιες ηταν οντως χαλια ποιοτητα;εμ σας ελεγα οτι εχει καλα κομματια εκεινη η συλλογη.τα κραγιον ηταν ολα ομορφα.σας ηρθε η συλλογη του antonio lopez?στην παλετα με τα κοκκινα το εχει!εδω ηρθαν κι εξαντληθηκαν αμεσως μαλλον φεραν απο δυο κομματια :p

      Διαγραφή
    2. δε τα είχαν βγάλει στη βιτρίνα στις νέες συλλογές οι ηλίθιοι τα Marilyn τι να πεις τώρα.
      Το πήρα το Riri η κλασσική ποιότητα mac συσκευασιών είναι δεν είμαι fan γενικά
      δεν έχει έρθει κάτι άλλο ακόμη

      Διαγραφή
    3. τα antonio lopez εδω ηρθαν μαζι με τα retro mattes και τα Indulge.μονο στο κεντρικο ομως και την επομενη μερα δεν τα ειχαν καν επανω στην προθηκη. τα υπολοιπα δυο χρωματα της παλετας ανηκουν στη μονιμη συλλογη και εννοειται οτι δεν περιμενα να ερθουν καν ελλαδα.α ωραια γτ καποιες λενε οτι ειναι crappy και δειχνει φθηνο.

      Διαγραφή
    4. ε πιθανότατα δε θα τα φέραν Βέρνη δε τα φέρνουν όλα είναι κάποια λίγα προϊόντα έρχονται μόνο Ζυρίχη
      γενικά είναι crappy οι συσκεασίες των MAC για τα λεφτά και φυσικά δείχνει φτηνό γιατί θεωρείς πως θα ναι ξέρω εγώ μεταλλικό ή εκπληκτικής ποιότητας πλαστικό και είναι το κλασσικό φτηνιάρικο πλαστικό των limited συσκεαυσιών σε rose gold :P

      Διαγραφή
    5. τουλαχιστον δεν ειναι χαρτινα οπως οι meteorites που τα χρυσοπληρωνεις.αλλα οκ θα μπορουσαν να κανουν κατι καλυτερο με τις συσκευασιες τους γενικα!

      Διαγραφή
  7. Θα πω ακριβώς το ίδιο με τη Μυρόνα. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ DEEPLY ADORED; Τέλεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοριτσια θα το ξαναβγαλει λογικα ηταν ομορφη αποχρωση.παντως ριχτε μια ματια στην παλετα αυτη του antonio lopez για τη μακ αν θελετε!

      Διαγραφή
  8. Το Fixed on drama είναι όλα τα λεφτά!!! φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι το τελευταιο μου αποκτημα και μπορω να πω πως μου αρεσει πολυ!

      Διαγραφή
  9. μα τι πανεμορφα που είναι όλα??Εντάξει στα μωβ έχω αδυναμία το ξέρεις. Μου λείπει το rebel και το θέλω πολύ, αλλά μάλλον θα πάρω το sugar plum fairy απο wnw που είναι ολόιδιο. Μου αρεσε πάρα πολύ συνθεση τους! Φιλιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστωωω!κατω στην αθηνα εχετε σε καποια μαγαζια wnw οποτε μπορειτε να τα τσεκαρετε λιγο πολυ και να παραγγειλετε μετα αυτα που θελετε.δεν εχω δοκιμασει ποτε οποτε κολλαω λιγο.παρολ'αυτα το rebel ειναι υπεροχη αποχρωση!κανε κανενα ποστ αν το παρεις τελικα!φιλια!

      Διαγραφή
  10. Παίρνω το τεφτεράκι μου και αρχίζω να κρατάω σημειώσεις. Μέχρι και πέρσι δεν τολμούσα να βάλω κάποιο έντονο κραγιόν, είχα τα άπαντα σε nude. Μετά βρέθηκε στο δρόμο μου η Άννα και φόρεσα το πρώτο μου κόκκινο. Τη συνέχεια τη μαντεύεις... Αυτό της Ριάννα με εντυπωσίασε, θα ψάξω και το dupe του. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα μα γιατι;ολες πρεπει να εχουμε ενα κοκκινο κραγιον,σε ολες παει καποιο!εσενα πρεπει να σε παω τελικα οντως στη mac να δοκιμασεις οτι εντονο εχει χαχα!κι εμενα με εντυπωσιασε και μολις ειδα οτι ο seller μου ξεπουλησε κλαψ κλαψ. μολις βρηκα ομως στο ig ενα ακομα πιθανο dupe απο wet and wild το 965 cherry picking!φιλια!

      Διαγραφή

Amazon