Αναγνώστες

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Urban Decay Naked 2 palette:a review!

Περσι τετοιον καιρο περιπου τα Sephora εκαναν μια προχωρημενη κινηση για τα δεδομενα τους,φερνοντας την παλετα Naked 2 της Urban Decay που ειναι η συνεχεια της υπερεπιτυχημενης Naked 1.Για οσες δεν το γνωριζουν η εταιρεια αυτη ειναι πασιγνωστη στο εξωτερικο εχοντας στο ενεργητικο της υπεροχa προιοντα και ιδιως παλεττες τοσο σε γηινες αποχρωσεις οπως η σειρα naked οσο και σε χρωματα οπως η νεα υπεροχη παλετα vice 2!Οποτε καταλαβαινετε τι χαμος εγινε με το που αποφασισαν να φερουν καποια προιοντα της εταιρειας.Ημουν απο τις πρωτες που την αγορασαν (κακως βεβαια γιατι μετα απο λιγες μερες την ειχαν με εκπτωση) ωστοσο δεν με πειραξε και παααρα πολυ καθως ειχα στα χερια μου μια παλετα που ηταν για καιρο στη wishlist μου!Ωστοσο,μολις την ανοιξα απογοητευτηκα καθως οι μισες σκιες δεν ηταν σωστα κολλημενες στο εσωτερικο χωρις ομως να εχει σπασει καποια και απο οσο θυμαμαι το ιδιο θεμα ειχαν και καποιες αλλες blogger.






Αρχικα να πω πως ερχεται σε μεταλλικη συσκευασια,σαν σχολικη κασετινα με εναν μεγαλο καθρεφτη στο εσωτερικο,εχει πολυ καλο κλεισιμο,και ενα διπλο πινελο με συνθετικες τριχες,απο τη μια πλευρα ειναι πλακε για την τοποθετηση της σκιας και απο την αλλη ειναι φουντωτο για σβησιματα.Προσωπικα,δεν με βολευει καθολου το συγκεκριμενο για τις σκιες ωστοσο ακριβως επειδη εχει συνθετικες τριχουλες ειναι ιδανικο για κρεμωδεις σκιες οπως τα paintpots και οι color tattoo!


Περιεχει 12 σκιες του 1.3gr η καθεμια,λιγο μικροτερη απο μια mac σκια η οποια ωστοσο κοστιζει 13ε(ανταλλακτικο) η 17ε(κανονικη συσκευασια) για 1.5gr.Στη συγκεκριμενη παλετα η αναλογια τιμης ποσοτητας ειναι παρα πολυ καλη καθως παιρνουμε 12 σκιες του 1.3gr και συνολικο βαρος 15,6gr με κοστος 44 ευρω περιπου (τιμη beautybay.com).Αν αποφασιζατε να παρετε αντιστοιχες σκιες απο mac ακομα και στο ανταλλακτικο και με 25% εκπτωση θα σας εβγαινε 126 ευρω!Και φυσικα δεν εχω υπολογισει το κοστος της παλετας που την αγοραζεις ξεχωριστα.Η συγκριση που κανω με τη mac δεν ειναι τυχαια καθως η ποιοτητα ειναι ιδια η σε καποιες αποχρωσεις και καλυτερη!Επισης,αν αποφασιζατε να παρετε τις σκιες μεμονωμενες απο την εταιρεια το συνολικο κοστος θα ηταν 12x16,5 ευρω (τιμη beautybay και παλι για 1.5 gr) συνολο 198 ευρω!!!


Παμε να δουμε ομως πιο αναλυτικα τις αποχρωσεις επειδη παλι ξυπνησε ο οικονομολογος μεσα μου και σας εκανα ολοκληρη αναλυση κοστους και ποσο συμφερει :)

Αρχικα η πρωτη πενταδα που θα σας δειξω περιεχει τις πιο ανοιχτες αποχρωσεις ξεκινοντας απο την foxy η οποια ειναι μπεζ ματ και ιδανικη για βαση καθως αποχρωματιζει ελαφρως τα δικα μου βλεφαρα και καλυπτει τις φλεβες που φαινονται.Προσωπικα δεν θα την χρησιμοποιουσα για highlighter καθως ειναι αρκετα κιτρινη για τη δικη μου επιδερμιδα ωστοσο αν εχετε διαφορετικο τονο θα ειναι ιδανικη!

Επομενη αποχρωση η Half baked,ενα χρυσο-καφε αν μπορεις να το πεις με εντονο shimmer και απο τις αποχρωσεις που φοραω λιγοτερο.Παρολ'αυτα ειναι ιδανικη σαν πινελια λαμψης σε ενα καφε-bronzey μακιγιαζ.Περιεχεται επισης και στην Naked 1.

Η Bootycall ειναι ροδακινι-μπεζ και οπως βλεπετε και απο τα swatches ειναι το ιδανικο highligter για μενα απο τη συγκεκριμενη παλετα καθως εχει ροζ τονους μεσα.Δεν εχει εμφανες shimmer μεσα αλλα εχει λαμψη (sheen) και φυσικα δεν ειναι ματ.

foxy-half baked-bootycall-chopper-tease

Η τεταρτη σκια λεγεται Chopper και ειναι καφε (ασυνηθιστο για την παλετα ε;;) που κοκκινιζει και χρωμα που μοιαζει με του χαλκου κι εχει επισης shimmer μεσα.Ειναι πολυ ομορφη σκια ειδικα για το καλοκαιρι για ενα bronze eye-look.
H πεμπτη αποχρωση ειναι η Tease και ειναι το ιδανικο χρωμα για να κανετε blending καθως ειναι ματ.Το χρωμα της ειναι καφε-μωβ και μοιαζει παρα πολυ με την σκια Haux απο την mac που ειναι και η πρωτη που αγορασα.

foxy-half baked-bootycall-chopper-tease

Επομενο σετ ειναι οι "μεσαιες" αποχρωσεις και η πρωτη λεγεται snakebite.Ειναι σκουρο bronze-καφε που φαινεται να εχει εντονο shimmer οπως βλεπεις τη σκια ωστοσο πανω στο ματι δεν ειναι εμφανες και απλα εχει μια ωραια λαμψη.
Η Suspect ειναι στο χρωμα της αμμου κι επισης ειναι απο τις "λαμπερες" αποχρωσεις της παλετας (οι οποιες κυριαρχουν) και απο τις αγαπημενες μου.

snakebite-suspect-pistol-verve

Η Pistol ειναι ενα γκρι-ποντικι ιδανικη για ενα γκρι smokey και δεν εχει shimmer αλλα λαμψη.Επισης πολυφορεμενη σκια καθως αγαπω το γκρι σαν χρωμα.

Η Verve ειναι μια γκρι-σχεδον ασημι σκια και τη χρησιμοποιω οταν κανω smokey για λιγο φως στην εσωτερικη γωνια.Δεν ειναι πολυ ευκολο χρωμα,ειναι αρκετα λαμπερη και ειναι πιο εντονη εκδοχη της bootycall απλα χωρις τους ροζ υποτονους.


snakebite-suspect-pistol-verve
Στο τελευταιο σετ περιεχονται οι σκιες Ydk,Busted και Blackout.Η Ydk ειναι μια πολυ ωραια χαλκινη αποχρωση που εμενα μου φερνει λιγο και σε taupe,εχει εντονο shimmer και ιδανικα φοριεται μονη της σαν μονοχρωματικο eye look ισως με μια πιο ματ για τα σβησιματα.


Ydk-Busted-Blackout
Προτελευταια σκια ειναι η Busted,μια σκουρη καφε τελεια για τη γωνια η για τη ριζα των βλεφαριδων.Η αποδοση της ειναι εκπληκτικη και δεν μπορεις να την πεις εντελως ματ.

Τελευταια σκια και η αγαπημενη μου απο την παλετα ειναι η Blackout.Ειναι μαυρη ματ και η πιο μαυρη αποχρωση που εχω βρει ως τωρα!Η αποδοση της ειναι φανταστικη και το χρωμα ειναι τοσο εντονο που πρεπει να χρησιμοποιεις μικρη ποσοτητα καθε φορα.Τη χρησιμοποιω οταν θελω εντονα smokey eyes και στη γωνια  με πιο ανοιχτες αποχρωσεις για να δωσω ενταση.


Ydk-Busted-Blackout
Τελος,στην παλετα υπαρχει κι ενα μινι Lip Junkie lip-gloss.Το εχω κλειστο,δεν το εχω χρησιμοποιησει ακομα γιατι εχω ηδη καποια ανοιχτα και δεν τα πολυχρησιμοποιω.Η αποχρωση λεγεται Naked,ειναι ενα ροζ-μπεζ κοντινο στην αποχρωση των χειλιων και απο το καταστημα που το ειχα τσεκαρει,μυριζει μεντα και δεν κολλαει ιδιαιτερα.Ταιριαζει με τα παντα και ειναι ιδανικο συμπληρωμα για τη συγκεκριμενη παλετα.


Πλεον η παλετα εχει εξαντληθει απο τα sephora και απο οσο εχω καταλαβει δεν εχουν σκοπο να την ξαναφερουν,οποτε η μονη λυση ειναι να την παραγγειλετε απο online sites. Ωστοσο πρεπει να δειξετε προσοχη γιατι κυκλοφορουν πολλες απομιμησεις οπως στο ebay και σε διαφορα ελληνικα sites να πω την αληθεια.Σε γενικες γραμμες οτι βρισκετε πολυ φθηνοτερο απο την κανονικη του τιμη εχει πολλες πιθανοτητες να ειναι fake.Καποια καταστηματα που διαθετουν την παλετα ειναι τα Beautybay.com, Hqhair.com και Lookfantastic.com στα οποια μπορειτε να την βρειτε και με μικρη εκπτωση κατα καιρους.

ΠΛΕΟΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ URBAN DECAY ΣΤΑ SEPHORA!!!

Σε γενικες γραμμες ειμαι πολυ ικανοποιημενη απο την παλετα και εχω ηδη παραγγειλει την naked1.Για πολλους θεωρουνται συμπληρωματικες καθως η 2 κινειται σε ψυχρους τονους ενω η πρωτη εχει πιο ζεστες αποχρωσεις.Η σειρα συμπληρωνεται απο την Naked basics η οποια εχει 6 αποχρωσεις σε πιο ματ υφη.Ολες μπορειτε να τις βρειτε online καθως εχει εξαντληθει και το αποθεμα της naked basics που ειχαν τα sephora.
Εχετε δοκιμασει καποια απο τις παλετες;Πως σας φαινονται;
φιλακια!


26 σχόλια :

  1. εγώ έχω την naked basics και μπορώ να πω πως το καλοκαίρι την ευχαριστήθηκα αρκετά!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ ωραία η Naked 2 από όσο την έχω δει.. Αλλά δεν ανήκω στην κατηγορία των κοριτσιών που ξετρελάθηκαν μαζί της (ω ναι!). Παρόλ'αυτά με την νέα μου παλέτα από Sleek έχω κάποιες παρόμοιες αποχρώσεις οπότε δεν μένω και με το παράπονο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα κι εγω στην αρχη δεν της εδινα πολυ σημασια για καποιο λογο.κυκλοφορουν γενικα πολυ παρομοιες παλετες οποτε αν εχεις μια απο αυτες εισαι καλυμμενη και με το παραπανω!και ειδικα η sleek εχει πολυ καλες παλετες!φιλιααααα

      Διαγραφή
  3. είναι στην wishlist μου εδώ και καιρό!! είναι τέλεια!
    ελπίζω ο Άγιος Βασίλης να κάνει κάτι φέτος...
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/

    Υ.Γ. ακόμη και της M.U.A. η παλέτα, που αντιγράφει την συγκεκριμένη, είναι σχεδόν πάντα out of stock! τυχαίο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα αν σου τη φερει τελικα να του πεις να περασει κι απο εδω που εχω καποια πραγματα να μου φερει!της mua ειναι πολυ καλη για την τιμη της,οντως ειναι παντα sold out αν ψαξεις ομως μπορεις παντα να βρεις κατι αντιστοιχο και σε αλλες εταιρειες!φιλια!

      Διαγραφή
  4. Καλά μια απ'τα ίδια κι εγώ!!Τη αγόρασα εν βρασμω ψυχής και λίγο μετά την έβαλε με έκπτωση (οπότε και την ξαναπήρα για δωράκι), αλλά και full price αξίζει και με το παραπάνω! Παρομοίως, μια σκιά ήταν ξεκολλημένη αλλά μικρό το κακό! Το θέμα είναι ότι την έχω σχεδόν αχρησιμοποίητη με εξαίρεση τα χρώματα Tease και Foxy....μερικά δεν τα εχω κανει καν swatch! Για καποιον λόγο το χέρι μου πάει κατευθείαν στην naked 1. Επίσης το half baked είναι το μόνο χρώμα που πίστευα ότι δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ και κοντεύω να το τελειώσω (στην naked 1)! Καμιά φορά το ανακατεύω με το Sin και βγαίνει απίθανο! Περιμένω εντυπώσεις απ την πρώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι θα κανω ποστ αν μου ερθει ποτε!κι εμενα σε γενικες γραμμες ειναι αχρησιμοποιητη σε σχεση με την παλετα της mac αλλα και παλι καποιες αποχρωσεις εχουν μεινει σχεδον ανεγγιχτες.αληθεια;η halfbaked παιζει να ειναι απο αυτες που δεν εχω χρησιμοποιησει πανω απο 5 φορες!θα δω τι συνδυασμους θα κανω με την 1 οτααααν ερθει τελικα!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραίο το ριβιού Στέλλα! μου άρεσε εξίσου- εξαιρετική ποιότητα. το μόνο 'αρνητικό' είναι ότι δεν έχει πολλά ματ χρώματα κι έτσι μέσα σ' ενα χρονο τελικά τη χρησιμοποιησα ελάχιστα :/ Νομίζω ότι για κοπέλες που αγαπούν τις λαμπερές σκιές είναι must-have!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισχυει οτι δεν εχει ματ χρωματα μαλλον ο σκοπος τους ηταν να χρησιμοποιεις τα χρωματα μονα τους με ελαφρυ σβησιμο απο το καφε η το μαυρο που ενταξει δεν σου δινει κ πολλες επιλογες και λογικα γι'αυτο μετα εβγαλαν την basics.συνηθως οποια επιλεξω τη χρησιμοποιω σε συνδυασμο με καποια ματ σκια της mac.κι εγω τον πρωτο καιρο την ειχα αφησει στην ακρη ακριβως επειδη μου φαινονταν ολα πολυ λαμπερα και αγαπω τελικα τα ματ!φιλια!

      Διαγραφή
  6. έχω την παλέτα με τα ρουζ,αλλά θέλω τόσο πολύ τις σκιες!!!καλά,δεν υπάρχεις εκεί με τα οικονομικά και τη σύγκριση με mac,είσαι θεά,χαχα!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ε αμα με πιασει δεν σταματαω ευκολα!και ηθελα να σας δωσω μια ιδεα για το τι παιζει με τις τιμες.αν σου πω οτι εκεινη η παλετα δεν μου εχει κινησει καθολου την προσοχη;μαλλον φταιει οτι θελω να παρω κατι παρομοιο απο τη sleek.οσο για τις σκιες αν κανει 20% για black friday to beautybay αξιζει να τις παρεις!φιλια!

      Διαγραφή
  7. Ήταν καλή ευκαιρία αυτή η παλέτα! Κρίμα μόνο που την πήρες πριν την έκπτωση! Τα χρώματα καταπληκτικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εε δεν πειραζει το ξεπερασα,παει ενας χρονος!!φιλακια!!

      Διαγραφή
  8. Κρίμα που την πήρες πτιν την έκπτωση. Η "Tease" είναι η αγαπημένη μου απόχρωση. Όσο για το ποστ σου, εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα μωρε δεν πειραζει,παει περασε χιχι!η tease επειδη εχω την haux που ειναι ιδιες εχει μεινει λιγο αχρησιμοποιητη.τη βαζω μονο οταν βιαζομαι και δεν ανοιγω την παλετα με τις mac σκιες :p
      σ'ευχαριστω πολυ!!!

      Διαγραφή
  9. Yπεροχο review και swatches!! Μια εκπτωση θελω να πετυχω και τη πηρα...αρκει βεαια να προλαβω χαχαχα Bisous doll!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυυυ!!κοιτα για blackfriday ειχαν περσι 20% στο beautybay.και καποια στιγμη στο ασχετο εκανε 15% και το hqhair.οποτε οτι απο τα δυο σε βολευει,μολις το δεις την παιρνεις!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ είχα το ίδιο θέμα, προχθές πήγα να κοιταχτώ στον καθρέφτη και μου'πεσε η Bootycall! (Την πάτησα σαν τον Νάρκισσο η ψωνάρα :P) Τέλειο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω! Πες μου οτι σου έσπασε. Δεν εχω χειροτερο φοβο οσον αφορα τα καλλυντικα.αν δεν εσπασε μικρο το κακο μπορεις να συνεχισεις να κοιτας στον καθρεφτη ναρκισσε! Χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Όχι καλέ, αν έσπαγε θα έκλαιγα! Τη λατρεύω αυτή τη σκιά!

      Διαγραφή
    3. νομιζω κι εγω την ιδια αντιδραση θα ειχα!ευτυχως λοιπον :)

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλό review!! Κι εγώ την έχω!! Ισχύει, κι εμένα κάποιες σκιές δεν ήταν κολλημένες στην κασετίνα και ήταν πολύ σπαστικό στην αρχή.. κατά τα άλλα, μου αρέσει τρελά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!μα ναι πολυ ασχημο ολη η παρτιδα που εφεραν μαλλον ηταν ελαττωματικη.ειναι πολυ ωραια παλετα :-)

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφη η παλέτα σου κούκλα μου, αυτά τα χρώματα όλες μας αρέσουν και είναι ευκολοφόρετα.
    Για άλλη μια φορά κακίζω με τα χάλια μας. Πήγα προχθές στα Sephora. Τις Sleek δε τις είχαν (με κοίταξαν και απορημένες) και φυσικά δεν υπήρχε ίχνος από τις Naked. Είναι δυνατόν κάτι να πουλάει σαν τρελό και να μην το φέρνουν ; Αμ το άλλο; Έξω όλες οι οικονομικές εταιρείες, MUA, ELF, NYX έχουν βγάλει dupes της συγκεκριμένης παλέτας σε πολύ πολύ συμφέρουσες τιμές. Για ποιο λόγο να μη βγάζει και η seventeen ή τα beauty line ή όποια άλλη ξερω γω να κάνουμε και εμείς εδώ τη δουλειά μας και να στηρίξουμε ελληνικά προϊόντα;
    Ναι, δεν έχω πιει το δεύτερο μου καφεδάκι, φαίνεται ε;
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω Ελενη μου!!ναι θα ξαναφερουν sleek για τα χριστουγεννα και φυσικα δεν τους εχει μεινει ud ουτε για δειγμα.μονο online και οτι φερουν για τις γιορτες.ουτε εγω μπορω να καταλαβω για ποιο λογο να μην εχουν μονιμα εστω τις παλεττες που φευγουν πανευκολα.οσο για τη seventeen αν θυμασαι εχει κατι τριπλες οι οποιες εχουν πανω απο 12 ευρω.αν βγαλει 12απλη παλετα ποιος ξερει ποσο θα την εχει.χαχα εγω δεν εχω πιει ουτε το πρωτο οποτε το σταματαω εδω :ppp φιλακια!

      Διαγραφή

Amazon