Αναγνώστες

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Essie Collection day 18 : Navigate Her

Hello my beauties και καλη χρονια!
Πρωτο ποστ για το 2015 και φυσικα συνεχιζω με την σειρα-αφιερωμα στην μεγαλη μου συλλογη απο βερνικια της εταιρειας Essie!Το βερνικι που θα κανει "ποδαρικο" στο blog ειναι το Navigate Her.Το συγκεκριμενο κι εγω εχουμε μεγαλη ιστορια,καθως οταν ειχε πρωτοκυκλοφορησει δεν μου ειχε αρεσει καθολου,μεχρι που το ειδα φορεμενο.Ετσι το εψαχνα για καιρο χωρις αποτελεσμα,ακομα και οταν το εδιναν ως δωρο σε γνωστο περιοδικο μαζι με αλλες αποχρωσεις της εταιρειας,παλι δεν καταφερα να το εντοπισω (πηρα ομως τα αλλα βερνικια,τι νομιζατε;). Εν τελει το παρηγγειλα online κι ετσι βρηκε τη θεση του στη συλλογη μου.
Παρολο που ειναι ανοιχτο παστελ πρασινο,κολακευει ολα τα δερματα και με δυο στρωσεις εχουμε εξαιρετικο αποτελεσμα.Η συσταση του ειναι λεπτορρευστη αλλα ευτυχως δεν τρεχει στα πλαινα και αν ειστε πιο προσεκτικες απο εμενα τοτε μπορει και να μην μουντζουρωθειτε καθολου.




Νομιζω οτι ανηκει στην μονιμη συλλογη της εταιρειας και μπορειτε να τα βρειτε οπου πωλουνται βερνικια Essie (κομμωτηρια,ινστιτουτα μανικιουρ κτλ),στην επισημη σελιδα της εταιρειας,στα γνωστα ευρωπαικα sites και φυσικα στο ebay.
Πως σας φαινεται;

6 σχόλια :

  1. πάντα το φοβάμαι αυτό το πράσινο αλλά πάντα μου αρέσει!
    Καλή χρονιά με υγεία κορίτσι όμορφο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια!το συγκεκριμενο ειναι απο τα πιο ευκολοφορετα!

      Διαγραφή
  2. Όταν μου το εξηγούσες, ήμουν σχεδόν σίγουρη πως ήταν ένα απαίσιο λιβαδί χρώμα :P Ευτυχώς είναι ένα συμπαθέστατο χρώμα, θα μου άρεσε και με μια καφέ στάμπα (χμ προβατάκια ίσως; χι χι )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με φυλλα το σκεφτομαι η με μαργαριτες να σου πω την αληθεια :))))
      καλε θα φορουσα ποτε εγω απαισιο λιβαδι;;;

      Διαγραφή

Amazon